HOUD JE BEKquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Ten Napel hou je stinkbek nou eens
ah rot op met die onzin, objectief is het ook gewoon een goede loting, heeft geen fluit met arrogantie te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Met zijn gunstige loting
Slavia is niet zo goed
Die arrogantie, heerlyk afgestraft
quote:
.................quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Slavia Praag, Kopenhagen en Falkirk. Wat hebben ze met elkaar gemeen.
Wat een zielig leven heb je dan als je hier een jaar van kan genieten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dagen? Volgend jaar vinden we dit nog steeds luek! 2 maal CL mislopen door Kopenhagen en Slavia
PSVquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dan had een andere nederlandse club maar beter moeten spelen vorig jaar
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:20 schreef Devrim_ het volgende:
-
Dit zal wel zijn laatste seizoen Ajax worden ... nu gaat ie denk ik nog niet , zal wel ergens rond de winterstop wordenquote:
quote:
Eigen schuld. Met dit spel verdien je de Champions League ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef endr0me het volgende:
Ik vind het echt klote voor Ajax en voor de fans.. maar dat doelpunt van Slavia zat er echt wel aan te komen als je zo zwak blijft spelen..
Toch precies hetzelfde als dit jaar en vorig jaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Fijn he...Nederland volgend jaar met 1 team naar de CL
Doe eens normaal jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
-
Ik hoop het..Die spelers verdienen het niet centjes te krijgen daarvoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Rumille het volgende:
Zul je zien dat we bij de UEFA Cup ook worden uitgeschakeld.
Kutmongolensukkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |