abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:26:37 #51
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_52780585
Bah, ik had zowaar bijna fatsoenlijk gereageert in dit topic.
Ik ben lelijk.
pi_52780780
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef Lips het volgende:

[..]

Dit is het stuk waar je je verraad omdat je vergeet van account te switchen??
yup
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_52780811
leuk zo'n account switch foutje
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:36:51 #54
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_52780833
Pics or it didn't happen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 augustus 2007 @ 14:58:57 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52781422
kutcookies
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:59:30 #56
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_52781433
Tijd voor Popcorn
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_52781602
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef soylent het volgende:
Tijd voor Popcorn
Move along, nothing to see here
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_52781607
Misschien mag je wel thuisbijven zolang je maar aan de ketting in de keuken vastligt?
Their eyes opaque.
pi_52781782
reeks
pi_52781812
quote:
Volgende week bij soap drama: Onderweg naar NED

Zal TS het alleen kunnen redden in NED's apartement?
Hangt NED overal camera's zodat ie in zijn lancia turbo alles in de gaten kan houden?

Word vervolgd
volgende week nieuw leesvoer

mogen jullie lezen hoe ik alle lijken bijmekaar ga zoeken
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
pi_52781814
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef soylent het volgende:
Tijd voor Popcorn
Beetje laat.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:14:09 #62
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_52781842
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:12 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Beetje laat.
Het is pas kwart over 3
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_52781950
Even er vanuit gaande dat dit echt waar is (kom op zeg ) vraag ik me toch af wat NED nou bedoelt met de onwaarheden van zijn vriendin. Ik heb nog geen onwaarheden gelezen als ik beide verhalen vergelijk en ik was al lang bij je weggegaan wegens gebrek aan vertrouwen. Die sleutel had je al lang moeten namaken en ze had al héél lang (zeker een maand of 6 geleden) een eigen sleutel moeten hebben. Maar tsja, ze betaalt niet voor je huis hè (zijn er echt mensen die zo denken? ja, ze bestaan dus echt! )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52781954
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:14 schreef jackson het volgende:

[..]

Het is pas kwart over 3
Bier en chips dan
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:21:07 #65
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52781994
Hier ook een schaamteloze TVP, ik heb alleen geen tijd om alles te lezen, nog niet iig
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:23:31 #66
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52782053
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Even er vanuit gaande dat dit echt waar is (kom op zeg ) vraag ik me toch af wat NED nou bedoelt met de onwaarheden van zijn vriendin. Ik heb nog geen onwaarheden gelezen als ik beide verhalen vergelijk en ik was al lang bij je weggegaan wegens gebrek aan vertrouwen. Die sleutel had je al lang moeten namaken en ze had al héél lang (zeker een maand of 6 geleden) een eigen sleutel moeten hebben. Maar tsja, ze betaalt niet voor je huis hè (zijn er echt mensen die zo denken? ja, ze bestaan dus echt! )
Ik vind het zeer terecht. Dat je een meisje date wil niet meteen zeggen dat je alles gaat delen (en zeker niet je snelle dure auto). Dat vertrouwen moet je verdienen. Vrouwen denken dat ze zo maar meteen recht hebben op alles omdat ze een keer hun benen wijd doen!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52782122
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind het zeer terecht. Dat je een meisje date wil niet meteen zeggen dat je alles gaat delen (en zeker niet je snelle dure auto). Dat vertrouwen moet je verdienen. Vrouwen denken dat ze zo maar meteen recht hebben op alles omdat ze een keer hun benen wijd doen!
Kijk, altijd fijn dat een man gewoon laat zien hoe hij erover denkt. Bij mij was je dus direct voltooid verleden tijd geweest

(ik mocht trouwens al direct in de ferrari van een vriend rijden zonder dat hij wist hoe ik reed dat soort mannen heb je ook ik bleef overigens ook hele nachten alleen in z'n huis terwijl hij in NY of Dallas zat En weet je wat? Ik was niet eens z'n partner.)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52782138
Jammer dat het nep is
Xbox Live: koenpijl
pi_52782174
Wie betaalt bepaalt

Zo klink het althans, en dat komt nogal autoritair over NED... Ik zou dergelijke uitspraken door mijn partner in elk geval niet trekken (understatement).

Na die laatste post van NED vraag ik me trouwens ook af of dit hele verhaal niet gewoon uit de duim is gezogen... Of zou ze wel zijn wachtwoord voor zijn Fok!-account hebben
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:32:15 #70
pi_52782269
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kijk, altijd fijn dat een man gewoon laat zien hoe hij erover denkt. Bij mij was je dus direct voltooid verleden tijd geweest

(ik mocht trouwens al direct in de ferrari van een vriend rijden zonder dat hij wist hoe ik reed dat soort mannen heb je ook ik bleef overigens ook hele nachten alleen in z'n huis terwijl hij in NY of Dallas zat En weet je wat? Ik was niet eens z'n partner.)
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_52782321
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.
pi_52782339
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Heb je daar minimaal een Ferrari voor nodig dan? Compensatiegedrag?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:35:51 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52782366
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:

tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.
2-0

en een tvptje
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:35:53 #74
pi_52782368
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik werk gewoon voor mijn geld.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:36:37 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52782396
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ja, ik werk gewoon voor mijn geld.

Welk vreemd verband leg jij nu weer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:37:08 #76
pi_52782412
Toch vreemd dat alle vrouwen roepen dat geld niet belangerijk is maar wel in dure auto's willen rijden en van appartementen gebruik willen maken.

Koop zelf je zooi.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:38:47 #77
pi_52782448
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Heb je daar minimaal een Ferrari voor nodig dan? Compensatiegedrag?
Als vrouwen daar geil van worden maak ik daar natuurlijk misbruik van.
pi_52782521
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Toch vreemd dat alle vrouwen roepen dat geld niet belangerijk is maar wel in dure auto's willen rijden en van appartementen gebruik willen maken.

Koop zelf je zooi.
ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden => veralgemenen, veralgemeniseren
pi_52782546
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als vrouwen daar geil van worden maak ik daar natuurlijk misbruik van.
gokje , je bent nog vrijgezel en woont bij mammie thuis ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:47:30 #80
pi_52782704
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden => veralgemenen, veralgemeniseren
Dat is geen argument tegen mijn stelling.
pi_52782783
Dat van die auto kan ik me wel een beetje voorstellen, heel veel jonge mensen die net hun rijbewijs hebben kunnen voor geen meter rijden (o.a. omdat ze simpelweg zelf geen auto hebben en dus geen rijervaring)

Voor de rest vind ik de houding van NED ronduit idioot en krampachtig.

Ook zo'n rare vergelijking om je vriendin te vergelijken met je ouders en vrienden toen je aangaf je ouders en vrienden liever ook niet in je appartement te hebben als je er niet bent.
Je vriendin is ech totaal wat anders.

Ik krijg heel sterk het gevoel dat NED nog nooit eerder een relatie heeft gehad en nu een eindelijk een neukertje van 20 gevonden heeft. (als je een duur appartement + dure auto heb dan weet ik al wel genoeg...)

Trouwens het lijkt me echt zoooo vermoeiend om 24 uur per dag op elkaars lip te leven (omdat jullie momenteel geen werk hebben)
٩๏̯͡๏)۶
pi_52782882
quote:

Koop zelf je zooi.
toch vreemd, dat als mannen thuiskomen in een schoon huisje, met een lekkere maaltijd en evt schone, netjes opgevoede kinderen. ze het er mee eens zijn dat vrouwlief thuis zit en in hun auto rijden en in hun huis wonen?
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:59:55 #83
pi_52783028
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef hestria het volgende:

[..]

toch vreemd, dat als mannen thuiskomen in een schoon huisje, met een lekkere maaltijd en evt schone, netjes opgevoede kinderen. ze het er mee eens zijn dat vrouwlief thuis zit en in hun auto rijden en in hun huis wonen?
Dat is niet het soort relatie waar we het hier over hebben.
pi_52783087
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is geen argument tegen mijn stelling.
Er zullen vast vrouwen zijn die geil worden van jouw gehuurde (proest) Ferrari, maar om daar nu meteen ALLE vrouwen van te maken... Beetje overdreven vind je niet?

Ik vind een Ferrari serieus geen hol aan, nu word ik sowiezo niet erg opgewonden van auto's, maar een Mini One zou meer met me doen . Maar als er een onappetijtelijke vent inzit dan helpt die auto hem echt helemaal geen stap verder richting mijn bedstee!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:05:56 #85
pi_52783172
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:02 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Er zullen vast vrouwen zijn die geil worden van jouw gehuurde (proest) Ferrari, maar om daar nu meteen ALLE vrouwen van te maken... Beetje overdreven vind je niet?

Ik vind een Ferrari serieus geen hol aan, nu word ik sowiezo niet erg opgewonden van auto's, maar een Mini One zou meer met me doen . Maar als er een onappetijtelijke vent inzit dan helpt die auto hem echt helemaal geen stap verder richting mijn bedstee!
Dus auto's interesseren jou niet. Dat lijkt mij een zeer goede reden om jou niet in mijn dure snelle auto te laten rijden. De waarde van dat ding ontgaat jou volledig en waarschijnlijk blaas jij binnen een dag de motor op. Als je niet als miljonair geboren bent maar gewoon moet werken voor je auto zou ik jou dus nooit in mijn snelle auto laten rijden, hoeveel ik ook van je hou.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:06:45 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52783194
quote:
Koop zelf je zooi.
Nee, als een soort van call girl gebeld worden wanneer je weer terug mag komen nadat hij je er eerer die avond heeft uitgezet omdat hij met z'n vrienden ging stappen is fijn.
En dan ook nog eens onbetaald!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:10:52 #87
pi_52783311
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, als een soort van call girl gebeld worden wanneer je weer terug mag komen nadat hij je er eerer die avond heeft uitgezet omdat hij met z'n vrienden ging stappen is fijn.
En dan ook nog eens onbetaald!
Dan moet je de relatie ter discussie stellen, net het gebruik van het appartement. Vrije toegang tot mijn huis hangt af van het soort relatie die ik met iemand heb.
pi_52783348
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus auto's interesseren jou niet. Dat lijkt mij een zeer goede reden om jou niet in mijn dure snelle auto te laten rijden. De waarde van dat ding ontgaat jou volledig en waarschijnlijk blaas jij binnen een dag de motor op. Als je niet als miljonair geboren bent maar gewoon moet werken voor je auto zou ik jou dus nooit in mijn snelle auto laten rijden, hoeveel ik ook van je hou.
Dit wordt een heerlijke non-discussie, vooruit nog 1 reactie

Dat ik niet geil word van een auto wil dus volgens jou ook direct zeggen dat auto's mij in het geheel niet interesseren. Ik word ook niet geil van het 8 uur journaal maar het interesseert me zeker wel.

Jij bent best goed in (voorbarige) conclusies
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:13:25 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52783376
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan moet je de relatie ter discussie stellen, net het gebruik van het appartement. Vrije toegang tot mijn huis hangt af van het soort relatie die ik met iemand heb.
Lees jij dan nog even de OP van het vorige topic... waar het hier ten slotte om gaat en kom dan nog eens terug met wat zinnigere reacties.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:14:44 #90
pi_52783418
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:12 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dit wordt een heerlijke non-discussie, vooruit nog 1 reactie

Dat ik niet geil word van een auto wil dus volgens jou ook direct zeggen dat auto's mij in het geheel niet interesseren. Ik word ook niet geil van het 8 uur journaal maar het interesseert me zeker wel.

Jij bent best goed in (voorbarige) conclusies
Jij doet heel erg je best om de essentie niet te begrijpen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:18:27 #91
pi_52783502
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lees jij dan nog even de OP van het vorige topic... waar het hier ten slotte om gaat en kom dan nog eens terug met wat zinnigere reacties.
Het is gewoon hypocriet op te roepen dat geld niet belangrijk mag zijn maar wel te eisen (onder het excuus van liefde en vertrouwen) dat je van iemand anders spullen gebruik moet kunnen maken.
pi_52783936
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is gewoon hypocriet op te roepen dat geld niet belangrijk mag zijn maar wel te eisen (onder het excuus van liefde en vertrouwen) dat je van iemand anders spullen gebruik moet kunnen maken.
Ik eis ook slaapplekken onder het mom van vriendschap en het werkt altijd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52783999
nou, dan verkoopt ie zijn auto en zijn appartement, en kopen ze samen een nieuw. natuurlijk moet die auto en appartement een stuk kleiner worden, want ja alles is in de loop der jaren duurder geworden.
probleem opgelost!
pi_52784058
tvp just in case voor als het topic nog een interessante wendig neemt.
#geen
pi_52784066
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Klopt, maar een relatie van ruim 9 maanden waarbij je bijna alles samen doet, is voor mij toch wel het soort relatie waarbij gebruik van elkaars woonruimte erbij hoort. Als je zo nu en dan eens iets leuks doet samen, maar een heel los concept van je relatie hebt, is het een ander verhaal.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:47:04 #96
pi_52784206
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef hestria het volgende:
nou, dan verkoopt ie zijn auto en zijn appartement, en kopen ze samen een nieuw. natuurlijk moet die auto en appartement een stuk kleiner worden, want ja alles is in de loop der jaren duurder geworden.
probleem opgelost!
Echt niet. Vrouwlief gaat carriëre maken en het huis en de auto worden groter.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:52:07 #97
pi_52784351
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Klopt, maar een relatie van ruim 9 maanden waarbij je bijna alles samen doet, is voor mij toch wel het soort relatie waarbij gebruik van elkaars woonruimte erbij hoort. Als je zo nu en dan eens iets leuks doet samen, maar een heel los concept van je relatie hebt, is het een ander verhaal.
Blijkbaar is deze (helaas fictieve) relatie niet van dat niveau. Misschien gedraagt dat 20-jarige kind zich als een onverantwoordelijke kleuter. Dan zou ik het als iets volwassener man prijs op stellen dat ze eerst eens een leven voor zichzelf ging opbouwen en de waarde van het een en ander leerde kennen voordat ze mijn dure appartement ging verbouwen voor feestjes met dr vrienden en mijn dure snelle auto waar ik 5 jaar voor gespaard heb ging vern**ken met een onnadenkende rijstijl in ritjes naar dr vriendinnen 2 straten verder.
pi_52784363
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Echt niet. Vrouwlief gaat carriëre maken en het huis en de auto worden groter.
ze zijn beide werkeloos, zoals ik uti het vorige topic begreep betaalde hij lasten van 1000 euro in de maand, en rijd een dure? auto. Als ie lang werkeloos blijft kan ie het toch allemaal niet meer betalen en zal wel gedwongen zijn om die materiele zaken op te geven. en bovendien moeten ze dan wel allebei een dik salaris hebben om een nieuwe hypotheek af te sluiten.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:57:08 #99
pi_52784491
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:52 schreef hestria het volgende:

[..]

ze zijn beide werkeloos, zoals ik uti het vorige topic begreep betaalde hij lasten van 1000 euro in de maand, en rijd een dure? auto. Als ie lang werkeloos blijft kan ie het toch allemaal niet meer betalen en zal wel gedwongen zijn om die materiele zaken op te geven. en bovendien moeten ze dan wel allebei een dik salaris hebben om een nieuwe hypotheek af te sluiten.
Zie je nou zijn werkeloosheid en zijn (naar jouw mening) te dure auto als een argument om hem een bepaald type relatie op te dringen?
pi_52784540
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 16:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Krijg eigenlijk steeds meer de neiging dit tegen jouw te zeggen.
quote:
in die 9 maanden hebben we een zeer goede relatie opgebouwd, op 1 gebied na; ik mag niet in zijn appartement blijven als hij er niet is.
Ze hebben wat gescharreld, daarna raakt het aan en na 9 maanden pleurt madam het even op een forum waar beiden komen. Please.

Mijn kamer was destijds ook mijn kamer en haar kamer die van haar en na een tijdje elkaar beter te kennen was er pas sprake van sleutels uit wisselen. Ik weet niet hoe jij het doet, maar iemand de sleutel van je woning geven de eerste week is echt af te raden

Enja dan die loze opmerking over callgirl..

Leuk om te vertellen dat jij je een hoer voelt in dergelijke situaties, maar de meeste vrouwen hebben iig een beetje eigenwaarde om zichzelf niet meteen een hoer te noemen omdat je de sleutel van je vriend zijn huis niet krijgt.

Denk dat als madam het bij manliefje aan had gekaart dat het onderling al lang opgelost zou zijn...

Als ik 2x voor een dichte deur zou staan omdat iemand in slaap is geflikkerd terwijl ze weet dat ik terug kom, sorry hoor... maar laat zelf maar een sleutel maken bij de boer... tot die tijd zou ik mijn sleutel lekker meenemen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2007 17:02:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')