Hulpmiddeltjes kosten geld en zuigen aarsch... Je nicotineniveau kunstmatig op peil houden, kan je net zo goed roken, ben je helemaal van het gezeik afquote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef FredvZ het volgende:
Daar hebben ze toch allemaal van die hulpmiddeltjes voor?
Het is dat je geen meid bent, anders had ik nog wel een 5-pack nicotine condooms voor je.quote:Op maandag 10 september 2007 10:44 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Hulpmiddeltjes kosten geld en zuigen aarsch... Je nicotineniveau kunstmatig op peil houden, kan je net zo goed roken, ben je helemaal van het gezeik af
Nah ik moet gewoon stoppen, dus dan stop ik, dan maar een tijdje prikkelbaar en irritanter dan normaal
Als mn vriendin gaat klagen zeg ik wel tegen dr dat ze elke maand prikkelbaar is, en daarnaast is niet roken beter voor mijn libido, wordt ze vast ook wel blij van
Hij kan ze toch ook om een banaan doen?quote:Op maandag 10 september 2007 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Het is dat je geen meid bent, anders had ik nog wel een 5-pack nicotine condooms voor je.
heb ik al twee blikkies van opquote:Op maandag 10 september 2007 14:44 schreef FredvZ het volgende:
hmmm, ik ga nu wel hele gekke dingen doen, ik zit nu aan de jus d'orange...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |