yupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Dit is het stuk waar je je verraad omdat je vergeet van account te switchen??
Move along, nothing to see herequote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef soylent het volgende:
Tijd voor Popcorn
volgende week nieuw leesvoerquote:Volgende week bij soap drama: Onderweg naar NED
Zal TS het alleen kunnen redden in NED's apartement?
Hangt NED overal camera's zodat ie in zijn lancia turbo alles in de gaten kan houden?
Word vervolgd
Beetje laat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef soylent het volgende:
Tijd voor Popcorn
Het is pas kwart over 3quote:
Ik vind het zeer terecht. Dat je een meisje date wil niet meteen zeggen dat je alles gaat delen (en zeker niet je snelle dure auto). Dat vertrouwen moet je verdienen. Vrouwen denken dat ze zo maar meteen recht hebben op alles omdat ze een keer hun benen wijd doen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Even er vanuit gaande dat dit echt waar is (kom op zeg) vraag ik me toch af wat NED nou bedoelt met de onwaarheden van zijn vriendin. Ik heb nog geen onwaarheden gelezen als ik beide verhalen vergelijk en ik was al lang bij je weggegaan wegens gebrek aan vertrouwen. Die sleutel had je al lang moeten namaken en ze had al héél lang (zeker een maand of 6 geleden) een eigen sleutel moeten hebben. Maar tsja, ze betaalt niet voor je huis hè
(zijn er echt mensen die zo denken? ja, ze bestaan dus echt!
)
Kijk, altijd fijn dat een man gewoon laat zien hoe hij erover denkt. Bij mij was je dus direct voltooid verleden tijd geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind het zeer terecht. Dat je een meisje date wil niet meteen zeggen dat je alles gaat delen (en zeker niet je snelle dure auto). Dat vertrouwen moet je verdienen. Vrouwen denken dat ze zo maar meteen recht hebben op alles omdat ze een keer hun benen wijd doen!
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, altijd fijn dat een man gewoon laat zien hoe hij erover denkt. Bij mij was je dus direct voltooid verleden tijd geweest
(ik mocht trouwens al direct in de ferrari van een vriend rijden zonder dat hij wist hoe ik reeddat soort mannen heb je ook
ik bleef overigens ook hele nachten alleen in z'n huis terwijl hij in NY of Dallas zat
En weet je wat? Ik was niet eens z'n partner.)
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.
Heb je daar minimaal een Ferrari voor nodig dan? Compensatiegedrag?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.
2-0quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.
Ja, ik werk gewoon voor mijn geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja, ik werk gewoon voor mijn geld.
Als vrouwen daar geil van worden maak ik daar natuurlijk misbruik van.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heb je daar minimaal een Ferrari voor nodig dan? Compensatiegedrag?
ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vreemd dat alle vrouwen roepen dat geld niet belangerijk is maar wel in dure auto's willen rijden en van appartementen gebruik willen maken.
Koop zelf je zooi.
gokje , je bent nog vrijgezel en woont bij mammie thuis ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als vrouwen daar geil van worden maak ik daar natuurlijk misbruik van.
Dat is geen argument tegen mijn stelling.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden => veralgemenen, veralgemeniseren
toch vreemd, dat als mannen thuiskomen in een schoon huisje, met een lekkere maaltijd en evt schone, netjes opgevoede kinderen. ze het er mee eens zijn dat vrouwlief thuis zit en in hun auto rijden en in hun huis wonen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vreemd dat alle vrouwen roepen dat geld niet belangerijk is maar wel in dure auto's willen rijden en van appartementen gebruik willen maken.
Koop zelf je zooi.
Dat is niet het soort relatie waar we het hier over hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef hestria het volgende:
[..]
toch vreemd, dat als mannen thuiskomen in een schoon huisje, met een lekkere maaltijd en evt schone, netjes opgevoede kinderen. ze het er mee eens zijn dat vrouwlief thuis zit en in hun auto rijden en in hun huis wonen?
Er zullen vast vrouwen zijn die geil worden van jouw gehuurde (proest) Ferrari, maar om daar nu meteen ALLE vrouwen van te maken... Beetje overdreven vind je niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen argument tegen mijn stelling.
Dus auto's interesseren jou niet. Dat lijkt mij een zeer goede reden om jou niet in mijn dure snelle auto te laten rijden. De waarde van dat ding ontgaat jou volledig en waarschijnlijk blaas jij binnen een dag de motor op. Als je niet als miljonair geboren bent maar gewoon moet werken voor je auto zou ik jou dus nooit in mijn snelle auto laten rijden, hoeveel ik ook van je hou.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Er zullen vast vrouwen zijn die geil worden van jouw gehuurde (proest) Ferrari, maar om daar nu meteen ALLE vrouwen van te maken... Beetje overdreven vind je niet?
Ik vind een Ferrari serieus geen hol aan, nu word ik sowiezo niet erg opgewonden van auto's, maar een Mini One zou meer met me doen. Maar als er een onappetijtelijke vent inzit dan helpt die auto hem echt helemaal geen stap verder richting mijn bedstee!
Nee, als een soort van call girl gebeld worden wanneer je weer terug mag komen nadat hij je er eerer die avond heeft uitgezet omdat hij met z'n vrienden ging stappen is fijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koop zelf je zooi.
Dan moet je de relatie ter discussie stellen, net het gebruik van het appartement. Vrije toegang tot mijn huis hangt af van het soort relatie die ik met iemand heb.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, als een soort van call girl gebeld worden wanneer je weer terug mag komen nadat hij je er eerer die avond heeft uitgezet omdat hij met z'n vrienden ging stappen is fijn.
En dan ook nog eens onbetaald!
Dit wordt een heerlijke non-discussie, vooruit nog 1 reactiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus auto's interesseren jou niet. Dat lijkt mij een zeer goede reden om jou niet in mijn dure snelle auto te laten rijden. De waarde van dat ding ontgaat jou volledig en waarschijnlijk blaas jij binnen een dag de motor op. Als je niet als miljonair geboren bent maar gewoon moet werken voor je auto zou ik jou dus nooit in mijn snelle auto laten rijden, hoeveel ik ook van je hou.
Lees jij dan nog even de OP van het vorige topic... waar het hier ten slotte om gaat en kom dan nog eens terug met wat zinnigere reacties.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je de relatie ter discussie stellen, net het gebruik van het appartement. Vrije toegang tot mijn huis hangt af van het soort relatie die ik met iemand heb.
Jij doet heel erg je best om de essentie niet te begrijpen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dit wordt een heerlijke non-discussie, vooruit nog 1 reactie
Dat ik niet geil word van een auto wil dus volgens jou ook direct zeggen dat auto's mij in het geheel niet interesseren. Ik word ook niet geil van het 8 uur journaal maar het interesseert me zeker wel.
Jij bent best goed in (voorbarige) conclusies![]()
Het is gewoon hypocriet op te roepen dat geld niet belangrijk mag zijn maar wel te eisen (onder het excuus van liefde en vertrouwen) dat je van iemand anders spullen gebruik moet kunnen maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lees jij dan nog even de OP van het vorige topic... waar het hier ten slotte om gaat en kom dan nog eens terug met wat zinnigere reacties.
Ik eis ook slaapplekken onder het mom van vriendschap en het werkt altijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon hypocriet op te roepen dat geld niet belangrijk mag zijn maar wel te eisen (onder het excuus van liefde en vertrouwen) dat je van iemand anders spullen gebruik moet kunnen maken.
Klopt, maar een relatie van ruim 9 maanden waarbij je bijna alles samen doet, is voor mij toch wel het soort relatie waarbij gebruik van elkaars woonruimte erbij hoort. Als je zo nu en dan eens iets leuks doet samen, maar een heel los concept van je relatie hebt, is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je de relatie ter discussie stellen, net het gebruik van het appartement. Vrije toegang tot mijn huis hangt af van het soort relatie die ik met iemand heb.
Echt niet. Vrouwlief gaat carriëre maken en het huis en de auto worden groter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef hestria het volgende:
nou, dan verkoopt ie zijn auto en zijn appartement, en kopen ze samen een nieuw. natuurlijk moet die auto en appartement een stuk kleiner worden, want ja alles is in de loop der jaren duurder geworden.
probleem opgelost!
Blijkbaar is deze (helaas fictieve) relatie niet van dat niveau. Misschien gedraagt dat 20-jarige kind zich als een onverantwoordelijke kleuter. Dan zou ik het als iets volwassener man prijs op stellen dat ze eerst eens een leven voor zichzelf ging opbouwen en de waarde van het een en ander leerde kennen voordat ze mijn dure appartement ging verbouwen voor feestjes met dr vrienden en mijn dure snelle auto waar ik 5 jaar voor gespaard heb ging vern**ken met een onnadenkende rijstijl in ritjes naar dr vriendinnen 2 straten verder.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, maar een relatie van ruim 9 maanden waarbij je bijna alles samen doet, is voor mij toch wel het soort relatie waarbij gebruik van elkaars woonruimte erbij hoort. Als je zo nu en dan eens iets leuks doet samen, maar een heel los concept van je relatie hebt, is het een ander verhaal.
ze zijn beide werkeloos, zoals ik uti het vorige topic begreep betaalde hij lasten van 1000 euro in de maand, en rijd een dure? auto. Als ie lang werkeloos blijft kan ie het toch allemaal niet meer betalen en zal wel gedwongen zijn om die materiele zaken op te geven. en bovendien moeten ze dan wel allebei een dik salaris hebben om een nieuwe hypotheek af te sluiten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt niet. Vrouwlief gaat carriëre maken en het huis en de auto worden groter.
Zie je nou zijn werkeloosheid en zijn (naar jouw mening) te dure auto als een argument om hem een bepaald type relatie op te dringen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:52 schreef hestria het volgende:
[..]
ze zijn beide werkeloos, zoals ik uti het vorige topic begreep betaalde hij lasten van 1000 euro in de maand, en rijd een dure? auto. Als ie lang werkeloos blijft kan ie het toch allemaal niet meer betalen en zal wel gedwongen zijn om die materiele zaken op te geven. en bovendien moeten ze dan wel allebei een dik salaris hebben om een nieuwe hypotheek af te sluiten.
Krijg eigenlijk steeds meer de neiging dit tegen jouw te zeggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lees jij dan nog even de OP van het vorige topic... waar het hier ten slotte om gaat en kom dan nog eens terug met wat zinnigere reacties.
Ze hebben wat gescharreld, daarna raakt het aan en na 9 maanden pleurt madam het even op een forum waar beiden komen.quote:in die 9 maanden hebben we een zeer goede relatie opgebouwd, op 1 gebied na; ik mag niet in zijn appartement blijven als hij er niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |