quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das maar vanaf 2005-01-01...
Nou vooruit, maar denk dat je er (Niet?) veel aan gaat zien
quote:
Dat zijn wel heel andere plaatjes hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:06 schreef Nineleven het volgende:
ga ik maar even in de breezertopics lurken, komt ook genoeg moois voorbij.
Nog slecht 4u en 38minquote:Moet je nog lang vandaag?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel andere plaatjes hoor
[..]
Nog slecht 4u en 38min
Mwah, zo spannend is het niet. 40u p/w stage + 12 u p/w bijbaantje. Met als "hoogtepunt" een donderdag van in totaal 12u werken..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:09 schreef Nineleven het volgende:
nu maak je me toch wel nieuwsgierig
Doe je goed danquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mwah, zo spannend is het niet. 40u p/w stage + 12 u p/w bijbaantje. Met als "hoogtepunt" een donderdag van in totaal 12u werken..
Nee da's waar, ik zou mezelf echt doodvervelen dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:12 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kan toch niet thuis stil gaan zitten
Beetje slaperig nog?quote:
Daarom ben ik langer in mn bed blijven liggen, kwartier te laat weggegaan, 10 minuten te vroeg aanwezig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:29 schreef Nineleven het volgende:
Beetje slaperig nog?ik ben veel te vroeg opgestaan, er was geen file vandaag
![]()
Ja ik dacht dat ik het niet ging redden maar er was geen enkele opstopping of file dus kwam 20min te vroeg aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:26 schreef buzzer het volgende:
Ik had er vanmorgen ook best wel moeite mee, maar desondanks toch op tijd
Nee dat helaas niet, gewoon weer tot half 5. Maakt opzich niets uit want anders had ik op collega's moeten wachten omdat we gaan pokerenquote:
Ik moet nog gewoon tot half 6.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:47 schreef Nineleven het volgende:
Nee dat helaas niet, gewoon weer tot half 5.
Moet je nog veel reizen daarna? Ik zit in de binnenstad van Utrecht en moet tegen die tijd richting Amsterdam. Wordt geheid een uurtje file staanquote:
20 minuten met de autoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:50 schreef Nineleven het volgende:
Moet je nog veel reizen daarna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |