Ik zat in Hotel Andels voor 40 euro per nacht p.p. 4 sterren, en dat was het zeker. Ook zat er nog ontbijt bij(al was ik brak van het uitgaan elke dag dat ik pas om 2 uur me bed uit kwam

)
http://www.andelshotel.com/ prima hotel uitermate verzorgt hotel. badkamer met vloerverwarming, broekpers, minibar, gratis internet connectie in de kamer, kluis, tv + dvdspeler, elke dag nieuwe handdoeken, om de dag nieuw beddengoed. Helemaal top
Op loop afstand(lees 50 meter) zit een groot winkelcentrum met op de 4de verdieping allemaal eet tentjes(van Burger king tot grieksrestaurant) en bioscoop(engels ondertiteld vaak) en supermarkt/warenhuis en uiteraard (kleding)winkels
De metro naar het nieuwe centrum is op 100 meter afstand en rijdt tot 01:00 en een kaartje tot het centrum is iets van 18 kroon(circa 65 cent) zie
kaart in google maps Hetmetro ritje duurt minder dan 5 minuutjes.
Clubben moet je een keer doen in club Karlovy Lazne. Deze telt 5 verdiepingen. wodka red bull/baco is iets van 5 euro. Relaxte sfeer, niet van dat popi-jopi gedrag zoals in Amsterdam centrum tijdens het uitgaan.
De taxi naar hotel Andels(vanuit de club) was 300 kroon, circa 10 euro(was wel een snorder)
Ik was van donderdag ochtend(07:00 vertrek, 08:30 aankomst) tot maandag ochtend, reis koste me ¤350 (vlucht en hotel) De transfer hadden we zelf al uitgevogeld. namelijk het openbaarvervoer.
OV planner van TsjechieVerder heb ik een hele leuke tijd gehad daar, en viel het me allemaal me hoe modern het was en de sfeer die er hangt is beter dan in de meeste steden in Nederland. Ik ga er zeker nog een keertje heen!
Twee tips; als je een kaartje koopt bij de metro/vliegveld vergeet deze dan niet aftestempelen op het station/perron(wij wisten niet dat dat moest, we zijn de amsterdamse 51 en 54 metro gewend)
ennnn; drink niet te veel Absinth
[ Bericht 5% gewijzigd door ukga op 01-03-2009 22:32:07 (typo) ]