quote:
Ik wil het liefst alles in 1 keer kwijt, maar als er verder geen interesse meer is kan ik het geheugen ook wel los aan je verkopen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Is het ook mogelijk om het geheugen los te kopen, en zo ja, hoeveel zou dat me kosten?
30 euro excl. en je hebt een deal!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:34 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Startbod van 30 voor het mobo.
Ik zal je zo even PM'enquote:Op donderdag 13 september 2007 10:26 schreef Madhouse1979 het volgende:
Heb ook interesse in het geheugen...PM me maar als je het los wilt verkopen!
Dubbelzuurr nog interesse in het moederbord?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:34 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Startbod van 30 voor het mobo.
Af te halen in omgeving Eindhoven, eventueel ook rond Utrecht CS omdat ik daar in de buurt werkquote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef mstr het volgende:
Waar af te halen enzo?
Even een TVP dan maarquote:Op donderdag 13 september 2007 16:50 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Af te halen in omgeving Eindhoven, eventueel ook rond Utrecht CS omdat ik daar in de buurt werk
Ik kom net terug van me werk, sorry voor de late reactie. Maar ik ga daar wel mee akkoord, PM je zo nog evenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef icecoolsniper het volgende:
TS, heb je mijn bod ook gezien? Ik ben in principe akkoord hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |