Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:45 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk 1-0 voor ajax en in de verlenging verliest ajax
Nee hoor, bloed zweet en tranen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
In de UEFA Cup hebben we veel meer kans
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 04:00 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.
Hmmm... ik had jou ouder geschat...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:10 schreef Camplo het volgende:
Front voor 12-jarige hooligans meldt zich
Ik hoorde het hem ook zeggen maar zijn lichaamstaal vertelt op zulke momenten toch andere dingen imho.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Voor ten Cate is dit niet de wedstrijd van het jaar
het was een typische ten cate opmerkingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef Ajaxfan het volgende:
Het was voor hem juist wel de wedstrijd van het jaar. Hij wilde het niet zo noemen om de druk bij zijn ploeg weg te halen.
Hoe triest ben je als je droomt van verlies van een andere club. Dit moet een f'noorder zijn, die hebben meer haat jegens Ajax dan clubliefde voor hun eigen clubje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 04:00 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Droomscenario, en dan het liefste een eigen goal van Heitinga of die stoere bikkel.
Nu pasquote:
Opmerking uit de oude doos.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe triest ben je als je droomt van verlies van een andere club. Dit moet een f'noorder zijn, die hebben meer haat jegens Ajax dan clubliefde voor hun eigen clubje.
Liever Ajax verliezen dan f'noord de CL winnen. Wat een mooi leven moet je dan hebben!
Alsjeblieft niet, dan krijg je weer van die vreselijke momenten in de laatste 5 minuten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef MarkvE het volgende:
De coach van Slavia, Jarolim, lijkt me tactisch een best aardige coach. Dus ik voorzie dat hij zijn selectie heeft ingeprent die ene Uruguayaan, Suarez, aan banden te laten leggen. Wellicht speelt Suarez vanavond geen wereldpot, maar krijgen andere Ajacieden wel de ruimte om zich te laten gelden. Ik denk dan met name aan Huntelaar die altijd slim vrij loopt en Rommedahl met zijn snelheid. Kennedy haalt naar mijn mening altijd wel een goed niveau met zijn uitstekende trap!
Ik denk dat het desondanks een krap ogende 1-2 voor Ajax wordt. Ajax komt 0-2 op voorsprong en laat dan ongemerkt weer even de teugels vieren waardoor Slavia met een counter dichtbij komt tot 1-2 maar verder tekort komt om het Ajax echt moeilijk te maken.
Mijn inziens
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan krijg je weer van die vreselijke momenten in de laatste 5 minuten.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....
Weer 10 jaar ouder geworden.
Stekelenburg die onder een bal doorvliegt, heitinga die de bal van de lijn moet halen etc etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....
Weer 10 jaar ouder geworden.
2 dus als het laatste waar is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax moet minstens 3 doelpunten maken. Slavia gaat iig een goal maken thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |