yupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:54 schreef Lips het volgende:
[..]
Dit is het stuk waar je je verraad omdat je vergeet van account te switchen??
Move along, nothing to see herequote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef soylent het volgende:
Tijd voor Popcorn
volgende week nieuw leesvoerquote:Volgende week bij soap drama: Onderweg naar NED
Zal TS het alleen kunnen redden in NED's apartement?
Hangt NED overal camera's zodat ie in zijn lancia turbo alles in de gaten kan houden?
Word vervolgd
Beetje laat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:59 schreef soylent het volgende:
Tijd voor Popcorn
Het is pas kwart over 3quote:
Ik vind het zeer terecht. Dat je een meisje date wil niet meteen zeggen dat je alles gaat delen (en zeker niet je snelle dure auto). Dat vertrouwen moet je verdienen. Vrouwen denken dat ze zo maar meteen recht hebben op alles omdat ze een keer hun benen wijd doen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Even er vanuit gaande dat dit echt waar is (kom op zeg) vraag ik me toch af wat NED nou bedoelt met de onwaarheden van zijn vriendin. Ik heb nog geen onwaarheden gelezen als ik beide verhalen vergelijk en ik was al lang bij je weggegaan wegens gebrek aan vertrouwen. Die sleutel had je al lang moeten namaken en ze had al héél lang (zeker een maand of 6 geleden) een eigen sleutel moeten hebben. Maar tsja, ze betaalt niet voor je huis hè
(zijn er echt mensen die zo denken? ja, ze bestaan dus echt!
)
Kijk, altijd fijn dat een man gewoon laat zien hoe hij erover denkt. Bij mij was je dus direct voltooid verleden tijd geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind het zeer terecht. Dat je een meisje date wil niet meteen zeggen dat je alles gaat delen (en zeker niet je snelle dure auto). Dat vertrouwen moet je verdienen. Vrouwen denken dat ze zo maar meteen recht hebben op alles omdat ze een keer hun benen wijd doen!
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, altijd fijn dat een man gewoon laat zien hoe hij erover denkt. Bij mij was je dus direct voltooid verleden tijd geweest
(ik mocht trouwens al direct in de ferrari van een vriend rijden zonder dat hij wist hoe ik reeddat soort mannen heb je ook
ik bleef overigens ook hele nachten alleen in z'n huis terwijl hij in NY of Dallas zat
En weet je wat? Ik was niet eens z'n partner.)
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.
Heb je daar minimaal een Ferrari voor nodig dan? Compensatiegedrag?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als geld genoeg had huurde ik ook een Ferrari om zo'n makkelijke doos als jij in bed te lullen.
2-0quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.
Ja, ik werk gewoon voor mijn geld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
tsja, heb ook nooit seks met hem gehad. Gek hè, dat soort leuke mannen. Staat vast heel ver van jou af.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja, ik werk gewoon voor mijn geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |