quote:Maar we hebben alle vertrouwen in de spelers die we nog wel hebben. Slavia Praag is zeker geen wonderploeg. Ik vind ons veel beter. Qua kwaliteiten is de ploeg denk ik te vergelijken met Heerenveen. We moeten de kansen gaan benutten die we ongetwijfeld gaan krijgen. We hebben daarom alle vertrouwen dat we het gaan halen."
snavels bedoel jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Nu zijn de mondjes weer even dicht !!![]()
![]()
En PSV wat miljoenen rijker!![]()
Kon je bellen om de uitslag te beïnvloeden ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach het zijn toch allemaal konten neukers daar...Eurovisie iemand?
Ajax - Inter voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft die Huntelaar nou al een keer Champions League gespeeld bij ajax?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:47 schreef ASroma het volgende:
1-3 voor ajax: 2x huntelaar, 1x vermaelen![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef borisz het volgende:
1-4
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:10 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok op een 1-3
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk 0-4 voor Ajax
Wordt een eitje met een superduo (Suarez/Huntelaar)!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, de wedstrijd.
Makkelijk 0-3 overwinning. Ik verwacht geen problemen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg 0-2.
En pas maar op, want ik sta ook bovenaan bij de toto..
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:51 schreef snowwie2 het volgende:
1-3
Binnen een paar minuten 1-0 achter en pas in de 2e helft gaan Suarez en Huntelaar los
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
1-3.
Als Ajax het achterin dit keer goed dicht houdt, winnen ze gemakkelijk.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar in Praag scoor je bijna nooit meer dan 1 of 2 keer. Iedereen weet dat we het thuis weg hebben gegeven. Ik bedoel, we konden in de Arena niet eens gelijk spelen, terwijl we gewoon 3-0 hadden moet winnen. Deze uitschakeling komt met name door het slechte spel in Amsterdam, in Praag weet je dat het moeilijk wordt, één fout en je bent er geweest, tegenscoren dat lukt bijna niet, zoals we hebben gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik lach jullie idd heel hard uit.
Altijd maar een grote bek: het wordt wel 0-4 of 0-5.....nu zijn jullie weer op jullie grote bek gegaan![]()
Geen beter vermaak dan leedvermaak![]()
du bist gepwnd wie unne n00be!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Klingon het volgende:
De Amsterdamse arrogantie opnieuw meedogenloos afgestraft!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:23 schreef golfer het volgende:
Zie je wel: met spelers die absoluut Ajax onwaardig zijn kunnen we gewoon niet winnen.
Als je goed had gekeken naar wat ajax-supporters hadden voorspeld, dan zag je dat echt niet iedereen er zo van overtuigd was.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik lach jullie idd heel hard uit.
Altijd maar een grote bek: het wordt wel 0-4 of 0-5.....nu zijn jullie weer op jullie grote bek gegaan![]()
Geen beter vermaak dan leedvermaak![]()
Mooi he!! Haha wat ben ik nu vrolijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Klingon het volgende:
De Amsterdamse arrogantie opnieuw meedogenloos afgestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |