wij hebben er anders toch echt een volle dag over gedaan. Voordat je doorheb welke bus je moet pakken, dan theresienstadt/concentratiekamp zelf, daarna het museum in de citadel en dan weer helemaal teruglopen naar de bus en erachter komen dat ie maar 1x in de 2u rijdt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:38 schreef Remote het volgende:
[..]
Een hele dag Theresienstadt is wat lang denk ik, maar wel iets wat je gezien moet hebben als je er tijd voor hebt.
In het centrum hebben (zeg maar het gebied afgegrend door de rivier en de grote gele wegen op googlemaps, wilsonova en jecna/resslove) wij toen niet gegeten, nml dezelfde prijzen als in NL. Ons hotel zat in milicova en de trambaan gaat door seifertova. Daar in de buurt is het qua prijzen een stuk beter en je hebt er ook nog wel wat leuke barretjes.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:24 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor leuke restaurantjes in Praag waar je goed en lekker kunt eten?
Hotel Opatovquote:Op donderdag 11 september 2008 20:25 schreef kbeurden het volgende:
Lang niet gepost hier!
Ik ga voor minimaal 12 maanden naar praag. Kom daar eind oktober aan. Ook mensen hier die semi-permanent in Praag verblijven?
Wat ik dus zoek:
Een kamer. Prijs onder 10.000 czk p/m. Huisgenoten geen probleem.
Hoelang is het geleden?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Oh toen ik er was zat op dat parkeerterreintje beneden zo'n stripbar. En iets daar in de buurt zo'n klein winkelcentrumpje.
Hotel is leuk voor eerst weken, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een kamer, met huisgenoten oidquote:
Oke dat is waar, heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:22 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Hotel is leuk voor eerst weken, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een kamer, met huisgenoten oid
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:23 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe is het weer in juli in Praag? Het wordt daar toch niet snikheet zomers of wel?
En uitgaan in Praag, is dat voornamelijk in het centrum of zitten de clubs er buiten? Dan kan ik het hotel daar een beetje op uit zoeken, zodat we niet steeds met de taxi hoeven. Al is die misschien niet zo heel duur daar?
Vraagje, ik kan misschien ook in Praag gaan werken voor minimaal een jaar. Kan ik daar voor een redelijke prijs een kamer vinden? Heb jij daar succes mee gehad? Hoe bevalt het, en hoeveel ben je ongeveer kwijt in de maand? Ik zou in eerste instantie 30.000 kronen p/m gaan verdienen, kan je daar een beetje van rond komen?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:25 schreef kbeurden het volgende:
Lang niet gepost hier!
Ik ga voor minimaal 12 maanden naar praag. Kom daar eind oktober aan. Ook mensen hier die semi-permanent in Praag verblijven?
Wat ik dus zoek:
Een kamer. Prijs onder 10.000 czk p/m. Huisgenoten geen probleem.
Misschien in het hoogseizoen. Ik heb er vorige week niks van gemerkt en in heel Praag was 't stervensdruk.quote:Op zondag 12 april 2009 15:18 schreef Blik het volgende:
Praag is erg leuk. Biertje op het plein is idd niet aan te raden aangezien je 3 euro betaald. 2 straten verderop betaal je inderdaad maximaal de helft
Veel plezier de komende dagen danquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:00 schreef Lips het volgende:
Lips zit nu in Praag
Helaas heeft het vanmiddag even geregend... maar we zitten hier nog t/m zondag
Cross Clubquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:19 schreef henkde_j het volgende:
Karlovy Lazne is leuk. Vooral de bovenste verdieping. Maar ook de Cross club is de moeite waard. Een hele vage tent.
(het is trouwens wel een extreem ranzige club) De lucht was er niet te harden toen wij er warenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cross Club.
Echt iedereen moet daar eens gaan kijken inderdaad. Ben de meeste avonden in Praag ook daar geweest.
Mjah er hangt zo'n semi underground, illegaal feest sfeertje. Mensen met dreadlocks, oude ME-busjes, buiten wat honden enzo. Er word ook aardig wat afgeblowd daar binnen, als je wat nodig hebt is dit de plek waar je moet zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 22:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
(het is trouwens wel een extreem ranzige club) De lucht was er niet te harden toen wij er waren![]()
Maar het sfeertje dat er hangt is echt top
Half Europa heeft toch een gedoogbeleid inmiddels...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De eigenaar is trouwens een Nederlander. En dat je daar mag blowen is soort van gedoogd door de politie, ze hebben liever dat mensen het daar, met z'n allen binnen doen, dan dat iedereen op random bankjes in het park zwerft.
Klopt, alleen weet ik niet of ze er weg van zijn als je bijvoorbeeld met je joint in je hand over de Karelsbrug loopt.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Half Europa heeft toch een gedoogbeleid inmiddels...
Niet dat ik er ooit gebruik van maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |