Belangrijkste tip is even de Ervaringen topics door te lezen op zoek naar de user met wie je wilt handelenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had een vraag. Ik wilde wat gaan verkopen in dit subforum op FOK!, maar hoe kan ik er zeker van zijn dat als ik iets opstuur aan een persoon ik mijn geld daarvoor krijg? Of dat de koper die heeft betaald er zeker van kan zijn dat hij zijn spullen krijgt? Niet dat ik de spullen natuurlijk niet op zou sturen, maar kan iemand mij hier meer over vertellen? Hoe werkt dit precies? Ik heb namelijk nog nooit iets verkocht op Internet.
En natuurlijk de algehele posthistorie van een user als je het grondig wil doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:28 schreef Thrackan het volgende:
Belangrijkste tip is even de Ervaringen topics door te lezen op zoek naar de user met wie je wilt handelen
Bier staat ook koud in de koelkastquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:36 schreef Thrackan het volgende:
Lollerkopter, er wordt tenminste nog alcohol verspreid daar...
Er is bier, en er is Grolsch...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:42 schreef FredvZ het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ok, ok, jij je zin:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:04 schreef Thrackan het volgende:
Er is bier, en er is Grolsch...
Ik vroeg bier!
Ik vermoed dat ie een leven heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:06 schreef Nineleven het volgende:
Is Dizer iets ergs overkomen aangezien ie niet meer reageert?![]()
http://www.tntpost.nl/voo(...)innen_Nederland.aspxquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:11 schreef Thrackan het volgende:
Juist, dat en er was een of andere pagina van TNT (TPG) waar de frankering op stond
Ja ook dat, middag al weer bijnaquote:
Middag alweer, bijna tied om rundum hause zu gehen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef FredvZ het volgende:Top 30 posts per topic van FredvZ
Positie, aantal posts, topic
01. 90 [V&A | SC #22] Waar de koffie klaar staat!
En dan is het topic niet eens vol
Mogguh trouwens.
Ja zoietsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:59 schreef Nineleven het volgende:
Middag alweer, bijna tied om rundum hause zu gehen!![]()
Een goede morgen deze morgenquote:
Jammer dat ik op me werk zit, mijn kamer kan ook nodig een poetsbeurt gebruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef buzzer het volgende:
Straks weer eens even lekker met de bezem aan de gang. Het is er nog niet echt van gekomen afgelopen week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |