Laat je haar toch die kosten betalen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:27 schreef NED het volgende:
[..]
Ik verlies mijn sleutel niet.![]()
En het is nogal een dure, zo-een met van die rondjes erin en bolletjes enzo, geen idee hoe ze heten, maar van die dingen met certificaat enzo.
Op dit moment heb ik geen zin om 85 euro aan een sleutel uit te geven. Dat geld heb ik hard zat nodig om rekeningen te betalen
Wat voor achterlijke woningmaatschappij heb jij dat een sleutel 85 euro kost? Als ik zo'n zelfde sleutel bij wil laten maken kan ik voor een kleine 15 euro het certificaat of de sleutel krijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:27 schreef NED het volgende:
[..]
Ik verlies mijn sleutel niet.![]()
En het is nogal een dure, zo-een met van die rondjes erin en bolletjes enzo, geen idee hoe ze heten, maar van die dingen met certificaat enzo.
Op dit moment heb ik geen zin om 85 euro aan een sleutel uit te geven. Dat geld heb ik hard zat nodig om rekeningen te betalen
nee nee, volgens mij niet, we kijken gewoon even aan hoe dat gaat..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:46 schreef E.T. het volgende:
Maar moet ze NA volgende week weer gewoon weg als jij het zegt, NED?
Vraag me ook af wie de reservesleutel heeft. Meestal krijg je toch 3 sleutels zodra je ergens gaat wonen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor achterlijke woningmaatschappij heb jij dat een sleutel 85 euro kost? Als ik zo'n zelfde sleutel bij wil laten maken kan ik voor een kleine 15 euro het certificaat of de sleutel krijgen.
ja dat wil ze wel, maar hebben we het eigenlijk nog niet echt serieus over gehadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Wil vriendin neit zelf de kosten voor een extra sleutel betalen?
Een eikel of een yup. Ik ben er nog niet uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef rival het volgende:
NED. wat ben jij een eikel zeg!
dat is mijn principe, niemand in me huis als ik er niet ben....
grow up
Scherpquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:46 schreef E.T. het volgende:
Maar moet ze NA volgende week weer gewoon weg als jij het zegt, NED?
Hijzelf. Hij wilt immers dat niemand anders zijn heilig kasteel betreedt zonder drievoudig schriftelijke toestemming.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Vraag me ook af wie de reservesleutel heeft. Meestal krijg je toch 3 sleutels zodra je ergens gaat wonen...
Ah, kijk, zo blijft het wel spannend!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Vraag me ook af wie de reservesleutel heeft. Meestal krijg je toch 3 sleutels zodra je ergens gaat wonen...
Misschien kon hij niet meer betalen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef E.T. het volgende:
Yup en Lancia Turbo gaan niet samen, Annie
Hehe, gelukkig!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef smammela het volgende:
maar goed, uitkomst:
compromis:
NED gelukkig
Smammela gelukkig
En dat zonder een week durende rel hier op Fok!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef smammela het volgende:
maar goed, uitkomst:
compromis:
NED gelukkig
Smammela gelukkig
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:50 schreef jackson het volgende:
Goed verhaal dit jammer dat het zo goed afloopt uiteindelijk
(tvp)
Ik ben over een uurtje weg. Die lamlul is dan pas thuisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:51 schreef smammela het volgende:
goed nu dat de werled uit is, ben ik pleite en succes nog verder met volbaggeren![]()
Dit is het stuk waar je je verraad omdat je vergeet van account te switchen??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:52 schreef NED het volgende:
[..]
Ik ben over een uurtje weg. Die lamlul is dan pas thuis
Dit compromis: jij een keer een avondje alleen daar terwijl hij weg is, vind jij een goed compromis en je wordt er gelukkig van?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:49 schreef smammela het volgende:
maar goed, uitkomst:
compromis:
NED gelukkig
Smammela gelukkig
Yep.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Dit is het stuk waar je je verraad omdat je vergeet van account te switchen??
Nogal, je wil toch bloed en gewonden zien eigenlijk....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:57 schreef Lollifant het volgende:
Hmm beetje een anticlimax..
Nou jah dat principe heb ik ook, alleen gaat dat op bij inbrekers en zulks tuig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef rival het volgende:
NED. wat ben jij een eikel zeg!
dat is mijn principe, niemand in me huis als ik er niet ben....
grow up
Neuh, ik gok dat ze nu gewoon over en weer gaan zitten keuvelen om te laten zien dat alles koek ende ei is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef Lips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:52 schreef NED het volgende:
[..]
och klere wat een bullshit IMHOquote:#
# Over het thuisblijven-als-ik-er-niet-ben....... het is mijn huis. Ik betaal elke maand 1100 euro aan rekeningen. Dat jij zo nu en dan eens de boodschapen betaald is allemaal heel leuk en aardig enzo, maar het blijft nog altijd mijn huis.
Ik heb je al vaker gezegd dat als ik dalijk weer werk heb, dat we dan die inloopkast wel maken die je zo graag wil hebben en dat we dan de rekeningen splitten naar inkomen. Als het zover is mag jij zoveel in ons huis zitten als je wilt. Op dit moment is het mijn huis, met mijn regels.
Call me stupid, maar ik weet niet wat je in mijn huis de hele avond en nacht in je uppie moet gaan zitten te doen als ik er toch niet ben. Dat heeft helemaal niks met bindingsangst, vertrouwen of samenwoonangst te maken. Ik vertrouw je voor de volle 100%, heb geen bindingsangst en dat samenwonen dat komt over een tijdje vanzelf als we beiden weer aan het werk zijn. Ook daar heb ik totaal geen problemen mee.
Graag zelfs
Tijdens of na de seks gedumpt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
och klere wat een bullshit IMHODus omdat zij de rekeningen niet dokt mag ze niet in je huis zitten? Ik had je allang bij het vuilnis gepleurd
Tijdens wordt moeilijk, je wilt op zijn minst een climaxquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tijdens of na de seks gedumpt?.
quote:
TS is gewoon een golddigger en ze krijgt haar zin niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
Het valt trouwens wel op de er steeds maar over geld gesproken wordt. Ben je echt zo materialistisch of is dat een verkeerde impressie die het medium internet geeft?
yupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Move along, nothing to see herequote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef soylent het volgende:
Tijd voor Popcorn
volgende week nieuw leesvoerquote:Volgende week bij soap drama: Onderweg naar NED
Zal TS het alleen kunnen redden in NED's apartement?
Hangt NED overal camera's zodat ie in zijn lancia turbo alles in de gaten kan houden?
Word vervolgd
Beetje laat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef soylent het volgende:
Tijd voor Popcorn
Het is pas kwart over 3quote:
Ik vind het zeer terecht. Dat je een meisje date wil niet meteen zeggen dat je alles gaat delen (en zeker niet je snelle dure auto). Dat vertrouwen moet je verdienen. Vrouwen denken dat ze zo maar meteen recht hebben op alles omdat ze een keer hun benen wijd doen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Even er vanuit gaande dat dit echt waar is (kom op zeg) vraag ik me toch af wat NED nou bedoelt met de onwaarheden van zijn vriendin. Ik heb nog geen onwaarheden gelezen als ik beide verhalen vergelijk en ik was al lang bij je weggegaan wegens gebrek aan vertrouwen. Die sleutel had je al lang moeten namaken en ze had al héél lang (zeker een maand of 6 geleden) een eigen sleutel moeten hebben. Maar tsja, ze betaalt niet voor je huis hè
(zijn er echt mensen die zo denken? ja, ze bestaan dus echt!
)
Kijk, altijd fijn dat een man gewoon laat zien hoe hij erover denkt. Bij mij was je dus direct voltooid verleden tijd geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind het zeer terecht. Dat je een meisje date wil niet meteen zeggen dat je alles gaat delen (en zeker niet je snelle dure auto). Dat vertrouwen moet je verdienen. Vrouwen denken dat ze zo maar meteen recht hebben op alles omdat ze een keer hun benen wijd doen!
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, altijd fijn dat een man gewoon laat zien hoe hij erover denkt. Bij mij was je dus direct voltooid verleden tijd geweest
(ik mocht trouwens al direct in de ferrari van een vriend rijden zonder dat hij wist hoe ik reeddat soort mannen heb je ook
ik bleef overigens ook hele nachten alleen in z'n huis terwijl hij in NY of Dallas zat
En weet je wat? Ik was niet eens z'n partner.)
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.
Heb je daar minimaal een Ferrari voor nodig dan? Compensatiegedrag?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.
2-0quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.
Ja, ik werk gewoon voor mijn geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja, ik werk gewoon voor mijn geld.
Als vrouwen daar geil van worden maak ik daar natuurlijk misbruik van.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heb je daar minimaal een Ferrari voor nodig dan? Compensatiegedrag?
ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vreemd dat alle vrouwen roepen dat geld niet belangerijk is maar wel in dure auto's willen rijden en van appartementen gebruik willen maken.
Koop zelf je zooi.
gokje , je bent nog vrijgezel en woont bij mammie thuis ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als vrouwen daar geil van worden maak ik daar natuurlijk misbruik van.
Dat is geen argument tegen mijn stelling.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden => veralgemenen, veralgemeniseren
toch vreemd, dat als mannen thuiskomen in een schoon huisje, met een lekkere maaltijd en evt schone, netjes opgevoede kinderen. ze het er mee eens zijn dat vrouwlief thuis zit en in hun auto rijden en in hun huis wonen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vreemd dat alle vrouwen roepen dat geld niet belangerijk is maar wel in dure auto's willen rijden en van appartementen gebruik willen maken.
Koop zelf je zooi.
Dat is niet het soort relatie waar we het hier over hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef hestria het volgende:
[..]
toch vreemd, dat als mannen thuiskomen in een schoon huisje, met een lekkere maaltijd en evt schone, netjes opgevoede kinderen. ze het er mee eens zijn dat vrouwlief thuis zit en in hun auto rijden en in hun huis wonen?
Er zullen vast vrouwen zijn die geil worden van jouw gehuurde (proest) Ferrari, maar om daar nu meteen ALLE vrouwen van te maken... Beetje overdreven vind je niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen argument tegen mijn stelling.
Dus auto's interesseren jou niet. Dat lijkt mij een zeer goede reden om jou niet in mijn dure snelle auto te laten rijden. De waarde van dat ding ontgaat jou volledig en waarschijnlijk blaas jij binnen een dag de motor op. Als je niet als miljonair geboren bent maar gewoon moet werken voor je auto zou ik jou dus nooit in mijn snelle auto laten rijden, hoeveel ik ook van je hou.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Er zullen vast vrouwen zijn die geil worden van jouw gehuurde (proest) Ferrari, maar om daar nu meteen ALLE vrouwen van te maken... Beetje overdreven vind je niet?
Ik vind een Ferrari serieus geen hol aan, nu word ik sowiezo niet erg opgewonden van auto's, maar een Mini One zou meer met me doen. Maar als er een onappetijtelijke vent inzit dan helpt die auto hem echt helemaal geen stap verder richting mijn bedstee!
Nee, als een soort van call girl gebeld worden wanneer je weer terug mag komen nadat hij je er eerer die avond heeft uitgezet omdat hij met z'n vrienden ging stappen is fijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koop zelf je zooi.
Dan moet je de relatie ter discussie stellen, net het gebruik van het appartement. Vrije toegang tot mijn huis hangt af van het soort relatie die ik met iemand heb.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, als een soort van call girl gebeld worden wanneer je weer terug mag komen nadat hij je er eerer die avond heeft uitgezet omdat hij met z'n vrienden ging stappen is fijn.
En dan ook nog eens onbetaald!
Dit wordt een heerlijke non-discussie, vooruit nog 1 reactiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus auto's interesseren jou niet. Dat lijkt mij een zeer goede reden om jou niet in mijn dure snelle auto te laten rijden. De waarde van dat ding ontgaat jou volledig en waarschijnlijk blaas jij binnen een dag de motor op. Als je niet als miljonair geboren bent maar gewoon moet werken voor je auto zou ik jou dus nooit in mijn snelle auto laten rijden, hoeveel ik ook van je hou.
Lees jij dan nog even de OP van het vorige topic... waar het hier ten slotte om gaat en kom dan nog eens terug met wat zinnigere reacties.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je de relatie ter discussie stellen, net het gebruik van het appartement. Vrije toegang tot mijn huis hangt af van het soort relatie die ik met iemand heb.
Jij doet heel erg je best om de essentie niet te begrijpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dit wordt een heerlijke non-discussie, vooruit nog 1 reactie
Dat ik niet geil word van een auto wil dus volgens jou ook direct zeggen dat auto's mij in het geheel niet interesseren. Ik word ook niet geil van het 8 uur journaal maar het interesseert me zeker wel.
Jij bent best goed in (voorbarige) conclusies![]()
Het is gewoon hypocriet op te roepen dat geld niet belangrijk mag zijn maar wel te eisen (onder het excuus van liefde en vertrouwen) dat je van iemand anders spullen gebruik moet kunnen maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lees jij dan nog even de OP van het vorige topic... waar het hier ten slotte om gaat en kom dan nog eens terug met wat zinnigere reacties.
Ik eis ook slaapplekken onder het mom van vriendschap en het werkt altijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon hypocriet op te roepen dat geld niet belangrijk mag zijn maar wel te eisen (onder het excuus van liefde en vertrouwen) dat je van iemand anders spullen gebruik moet kunnen maken.
Klopt, maar een relatie van ruim 9 maanden waarbij je bijna alles samen doet, is voor mij toch wel het soort relatie waarbij gebruik van elkaars woonruimte erbij hoort. Als je zo nu en dan eens iets leuks doet samen, maar een heel los concept van je relatie hebt, is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je de relatie ter discussie stellen, net het gebruik van het appartement. Vrije toegang tot mijn huis hangt af van het soort relatie die ik met iemand heb.
Echt niet. Vrouwlief gaat carriëre maken en het huis en de auto worden groter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef hestria het volgende:
nou, dan verkoopt ie zijn auto en zijn appartement, en kopen ze samen een nieuw. natuurlijk moet die auto en appartement een stuk kleiner worden, want ja alles is in de loop der jaren duurder geworden.
probleem opgelost!
Blijkbaar is deze (helaas fictieve) relatie niet van dat niveau. Misschien gedraagt dat 20-jarige kind zich als een onverantwoordelijke kleuter. Dan zou ik het als iets volwassener man prijs op stellen dat ze eerst eens een leven voor zichzelf ging opbouwen en de waarde van het een en ander leerde kennen voordat ze mijn dure appartement ging verbouwen voor feestjes met dr vrienden en mijn dure snelle auto waar ik 5 jaar voor gespaard heb ging vern**ken met een onnadenkende rijstijl in ritjes naar dr vriendinnen 2 straten verder.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, maar een relatie van ruim 9 maanden waarbij je bijna alles samen doet, is voor mij toch wel het soort relatie waarbij gebruik van elkaars woonruimte erbij hoort. Als je zo nu en dan eens iets leuks doet samen, maar een heel los concept van je relatie hebt, is het een ander verhaal.
ze zijn beide werkeloos, zoals ik uti het vorige topic begreep betaalde hij lasten van 1000 euro in de maand, en rijd een dure? auto. Als ie lang werkeloos blijft kan ie het toch allemaal niet meer betalen en zal wel gedwongen zijn om die materiele zaken op te geven. en bovendien moeten ze dan wel allebei een dik salaris hebben om een nieuwe hypotheek af te sluiten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt niet. Vrouwlief gaat carriëre maken en het huis en de auto worden groter.
Zie je nou zijn werkeloosheid en zijn (naar jouw mening) te dure auto als een argument om hem een bepaald type relatie op te dringen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:52 schreef hestria het volgende:
[..]
ze zijn beide werkeloos, zoals ik uti het vorige topic begreep betaalde hij lasten van 1000 euro in de maand, en rijd een dure? auto. Als ie lang werkeloos blijft kan ie het toch allemaal niet meer betalen en zal wel gedwongen zijn om die materiele zaken op te geven. en bovendien moeten ze dan wel allebei een dik salaris hebben om een nieuwe hypotheek af te sluiten.
Krijg eigenlijk steeds meer de neiging dit tegen jouw te zeggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lees jij dan nog even de OP van het vorige topic... waar het hier ten slotte om gaat en kom dan nog eens terug met wat zinnigere reacties.
Ze hebben wat gescharreld, daarna raakt het aan en na 9 maanden pleurt madam het even op een forum waar beiden komen.quote:in die 9 maanden hebben we een zeer goede relatie opgebouwd, op 1 gebied na; ik mag niet in zijn appartement blijven als hij er niet is.
En de vriendin is een 1e klas trutje. Ze bindt gelijk in zodra haar vriend de zaken van zijn kant belicht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een eikel of een yup. Ik ben er nog niet uit.
ik dring helemaal niks op. als hun zo gelukkig zijn moeten ze vooral zo doorgaan. alleen is zij(TS) niet gelukkig anders opende ze er geen topic over. hij reageerd vervolgens met een heel verhaal vooral over waarom hij dingen verbied om materiele reden, waaruit ik opmaak dat hij haar niet in haar auto laat rijden omdat de auto een hele gebruiksaanwijzing heeft en ze hem anders alleen maar kapot maakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zie je nou zijn werkeloosheid en zijn (naar jouw mening) te dure auto als een argument om hem een bepaald type relatie op te dringen?
Ik lees toch echt het volgende:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Krijg eigenlijk steeds meer de neiging dit tegen jouw te zeggen.![]()
Dat heeft volgens mij te maken met vraagtekens bij het feit dat er na een 9 maanden'lange' relatie waarbij de 2 samen heel veel doen, blijkbaar niet genoeg vertrouwen is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:25 schreef smammela het volgende:
ik heb dit tot nog toe altijd gerespecteerd, maar ik ben het nu wel een beetje zat. we vertrouwen elkaar immers toch?! ik heb er inmiddels grotendeels mijn spullen staan, mijn laptop heb ik daar, dus vervelen hoef ik mij niet, maar nee, hij voelt zich niet op zijn gemak als ik er ben en hij niet...
Tsja, andermans mening vragen mag toch? Als ik me niet vergis heeft er van jou ook wel eens het een en ander in R&P gestaan. Ben je ook niet minder van geworden toch?quote:Ze hebben wat gescharreld, daarna raakt het aan en na 9 maanden pleurt madam het even op een forum waar beiden komen.Please.
Hoho, niet mij woorden in mijn mond leggen. Het ging mij puur over het geval zoals hierboven beschreven. Dat je voor een paar uur op moet rotten omdat hij er niet is en dan braaf weer terug mag komen als hij ook weer terug is omdat hij je weer 'nodig' heeft.quote:Mijn kamer was destijds ook mijn kamer en haar kamer die van haar en na een tijdje elkaar beter te kennen was er pas sprake van sleutels uit wisselen. Ik weet niet hoe jij het doet, maar iemand de sleutel van je woning geven de eerste week is echt af te raden![]()
Enja dan die loze opmerking over callgirl..
Leuk om te vertellen dat jij je een hoer voelt in dergelijke situaties, maar de meeste vrouwen hebben iig een beetje eigenwaarde om zichzelf niet meteen een hoer te noemen omdat je de sleutel van je vriend zijn huis niet krijgt.
Blijkbaar niet, zie zijn reactie in het vorige topic waarin hij aangaf zich niet gerealiseerd te hebben dat het voor haar zo belangrijk was.quote:Denk dat als madam het bij manliefje aan had gekaart dat het onderling al lang opgelost zou zijn...
Als het zo duur zou zijn zou ik ook zelf voor die sleutel willen betalen, maar in dit geval wil hij helemaal nog geen sleutels afgeven, prima toch? Dan moet zij dus kiezen of delen, in de kroeg blijven of in haar eigen huis gaan slapen.quote:Als ik 2x voor een dichte deur zou staan omdat iemand in slaap is geflikkerd terwijl ze weet dat ik terug kom, sorry hoor... maar laat zelf maar een sleutel maken bij de boer... tot die tijd zou ik mijn sleutel lekker meenemen.
Je bent als volwassen man een pedo als je een relatie hebt met een onverantwoordelijke kleuter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blijkbaar is deze (helaas fictieve) relatie niet van dat niveau. Misschien gedraagt dat 20-jarige kind zich als een onverantwoordelijke kleuter. Dan zou ik het als iets volwassener man prijs op stellen dat ze eerst eens een leven voor zichzelf ging opbouwen en de waarde van het een en ander leerde kennen voordat ze mijn dure appartement ging verbouwen voor feestjes met dr vrienden en mijn dure snelle auto waar ik 5 jaar voor gespaard heb ging vern**ken met een onnadenkende rijstijl in ritjes naar dr vriendinnen 2 straten verder.
Mischien kickt hij wel op macht over zo'n schaap.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je bent als volwassen man een pedo als je een relatie hebt met een onverantwoordelijke kleuter.
Het is ofwel dat, of onzinnig om je partner na 9 maanden relatie nog als een kleuter te behandelen In beide scenarios is het een waardeloze relatie. Je moet niet de kleuter kwalijk nemen dat ze verwachtingen heeft in een relatie, maar die gast NED moet geen relatie met haar onderhouden als ie haar na 9 maanden relatie als een onverantwoordelijke kleuter ziet en behandelt.
Dat doet ie wel. Dus ze is volwassen genoeg om zijn leuter er keer op keer in te steken, maar hij is te beroerd om een sleutel voor haar te laten bijmaken die in zijn eigen gleuf past? Ik snap echt niet dat TS de kwestie opgelost acht, ik vind zijn (en jouw) hele manier van redeneren denigrerend, geen enkele uiting van een gelijkwaardige verhouding, hij ziet zichzelf als volwassene en haar als een kind. Een kind dat ie gaarne neuckt.
Enorm off topic, maar ik vind jouw avatar zo engquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:23 schreef Juup© het volgende:
Mischien kickt hij wel op macht over zo'n schaap.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enorm off topic, maar ik vind jouw avatar zo eng.
Misschien wel. Maar dan is het probleem dus de relatie, of iig wat TS daar van verwacht. Eigenlijk vind ze het geen leuke jongen, maar omdat ie zo volwassen is en een appartement en een dure auto heeft is ie interessant anders was ze al lang weggeweest.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je bent als volwassen man een pedo als je een relatie hebt met een onverantwoordelijke kleuter.
Het is ofwel dat, of onzinnig om je partner na 9 maanden relatie nog als een kleuter te behandelen In beide scenarios is het een waardeloze relatie. Je moet niet de kleuter kwalijk nemen dat ze verwachtingen heeft in een relatie, maar die gast NED moet geen relatie met haar onderhouden als ie haar na 9 maanden relatie als een onverantwoordelijke kleuter ziet en behandelt.
Dat doet ie wel. Dus ze is volwassen genoeg om zijn leuter er keer op keer in te steken, maar hij is te beroerd om een sleutel voor haar te laten bijmaken die in zijn eigen gleuf past? Ik snap echt niet dat TS de kwestie opgelost acht, ik vind zijn (en jouw) hele manier van redeneren denigrerend, geen enkele uiting van een gelijkwaardige verhouding, hij ziet zichzelf als volwassene en haar als een kind. Een kind dat ie gaarne neuckt.
Als je vindt dat jij hersens hebt, en je partner niet, laadt dat enigzins de verplichting op je die hersens ook te gebruiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dan is het probleem dus de relatie, of iig wat TS daar van verwacht. Eigenlijk vind ze het geen leuke jongen, maar omdat ie zo volwassen is en een appartement en een dure auto heeft is ie interessant anders was ze al lang weggeweest.
Hij vind het wel best, want hij heeft een lekker jong ding om te neuken. Misschien denkt hij er op lange termijn wel over om samen te wonen maar blijkbaar vind hij haar daar nog niet volwassen genoeg voor.
Betekend dit dat deze mensen geen relatie mogen hebben?
Wat is het nu? Ja of Nee?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:06 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Als je vindt dat jij hersens hebt, en je partner niet, laadt dat enigzins de verplichting op je die hersens ook te gebruiken.![]()
Dat je een auto hebt die kapot gaat als je er gas mee geeft doet overigens vermoeden dat het wel meevalt met de hoeveelheid hersencellen onder de pan van de dertigjarige, dus wat dat betreft is de partnerkeuze dan wel weer begrijpelijk... maar als maatschappij zouden we voortplanting toch niet toe moeten staan in dit soort gevallen.![]()
Het antwoord op je vraag is dus: ja, nee dus!![]()
![]()
Uit jouw post maak ik op dat:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:06 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Als je vindt dat jij hersens hebt, en je partner niet, laadt dat enigzins de verplichting op je die hersens ook te gebruiken.![]()
Dat je een auto hebt die kapot gaat als je er gas mee geeft doet overigens vermoeden dat het wel meevalt met de hoeveelheid hersencellen onder de pan van de dertigjarige, dus wat dat betreft is de partnerkeuze dan wel weer begrijpelijk... maar als maatschappij zouden we voortplanting toch niet toe moeten staan in dit soort gevallen.![]()
Het antwoord op je vraag is dus: ja, nee dus!![]()
![]()
Je begint vier zinnen op rij met mij!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uit jouw post maak ik op dat:
- Jij niet herkent wanneer iemand zijn hersens hebruikt.
- Jij geen verstand van auto's hebt (want goeie auto's gaan nooit kapot)
- Jij alleen debiel-proof auto's hebt gehad (als je al uberhaupt een auto hebt gehad)
- Je een relatie gelijk ziet met kinderen krijgen.
-
5 zelfs! Sorry voor de edit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:19 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je begint vier zinnen op rij met mij!![]()
Ooh, da's een strikvraag!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Uit jouw post maak ik op dat:
- Jij niet herkent wanneer iemand zijn hersens hebruikt.
Inderdaad, vertel dat nou aan de vriend van TS.quote:- Jij geen verstand van auto's hebt (want goeie auto's gaan nooit kapot)
Ik heb nog nooit een auto gehad, ik heb wel een Opel Astra.quote:- Jij alleen debiel-proof auto's hebt gehad (als je al uberhaupt een auto hebt gehad)
Laat mijn vrouw het niet horen, wij vrijen veilig met mijn levenloze kwakkie.quote:- Je een relatie gelijk ziet met kinderen krijgen.
-
Ik ben het gewoon ontwend sinds ik getrouwd ben.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
..
- Je geen beslissingen kan nemen
Jij bent ook al zo'n auto hater! (Een opel Astra is geen auto, dat kan ook niet stuk)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ooh, da's een strikvraag!![]()
[..]
Inderdaad, vertel dat nou aan de vriend van TS.
Het tussen haakjes-gedeelte dan, het niet-tussen-haakjesgedeelte hoeft niet iedereen te weten.
[..]
Ik heb nog nooit een auto gehad, ik heb wel een Opel Astra.![]()
[..]
Laat mijn vrouw het niet horen, wij vrijen veilig met mijn levenloze kwakkie.
Ik heb haar mijn sleutel gegeven, leek me verstandiger dan mijn nageslacht.
(Ik bedoel natuurlijk niet dat mijn sleutel verstandiger is dan mijn nageslacht, maar dat het geven van een sleutel me verstandiger leek dan het geven van nageslacht. Pff)
Denk ook echt dat een beetje normaal mens cds van anderen gaat weggooienquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
.....
Ik ben niet rijk, maar heb wel 600 CD's hier liggen. Als een BrEaZaH van de MP3-generatie overijverig wat ouwe troep gaat weggooien en ik ben voor 15.000 euro aan CD's kwijt dan krijgt ze verschrikkelijke problemen. Dan kan je lopen piepen dat ik mijn spullen moet verzekeren, maar daar heb ik mijn CD's niet mee terug, en daarmee is mijn boosheid ook niet meteen weg. Ik wil het kind die ellende besparen en geef haar pas de sleutel als ik er vertrouwen in heb dat het goed komt.
Het zegt meer iets over het soort vrouwen waar hij mee 'date'!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk ook echt dat een beetje normaal mens cds van anderen gaat weggooien![]()
Met trots kan ik melden dat deze volwassen jongen nog regelmatig een jong blaadje in zijn bed krijgt. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen daar moeite mee hebben maar dat is leuk voor een ander topic.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het zegt meer iets over het soort vrouwen waar hij mee 'date'!
Dat heeft er dan weer helemaal niks mee te maken. Als jij met je volle verstand zegt dat je verwacht dat mensen zomaar cd's van je gaat weggooien, dan weet ik niet met wat voor mensen jij omgaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met trots kan ik melden dat deze volwassen jongen nog regelmatig een jong blaadje in zijn bed krijgt. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen daar moeite mee hebben maar dat is leuk voor een ander topic.
Nadat TS per ongeluk een reactie postte onder de naam van haar "vriend" zijn we tot de conclusie gekomen dat het een hoax is en zijn we gewoon theoretisch en hypothetisch aan het slowchatten geslagen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Kan het een beetje ontopic blijven, de laatste 2 pagina's zijn echt boring slowchat onzin![]()
TS hoe is nu de stand van zaken?
Dat je nog regelmatig een jonge blom in je bed krijgt is leuk voor je, maar dat je daar trots op zou moeten zijn, zie ik niet zoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met trots kan ik melden dat deze volwassen jongen nog regelmatig een jong blaadje in zijn bed krijgt. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen daar moeite mee hebben maar dat is leuk voor een ander topic.
Ik denk dat jij heel veel invult op basis van je eigen gedachten en gevoelens mbt relaties.quote:Ik denk dat het er hier om gaat dat TS het leuk vind om net te doen alsof ze al samenwoont met haar volwassen vriend met auto en appartement maar dat hij daar blijkbaar anders over denkt.
Een relatie heb je niet alleen, namelijk....quote:De reactie van veel vrouwelijke posters is dat hij gewoon zijn auto moet opgeven en de sleutel overhandigen. Ik denk dat de vriend het terecht rustig aan doet. Dat is zijn recht, zijn appartement, zijn auto en zijn hun relatie.
Wat voor die auto geld kan voor heel veel dingen gelden. Misschien heeft ze drugs-vrienden, is ze onhandig, wil ze alles roze schilderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat heeft er dan weer helemaal niks mee te maken. Als jij met je volle verstand zegt dat je verwacht dat mensen zomaar cd's van je gaat weggooien, dan weet ik niet met wat voor mensen jij omgaat.
Ik heb ook wel spul hier staan wat ik niet wil dat kapot gaat of wat dan ook. Maar ik ga niet gelijk de raarste dingen van mensen denken.
Z'n auto mag ie van me houden, dat snap ik wel dat je niet zomaar iemand in je auto laat rijden. Zeker een vrouw
En als je dus een relatie hebt, en ze komt 6 dagen per week langs.. verwacht jij dat ze die enkele keren dat jij er niet bent gelijk haar drugsvrienden uitnodigt.. struikelt over van alles en nog wat.. dingen kapot maken en op die ene zaterdag dat jij wegbent , verft ze alles rozequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat voor die auto geld kan voor heel veel dingen gelden. Misschien heeft ze drugs-vrienden, is ze onhandig, wil ze alles roze schilderen.
Dat doen meerdere posters (vooral vrouwelijke) en ik geef tegenwicht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat jij heel veel invult op basis van je eigen gedachten en gevoelens mbt relaties.
Dat geld dus ook andersom. Het is niet alleen TS die vanalles moet verwachten en eisen.quote:Een relatie heb je niet alleen, namelijk....
Of misschien ken ik haar zo goed dat ik haar juist daarom niet alleen laat in mijn huis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En als je dus een relatie hebt, en ze komt 6 dagen per week langs.. verwacht jij dat ze die enkele keren dat jij er niet bent gelijk haar drugsvrienden uitnodigt.. struikelt over van alles en nog wat.. dingen kapot maken en op die ene zaterdag dat jij wegbent , verft ze alles rozeLijkt me sterk he. Betekend dan ook gelijk dat je haar niet goed zou kennen.. na al die tijd dat je met elkaar hebt doorgebracht.
En dat vind jij dan relatiemateriaal?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of misschien ken ik haar zo goed dat ik haar juist daarom niet alleen laat in mijn huis.
Ik denk niet in dat soort zwart-wit termen. Ik zie alleen individuen, geen scharrels Vs relatiemateriaal. Ik kom een leuk persoon tegen en als het langer dan een weekend duurt noemen we het een relatie. Dan laat ik haar misschien in mijn huis, of kom ik misschien alleen bij haar. Misschien gaan we op vakantie of niet, misschien iets met elkaars vrienden stappen en bij familie op bezoek of niet. Dat ligt er aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat vind jij dan relatiemateriaal?
En dat was het moment dat een topic volledig de mist in ging.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:52 schreef NED het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |