Wel de spamkoning van de westerse wereld!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef Thrackan het volgende:
Dan ben je toch niet de spamkoning van het Westen?
Staat ie bij jou ook op 7?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Jeej 6e pagina.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:57 schreef FredvZ het volgende:
hmmmz, waarom ben ik nog wakker?
Een ongestelde neus?quote:Op zondag 9 september 2007 17:05 schreef FredvZ het volgende:
Denk je rustig je neus te snuiten, snuit je er gelijk een heel bloedvaatje bij leeg
hmz, dat wordt verder zoeken.quote:Op maandag 10 september 2007 09:04 schreef Thrackan het volgende:
Oh dat is lekker! Heb trouwens weer reagiert am topik. (enen zo)
quote:Op maandag 10 september 2007 09:44 schreef FredvZ het volgende:
Ja zoiets, ik had daarna ook een enorme trek in chocola en was de rest van de avond chagarijnig.
Hulpmiddeltjes kosten geld en zuigen aarsch... Je nicotineniveau kunstmatig op peil houden, kan je net zo goed roken, ben je helemaal van het gezeik afquote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef FredvZ het volgende:
Daar hebben ze toch allemaal van die hulpmiddeltjes voor?
Het is dat je geen meid bent, anders had ik nog wel een 5-pack nicotine condooms voor je.quote:Op maandag 10 september 2007 10:44 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hulpmiddeltjes kosten geld en zuigen aarsch... Je nicotineniveau kunstmatig op peil houden, kan je net zo goed roken, ben je helemaal van het gezeik af
Nah ik moet gewoon stoppen, dus dan stop ik, dan maar een tijdje prikkelbaar en irritanter dan normaal
Als mn vriendin gaat klagen zeg ik wel tegen dr dat ze elke maand prikkelbaar is, en daarnaast is niet roken beter voor mijn libido, wordt ze vast ook wel blij van
Hij kan ze toch ook om een banaan doen?quote:Op maandag 10 september 2007 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Het is dat je geen meid bent, anders had ik nog wel een 5-pack nicotine condooms voor je.
heb ik al twee blikkies van opquote:Op maandag 10 september 2007 14:44 schreef FredvZ het volgende:
hmmm, ik ga nu wel hele gekke dingen doen, ik zit nu aan de jus d'orange...
Was dat maar waar hier...quote:
Door de stagair een printjob te geven?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef Thrackan het volgende:
Heheh, ik weet ook wel hoe ik een lekkere stagiaire moet verwennen hoor
Heeft het wel: Stagiars, stagiaires.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:36 schreef FredvZ het volgende:
zucht, waarom heeft dat woord niet gewoon een eenvoudig verschil tussen de vrouwelijke en mannelijke vorm...
hoeft niet, je hebt natuurlijk ook niet-afstuderende stagiairs en stagiaires!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef FredvZ het volgende:
Idee [afbeelding]
Maak er in vervolg gewoon afstudeerder van
Laat je háár toch bewegenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:12 schreef Thrackan het volgende:
nou ja enige intensiteit van beweging is bij seksuele activiteiten vaak wel gewenst
En aangezien FredvZ en ik ook in de DIG slowchat komen is deze slowchat enorm redundant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:41 schreef Adelante het volgende:
Geqxon, FredvZ en Thrackan
Kan hem laten mergenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef Geqxon het volgende:
En aangezien FredvZ en ik ook in de DIG slowchat komen is deze slowchat enorm redundant.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:48 schreef Thrackan het volgende:
Ik wil niet inmet al die DIGgers SCen
Maar maar MAAR! Dat gaat mijn eer te na! Ik heb liever het V&A koffietopic...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef FredvZ het volgende:
Dat zijn ook best gezellige mensen.
Das dit topic: [V&A De Bazaar] Voor al uw onderhandelingen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:48 schreef Nineleven het volgende:
Aangezien er geen Vragen&slotjes topic meer loopt, bij deze;
[TK] Athlon64 3800+, MSI mobo & Kingston HyperX ddr1
Graag deze sluiten, spullen verstuurd naar de kopers
Ok thanQquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das dit topic: [V&A De Bazaar] Voor al uw onderhandelingen!
Gecondoleerd, jeetje wat erg zeg..Op zo'n jonge leeftijdquote:Op woensdag 19 september 2007 12:31 schreef Thrackan het volgende:
17, 18, weet het niet meer precies...
hierquote:
Oei ik ben te laat nu.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier
Heb ff de bezem door de tent gehaald hier
Met moeite geloof ik.quote:
Ik heb mijn roeping gemist denk ik, avondje prutsen en hij doet het weerquote:Op maandag 24 september 2007 10:36 schreef FredvZ het volgende:
Mijn vehikel had vanmorgen een leuke verrassing voor me; hij liet me gewoon staan
Netjes Fredjes!quote:Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn roeping gemist denk ik, avondje prutsen en hij doet het weer
Jah, had ik dat ook maar eerder gedaanquote:Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn roeping gemist denk ik, avondje prutsen en hij doet het weer
steek dan een peuk opquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:49 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Netjes Fredjes!
Dames, heren, ik schaam mij een beetje. Ik ben namelijk thee aan het drinken in plaats van koffie![]()
En dit eigenlijk alleen omdat ik geen nicotine meer binnen krijg, dat scheelt 203% caffeineverwerking...
HAHAquote:
Probeer je mijn perfecte grammatica als imperfect af te schilderen, vlegel?quote:
in deze context geheel correctquote:
Gewoon even een pilletje nemen en dan is het zo opgelostquote:Op woensdag 26 september 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
Tis ook altijd wat deze week, zijn het geen files of schouders die dwarszitten, dan is het wel een stijve nek die vervelend doet.
dat zijn gevaarlijkequote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Gewoon even een pilletje nemen en dan is het zo opgelost
[afbeelding]
Is dat niet zo'n pilletje waar je een slappe anus van krijgt?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef Nineleven het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee dat valt wel mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n pilletje waar je een slappe anus van krijgt?
Ik ben niet zo'n ik-neem-wel-een-pilletje-tegen-de-pijn-persoon. Met als gevolg dat ik met één zo'n ding gelijk in slaap val.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef Nineleven het volgende:
[afbeelding]
Nadeel is wel dat je de dag erna (nu dus), toch op een gegeven moment in gaat kakken...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:21 schreef FredvZ het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuke nacht gehad?
Vannacht lekker ge-gamed tot een uurtje of 4 en daarna uitgeslapen tot 1 uurquote:Op donderdag 27 september 2007 09:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ik-neem-wel-een-pilletje-tegen-de-pijn-persoon. Met als gevolg dat ik met één zo'n ding gelijk in slaap val.
Goede morgen trouwens![]()
Hebben jullie ook zo'n leuke nacht gehad?
Nerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Vannacht lekker ge-gamed tot een uurtje of 4 en daarna uitgeslapen tot 1 uur.
Zit inmiddels op me werk en mag weer doorbikkelen tot 23uur![]()
Ik game bijna nooit, en zie er ook niet uit zoals je omschrijft. Ga terug naar start en probeer het nogmaalsquote:
Dit is het forum der vooroordelen, leef er maar meequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ik game bijna nooit, en zie er ook niet uit zoals je omschrijft. Ga terug naar start en probeer het nogmaals![]()
Hmmm... Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef FredvZ het volgende:
Dat is het risico van het vak.
Daarom is het altijd van belang dat de koper of verkoper vertrouwd.
Belangrijkste tip is even de Ervaringen topics door te lezen op zoek naar de user met wie je wilt handelenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had een vraag. Ik wilde wat gaan verkopen in dit subforum op FOK!, maar hoe kan ik er zeker van zijn dat als ik iets opstuur aan een persoon ik mijn geld daarvoor krijg? Of dat de koper die heeft betaald er zeker van kan zijn dat hij zijn spullen krijgt? Niet dat ik de spullen natuurlijk niet op zou sturen, maar kan iemand mij hier meer over vertellen? Hoe werkt dit precies? Ik heb namelijk nog nooit iets verkocht op Internet.
En natuurlijk de algehele posthistorie van een user als je het grondig wil doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:28 schreef Thrackan het volgende:
Belangrijkste tip is even de Ervaringen topics door te lezen op zoek naar de user met wie je wilt handelen
Bier staat ook koud in de koelkastquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef Thrackan het volgende:
Lollerkopter, er wordt tenminste nog alcohol verspreid daar...
Er is bier, en er is Grolsch...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef FredvZ het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ok, ok, jij je zin:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:04 schreef Thrackan het volgende:
Er is bier, en er is Grolsch...
Ik vroeg bier!
Ik vermoed dat ie een leven heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:06 schreef Nineleven het volgende:
Is Dizer iets ergs overkomen aangezien ie niet meer reageert?![]()
http://www.tntpost.nl/voo(...)innen_Nederland.aspxquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Thrackan het volgende:
Juist, dat en er was een of andere pagina van TNT (TPG) waar de frankering op stond
Ja ook dat, middag al weer bijnaquote:
Middag alweer, bijna tied om rundum hause zu gehen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef FredvZ het volgende:Top 30 posts per topic van FredvZ
Positie, aantal posts, topic
01. 90 [V&A | SC #22] Waar de koffie klaar staat!
En dan is het topic niet eens vol
Mogguh trouwens.
Ja zoietsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:59 schreef Nineleven het volgende:
Middag alweer, bijna tied om rundum hause zu gehen!![]()
Een goede morgen deze morgenquote:
Jammer dat ik op me werk zit, mijn kamer kan ook nodig een poetsbeurt gebruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef buzzer het volgende:
Straks weer eens even lekker met de bezem aan de gang. Het is er nog niet echt van gekomen afgelopen week
De liefde voor koffie onstaat door Keelpijnquote:
Werd wakker met keelpijn, toen pakte ik koffie en las toen een smsje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef Geqxon het volgende:
In die volgorde?
Dat begon al verkeerd met een kopje thee....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:54 schreef Geqxon het volgende:
Of Fred heeft met een leuke dame een kopje koffie gedronken, waarna hij de liefde met haar bedreef en zij nu keelpijn heeft?
Koffie verkeerd is ook goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat begon al verkeerd met een kopje thee....
koffie + melk = brrrrrrquote:
Zo te zien heb je genoeg vrije tijd, ik zou zeggen wandel even naar de Gamma voor wat Isolatiemateriaalquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
koffie + melk = brrrrrr
Gewoon een zwarte bak
Overigens is het best jammer dat sommige studentenhuizen zijn voorzien van dunne muurtjes, die elke vorm van geluid doorlaten... Tel daar een krakend bed bij op en alles en iedereen kan meegenieten.
Live entertainment. Nicequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
koffie + melk = brrrrrr
Gewoon een zwarte bak
Overigens is het best jammer dat sommige studentenhuizen zijn voorzien van dunne muurtjes, die elke vorm van geluid doorlaten... Tel daar een krakend bed bij op en alles en iedereen kan meegenieten.
Vrije tijd?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:00 schreef Nineleven het volgende:
Zo te zien heb je genoeg vrije tijd, ik zou zeggen wandel even naar de Gamma voor wat Isolatiemateriaal
Wonen alleen maar vrouwen, waarvan 66% vrijgezel en ze kijken me steeds zo raar aan als ik weggaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Of was het juist de kerel die je erg goed kon horen?
Samenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:29 schreef Geqxon het volgende:
O wacht, dus jij bentjullie zijn degene die goed hoorbaar is zijn?
Haha, doet me een beetje denken aan het nieuwsbericht dat laatst op de FP stondquote:
Dan zou ik ook schreeuwen, als ik tegen betaling in mijn reet geneukt werd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:05 schreef Nineleven het volgende:
Ik moest even zoeken, maar hier is ie dan;
Buren zijn seksspelletjes beu
Was dat een stille hint die wijst naar de befaamde keeper?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan zou ik ook schreeuwen, als ik tegen betaling in mijn reet geneukt werd.
Dat was een voorbinddildo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Was dat een stille hint die wijst naar de befaamde keeper?![]()
Nee,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:15 schreef Geqxon het volgende:
En geen van de dames komt gezellig met jullie mee schreeuwen?
Niet je type? (Bijna) elke mooie vrouw is mijn typequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nee,
Hoeft van mij ook niet zo... de andere dames zijn niet echt mijn type.
Das maar vanaf 2005-01-01...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:57 schreef Nineleven het volgende:
Geen beginnen aan, 145 postgeschiedenis pagina's. Linkje?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das maar vanaf 2005-01-01...
Nou vooruit, maar denk dat je er (Niet?) veel aan gaat zien
quote:
Dat zijn wel heel andere plaatjes hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:06 schreef Nineleven het volgende:
ga ik maar even in de breezertopics lurken, komt ook genoeg moois voorbij.
Nog slecht 4u en 38minquote:Moet je nog lang vandaag?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel andere plaatjes hoor
[..]
Nog slecht 4u en 38min
Mwah, zo spannend is het niet. 40u p/w stage + 12 u p/w bijbaantje. Met als "hoogtepunt" een donderdag van in totaal 12u werken..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:09 schreef Nineleven het volgende:
nu maak je me toch wel nieuwsgierig
Doe je goed danquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mwah, zo spannend is het niet. 40u p/w stage + 12 u p/w bijbaantje. Met als "hoogtepunt" een donderdag van in totaal 12u werken..
Nee da's waar, ik zou mezelf echt doodvervelen dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kan toch niet thuis stil gaan zitten
Beetje slaperig nog?quote:
Daarom ben ik langer in mn bed blijven liggen, kwartier te laat weggegaan, 10 minuten te vroeg aanwezig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:29 schreef Nineleven het volgende:
Beetje slaperig nog?ik ben veel te vroeg opgestaan, er was geen file vandaag
![]()
Ja ik dacht dat ik het niet ging redden maar er was geen enkele opstopping of file dus kwam 20min te vroeg aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:26 schreef buzzer het volgende:
Ik had er vanmorgen ook best wel moeite mee, maar desondanks toch op tijd
Nee dat helaas niet, gewoon weer tot half 5. Maakt opzich niets uit want anders had ik op collega's moeten wachten omdat we gaan pokerenquote:
Ik moet nog gewoon tot half 6.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:47 schreef Nineleven het volgende:
Nee dat helaas niet, gewoon weer tot half 5.
Moet je nog veel reizen daarna? Ik zit in de binnenstad van Utrecht en moet tegen die tijd richting Amsterdam. Wordt geheid een uurtje file staanquote:
20 minuten met de autoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:50 schreef Nineleven het volgende:
Moet je nog veel reizen daarna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |