Gewoon even een pilletje nemen en dan is het zo opgelostquote:Op woensdag 26 september 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
Tis ook altijd wat deze week, zijn het geen files of schouders die dwarszitten, dan is het wel een stijve nek die vervelend doet.
dat zijn gevaarlijkequote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Gewoon even een pilletje nemen en dan is het zo opgelost
[afbeelding]
Is dat niet zo'n pilletje waar je een slappe anus van krijgt?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef Nineleven het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee dat valt wel mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n pilletje waar je een slappe anus van krijgt?
Ik ben niet zo'n ik-neem-wel-een-pilletje-tegen-de-pijn-persoon. Met als gevolg dat ik met één zo'n ding gelijk in slaap val.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef Nineleven het volgende:
[afbeelding]
Nadeel is wel dat je de dag erna (nu dus), toch op een gegeven moment in gaat kakken...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:21 schreef FredvZ het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuke nacht gehad?
Vannacht lekker ge-gamed tot een uurtje of 4 en daarna uitgeslapen tot 1 uurquote:Op donderdag 27 september 2007 09:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ik-neem-wel-een-pilletje-tegen-de-pijn-persoon. Met als gevolg dat ik met één zo'n ding gelijk in slaap val.
Goede morgen trouwens![]()
Hebben jullie ook zo'n leuke nacht gehad?
Nerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:19 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Vannacht lekker ge-gamed tot een uurtje of 4 en daarna uitgeslapen tot 1 uur.
Zit inmiddels op me werk en mag weer doorbikkelen tot 23uur![]()
Ik game bijna nooit, en zie er ook niet uit zoals je omschrijft. Ga terug naar start en probeer het nogmaalsquote:
Dit is het forum der vooroordelen, leef er maar meequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ik game bijna nooit, en zie er ook niet uit zoals je omschrijft. Ga terug naar start en probeer het nogmaals![]()
Hmmm... Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:33 schreef FredvZ het volgende:
Dat is het risico van het vak.
Daarom is het altijd van belang dat de koper of verkoper vertrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |