Alsjeblieft niet, dan krijg je weer van die vreselijke momenten in de laatste 5 minuten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef MarkvE het volgende:
De coach van Slavia, Jarolim, lijkt me tactisch een best aardige coach. Dus ik voorzie dat hij zijn selectie heeft ingeprent die ene Uruguayaan, Suarez, aan banden te laten leggen. Wellicht speelt Suarez vanavond geen wereldpot, maar krijgen andere Ajacieden wel de ruimte om zich te laten gelden. Ik denk dan met name aan Huntelaar die altijd slim vrij loopt en Rommedahl met zijn snelheid. Kennedy haalt naar mijn mening altijd wel een goed niveau met zijn uitstekende trap!
Ik denk dat het desondanks een krap ogende 1-2 voor Ajax wordt. Ajax komt 0-2 op voorsprong en laat dan ongemerkt weer even de teugels vieren waardoor Slavia met een counter dichtbij komt tot 1-2 maar verder tekort komt om het Ajax echt moeilijk te maken.
Mijn inziens
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan krijg je weer van die vreselijke momenten in de laatste 5 minuten.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....
Weer 10 jaar ouder geworden.
Stekelenburg die onder een bal doorvliegt, heitinga die de bal van de lijn moet halen etc etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het alweer voor me: paar corners voor Slavia, hoge ballen, slecht weggewerkt....
Weer 10 jaar ouder geworden.
2 dus als het laatste waar is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax moet minstens 3 doelpunten maken. Slavia gaat iig een goal maken thuis.
Gewoon vol op de aanval net zoals tegen Bremen en dan lukt het welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat lukken, met dat gevoel werd ik wakker. Twee keer Klaas, de laatste in de laatste tien minuten van de wedstrijd.
2 is dan voldoende.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax moet minstens 3 doelpunten maken. Slavia gaat iig een goal maken thuis.
dat is bijna altijd zo. frustratie noemt men datquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Krijg je dat gezeur vanavond na de wedstrijd weer: ''Het seizoen is nu al verloren'' of ''Twee van die kutwissels, nee, rot nu ook maar op Ten Cate''![]()
Whahaha, ik zie het al helemaal gebeuren. "Gelukkig" kan ik niet kijken, dus ik word alleen op de hoogte gehouden van de doelpunten. Hoewel een smsje om 20h45 met "1-0 gvd" gevolgd door een uur stilte ook niet goed is voor de sfeerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stekelenburg die onder een bal doorvliegt, heitinga die de bal van de lijn moet halen etc etc.
Ik krijg het nu al benauwd
Voor hoe lang?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef RayMania het volgende:
Als Slavia doorgaat stop ik ook het logo van Slavia Praag in m'n avatar.
Ik vind Rommendahl niet zo'n goeie keuze. Dat is iemand die ruimte moet krijgen om met zijn snelheid gevaar te stichten. Ajax gaat vanavond belegeren en dan worden de ruimtes klein waardoor Rommendahl niet op zijn best is. Maar ja, echt veel andere opties hebben we ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:30 schreef MarkvE het volgende:
De coach van Slavia, Jarolim, lijkt me tactisch een best aardige coach. Dus ik voorzie dat hij zijn selectie heeft ingeprent die ene Uruguayaan, Suarez, aan banden te laten leggen. Wellicht speelt Suarez vanavond geen wereldpot, maar krijgen andere Ajacieden wel de ruimte om zich te laten gelden. Ik denk dan met name aan Huntelaar die altijd slim vrij loopt en Rommedahl met zijn snelheid. Kennedy haalt naar mijn mening altijd wel een goed niveau met zijn uitstekende trap!
Ik denk dat het desondanks een krap ogende 1-2 voor Ajax wordt. Ajax komt 0-2 op voorsprong en laat dan ongemerkt weer even de teugels vieren waardoor Slavia met een counter dichtbij komt tot 1-2 maar verder tekort komt om het Ajax echt moeilijk te maken.
Mijn inziens
Die man schijnt van glas te zijn...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
btw wat gebeurd er eigenlijk met Manucharyan? Dat vond ik een geweldig talent toen ik hem een paar keer gezien heb. Heerlijk om naar te kijken maar hij doet nooit mee...
Totdat Ajax weer eens CL haaltquote:
O dear... Dan kan wel even duren....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Totdat Ajax weer eens CL haalt.
staat genoteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef RayMania het volgende:
Ajax gaat zeker weten door, ik voel het ook.
Als Slavia doorgaat stop ik ook het logo van Slavia Praag in m'n avatar.
Komt door de banner die gemaakt is voor de CL-Totoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:02 schreef RayMania het volgende:
Ajax gaat zeker weten door, ik voel het ook.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax doorgaat neem ik een I Love Ajax avatar
Staat ook genoteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax doorgaat neem ik een I Love Ajax avatar
thnxquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
He tuig!
Succes vanavond, ik hoop voor jullie dat Ajax doorgaat. Ondanks ik nog steeds van mening ben dat dit AZ had moeten zijn, maar dat hebben we zelf verkloot.
Kick some ass out there, en kom met een goede score terug!
En ik mag toch bidden dat HtC niet weer pas na de 70ste minuut gaat wisselen als blijkt dat het is.
quote:
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:43 schreef Corksterr het volgende:
Het wordt 0-1. Penalties waarbij Sjonnie de beslissende erin stift.
mwha je weet nooit wat er allemaal nog gaat gebeurenquote:
Haha ook goed. Het mooiste zou zijn als ie em via de onderkant lat en rug van de keeper binnenschiet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.
Dat middenmotertje uit Tsjechie moeten we zeker af kunnen drogen inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Wees maar niet bang, ik ben ten minste toch echt voor Ajax deze wedstrijd.
Nou, die gaat dan wel op zeker, terugdenkend aan z'n vorige.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heitinga ramt ze er altijd in. Ik verwacht dan eerder een stiftje van Huntelaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...Sick bastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...Dat kan ik al de hele dag niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
spanning begint nu grote vormen aan te nemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
quote:
Ik zie Slavia niet 2x scoren, hooguit 1x.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit nu in praag. Best veel ajax supporters gezien. Ook al een paar slavia supporters gezien. Ook nog een paar spelers gezien toen ik langs hun hotel liep.
En ajax gaat winnen. 2-5.![]()
Nog iets van rellen gehoord? Die verhalen doen de ronde..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zit nu in praag. Best veel ajax supporters gezien. Ook al een paar slavia supporters gezien. Ook nog een paar spelers gezien toen ik langs hun hotel liep.
En ajax gaat winnen. 2-5.![]()
Mooi man!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:53 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Let op komende woensdag!
Paar miljoentjes d'r bij.quote:
Tv inkomsten ofzoiets, miljoentje of tien, die PSV in geval van uitschakeling niet met Ajax hoeft te delenquote:
Op lange termijn misschien ook wel, want het is maar afwachten hoeveel punten Ajax meer kan pakken in de CL.quote:
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
CL geld verdeling op basis deelname .
Yup . Dus bedrag X voor Nederland. En x wordt onderverdeeld door het aantal deelnemers in dit geval PSV en AJAX en als Ajax het niet haalt krijgt PSV het hele bedrag. Dus als we alleen al CL halen levert dat geld op.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?
Het is niet voor niets dat PSV afgelopen jaar 30 miljoen heeft verdient aan de CL.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wordt dat verdeeld op basis van het aantal teams van 1 land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |