quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:00 schreef Nineleven het volgende:
Oh mijn god, ik heb me net dood gelachen. Ik sta in het rookhokje te roken, kijk naar het gebouw aan de overkant. Staan 2 vrouwtjes van een jaar of 20-25 te gluren, daarna zwaaien ze leuk, beginnen rare "pijp" bewegingen te maken en met hun tieten te pronken. Vervolgens maken ze een gebaar dat ik die kant op moet komen!
Why oh why tref ik dit nu weer onder werktijd EN heb ik tot overmaat van ramp geeneens fototoestel bij![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:04 schreef FredvZ het volgende:
Wat houd je tegen?
Je zegt gewoon tegen de baas: ik ben vast met lunchpauze.
einde van de dag opwachtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:12 schreef Geqxon het volgende:
Waarschijnlijk deden deze vrouwtjes dat met "Die knul moet toch nog heel de dag werken" in hun gedachte.
In ieder geval wat uitdagender als het pokeravondje waar we naartoe werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Hehehe ik ga straks proberen ze op foto vast te leggen.
Best grappig om zoiets op de vrijdag ochtend even mee te maken.
Uitdagende jonge dames
WRaF!
Lol yep, daar zul je dat niet zien...of je moet veel queen's in je handen hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef Nineleven het volgende:
[..]
In ieder geval wat uitdagender als het pokeravondje waar we naartoe werken![]()
Haha, een andere collega heeft het telefoonnr. van een van die vrouwen gekregen hoor ik net. Ze hield een A4-tje voor het raam met haar nrquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
einde van de dag opwachtendat zal ze leren.
lijkt me niet, of het waren Call-Babes in opleiding aangezien er een ouwe knakker hun les stond te gevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:46 schreef Geqxon het volgende:
Je weet zeker dat ze geen callbabes waren?
Aan de overkant zit een gebouw wat "Te huur" is. Eigenlijk hoort het al leeg te staan geloof ik. Zelf werk ik bij VTSPN, bijna in het centrum van Utrecht. Maare, dit is geen dagelijkse bezigheid, ik maak dit soort dingen nauwlijks meequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:51 schreef FredvZ het volgende:
Dan vraag ik me toch wat er bij jullie aan de overkant zit? En waar jij werkt, aangezien die vrouwtjes wel heel gewillig zijn...
Ja het gebouw inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:03 schreef FredvZ het volgende:
Je weet zeker dat met "te huur" bedoeld wordt dat het gebouw te huur is, en niet de vrouwtjes
hmm, wel erg voor de hand liggend eigenlijk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:24 schreef Geqxon het volgende:
Tienermeisjes FTW.
Toen ik die 9 maanden las dacht ik voor een moment dat ze zwanger wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar die van mij houd ik zelf... Hoewel ik er maar 9 maanden van kan genieten.
In juli wordt ze 20
Jong van geest, en leeftijd zegt ook niet allesquote:
Bij mij is het altijd een drama, en dan heb ik me nog niet eens uit gewijd over de Duitse variant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Die drama rondom Mv. FredvZ is nu opeens zeer goed te verklaren overigens.
Dat verhaal heb ik niet meegekregen, maar vertel (als het voor mijn oren bestemd is)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Achteraf is het best komisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |