quote:
je denkt dat met g-star het dieptepunt is bereikt...niet dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Just_somebody het volgende:
G-star is inderdaad sooooooooooo voor iedereen.....Chasin' is wel cool....
Whooo look at me I wear non-brand items worn by nobody but mequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het wordt echt door IEDEREEN gedragen, van de grootste kneuzen tot ''hippe'' pappa's van 54 jaar.
En dat is gelukkig niet voor iedereenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Just_somebody het volgende:
je snapt me bestquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Whooo look at me I wear non-brand items worn by nobody but me
TS is een dwaas als hij niet al z'n kleren maatpassend heeft laten maken.. Natuurlijk worden kleren door iedereen gedragen. Wat denk je zelf ?!?!?
Whahaha Chasin' is juist zwaar kansloos.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:39 schreef Just_somebody het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef AcidBurner het volgende:
ik ben er mee begonnen!draag het al jaren
goei broeken gaan niet zo rap kapot als Levi's en ze zijn nog cool ook
![]()
nudie, junk de luxe, allstars, ralph lauren, vansquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hmmm.....
Niet echt.
Wat draag jij dan ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nudie, junk de luxe, allstars, ralph lauren, vans![]()
heheh ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en meneer draagt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik kom hier ech niet meer bij....
we gaan elkaar overtreffen met lelijkheid....
ik ga meestal naakt....quote:
Was ooit een lekker merk van stoere kleren, tegenwoordig word je nerveus bij al die kleuren en patroontjes door elkaar heen. (de vrouwenafdeling dan)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
GSus je weetsss
Wat het boeit het nou door wie het wordt gedragen ...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Het wordt echt door IEDEREEN gedragen, van de grootste kneuzen tot ''hippe'' pappa's van 54 jaar.
Jup, Gay-Star Raw Anus, is hierboven al genoemd, Spuit 11.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Die G staat toch voor Gay?
Gay Star
dus als een jongen roze draagt is hij homoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef area78 het volgende:
GayStar
Roze jongenskleding
Ik snap serieus niet hoe je roze kleding als jongen mooi kunt vinden :/
Roze *is* toch gewoon een homo- en vrouwenkleur? En als je er iets van zegt krijg je altijd te horen: ja jij kunt het niet betalen. Ik WIL het niet eens betalenBah bah.
Kutkleding, kutmerk, en wordt regelmatig gedragen door kutvolk (van die stoerkijkende mooiboys die willen laten zien dat ze raw en tokkie zijn terwijl ze dat niet zijn).
Waarom maak je serieus in elk topic zulke trieste grappen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:25 schreef Sigmund666 het volgende:
De G-star van mijn vriendin is voor mij alleen?![]()
Gapstar toch, met een G en vandaar nu G-star?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef Schijtgeit het volgende:
Vroeger heette G-star nog Capstar, dat was veel cooler.
Meeloperquote:
Mischien komt ie van de frontpage ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waarom maak je serieus in elk topic zulke trieste grappen?![]()
Nee man, aap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gapstar toch, met een G en vandaar nu G-star?
Dat is met de meeste merkkleding zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef HUG-LIFE het volgende:
Wat kut is aan G-star en gelijke is....
Je betaald naar verhouding teveel voor een kledingstuk wat zo'n beetje iedereen aan heeft. Athans..als je dan toch redelijk wat geld besteed aan kleding, zorg er dan voor dat het een beetje uniek is. Daar draait het toch om, heus niet omdat het lekker zit. Daar hoef je echt geen 50 euro voor longsleeve voor neer te tellen.
Maar voor de rest wat loop je nou te zeiken erover... behalve dat het te duur is naar verhouding is het voor de rest een prima kleding merk. ....
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:57 schreef HUG-LIFE het volgende:
Je betaald naar verhouding teveel voor een kledingstuk wat zo'n beetje iedereen aan heeft. Athans..als je dan toch redelijk wat geld besteed aan kleding, zorg er dan voor dat het een beetje uniek is. Daar draait het toch om, heus niet omdat het lekker zit.
Gap dreigde met een rechtszaak omdat de naam teveel leek op die van hun en (GAP had dan ook wel gelijk gekregen omdat het merk er langer was etc)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gapstar toch, met een G en vandaar nu G-star?
WOW, jij hebt merkkledingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:09 schreef Magereheinus het volgende:
Ik draag wel eens merkkleding(vooral merkbroeken omdat ik die ook gewoon lekkerder vind zitten)maar nooit van G-star, meestal hugo boss. Vind G-Star ook maar een kut merk.
En vervolgens nog ongelijk hebben ook, Gapstar was het inderdaad voorheen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer joh... ik stelde een serieuze vraag.
Kennelijk moet je direct gaan schelden.![]()
eenschquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
bah bah, wat is dat een grafmerk geworden zeg![]()
Het wordt echt door IEDEREEN gedragen, van de grootste kneuzen tot ''hippe'' pappa's van 54 jaar. en die kleding is ook maar zo lelijkeen blauw shirt met GSTAR RAW DENIM erop
loop dan gvd meteen rond met een reclamebord.
En daar zijn Versace (postuum), Armani en Hugo Boss ontzettend blij mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik draag vanal
Versace
Armani
G-star
Nudie
Hugo Boss
Weetzelluf.
En ja ik draag ook niet bekende merken zoals Sutherland
Dat mag ik toch hopen van wel ja !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daar zijn Versace (postuum), Armani en Hugo Boss ontzettend blij mee.
Ook het eerste wat door mijn gedachten schoot, ik hoor het Maikuuul gewoon zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef arnold-d het volgende:
mooi kraagje
Wat me opvalt is dat de levi's stores best leeg zijn op zaterdagmiddag, in vergelijking met andere winkels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef AcidBurner het volgende:
ik ben er mee begonnen!draag het al jaren
goei broeken gaan niet zo rap kapot als Levi's en ze zijn nog cool ook
![]()
Nee, maar anders is t weer van: nerd die nooit merkkleding kooptquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:32 schreef RobertVH het volgende:
[..]
WOW, jij hebt merkkleding![]()
Mensen die nog steeds denken dat merkkleding iets speciaals is dat je er even bij moet vermelden zodat andere weten dat je ook wel eens 'duurdere' kleren koopt![]()
maar van jou wisten we het al gastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
IK WAS DE ALLEREERSTE MET ZO'N SHIRTJE![]()
Dat ik stoer en sexy ben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar van jou wisten we het al gast
Junk DeLuxequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Junk DeLuxe![]()
Ralph Lauren is een beetje het zwarte schaap in jou kleding collectie dan![]()
Shizzle ma nizzle fo realquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:35 schreef Jo0Lz het volgende:
Is vet gangster man!
Whahaha, en het is nog serieus ookquote:
Nee man het is een parodiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, en het is nog serieus ook![]()
![]()
Check die kraag!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
parodie op die stone island vriend
Dat is helemaal niet waar man!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:10 schreef Varr het volgende:
Jammer dat bij G-star bij op elk kledingstuk met het grootste lettertype zijn merk heeft staan, das lelijk.
Op de meeste broeken staat het ook niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:46 schreef DJ-R het volgende:
Pas een jas gekocht van G-star zonder dat het merk er met grote koeie letters op staat. Het staat dus niet overal op.
Het is dus net waar je zelf voor kiest. G-Star is een redelijk duur merk. Echter bepaal je zelf of het er groot op komt te staan of niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Op de meeste broeken staat het ook niet!
Net als bij de jasquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef DJ-R het volgende:
[..]
Het is dus net waar je zelf voor kiest. G-Star is een redelijk duur merk. Echter bepaal je zelf of het er groot op komt te staan of niet.
Veel mensen denk ik.... Ik kan zo niet iemand opnoemen onder familie of vrienden die het wel doenquote:
Geen Nike Air Max?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik draag alleen maar Cavello's en Aussies![]()
Wel een kaal hoofd toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:25 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Nee dat is retro en ik doe niet aan generaliseren![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Zuenn het volgende:
Me broertje is zogenaamd anti-merkkleding,
Maar zijn kledingkast ligt vol G-star![]()
Vroeger had ik er ook wel wat van![]()
Nu zou ik er alleen nog broeken van kopen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, en het is nog serieus ook![]()
![]()
G-Uuuuniiiiiit, jewaids! 'Gee' is cool, ganstah en zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:02 schreef dronkeykong het volgende:
gap- star...
Why de neuk heet het tegenwoordig gstar?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:01 schreef DuTank het volgende:
Trouwens afcajos, ik snap die zin daar onder bij jou niet..
... en zouden we 'm daarom bij nader inzien toch maar wél cool moeten vinden?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:07 schreef bear87 het volgende:
Dus de broek waar jij op kotst, gaat in Amerika voor 200 dollar over de toonbank.
ha-haquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
vooruit ik zal de grap even uitleggen
i don't need a condom the aids will kill the baby
ik heb geen condoom nodig, aids zal de baby dood maken
wat er dus op neer komt dat als een wijf neuk en geen kinderen wil ik mij geen zorgen hoef te maken omdat het kind toch wel doodgaat dankzij aids die het kind van mij erft![]()
![]()
![]()
lijkt me een puike kerelquote:
Waarom snapt niemand dat dit een parodie is op de stone island versie die wel serieus was...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
OMFG, ik heb geen zin meer om te leven.
Omdat de gemiddelde FOK!ker te lui is om zich ergens in te verdiepenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:02 schreef Cinch het volgende:
[..]
Waarom snapt niemand dat dit een parodie is op de stone island versie die wel serieus was...
Dan is die nog wel lelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:02 schreef Cinch het volgende:
[..]
Waarom snapt niemand dat dit een parodie is op de stone island versie die wel serieus was...
Omdat men hier een andere broek die er hetzelde uitziet maar waar een ander merkje opstaat wel cool vindquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
... en zouden we 'm daarom bij nader inzien toch maar wél cool moeten vinden?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:08 schreef staticdata het volgende:
ik heb volgens mij nog ergens een t-shirtje toen het nog gapstar heette
Meeste breezers weten ook niks van merken, ze zijn nl nergens in verdiept maar dragen alleen wat alle anderen dragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
verrek is dat hetzelfde merk? weer wat nieuws geleerd...
*is geen merkensletje* (alsof dat nog niet duidelijk was na bovenstaande opmerking)
dan moet je hem wassenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef EricG het volgende:
momenteel heb ik een G-Star bloesje aan en die is ook gewoon vet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |