Dat is helemaal niet waar man!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:10 schreef Varr het volgende:
Jammer dat bij G-star bij op elk kledingstuk met het grootste lettertype zijn merk heeft staan, das lelijk.
Op de meeste broeken staat het ook niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:46 schreef DJ-R het volgende:
Pas een jas gekocht van G-star zonder dat het merk er met grote koeie letters op staat. Het staat dus niet overal op.
Het is dus net waar je zelf voor kiest. G-Star is een redelijk duur merk. Echter bepaal je zelf of het er groot op komt te staan of niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Op de meeste broeken staat het ook niet!
Net als bij de jasquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef DJ-R het volgende:
[..]
Het is dus net waar je zelf voor kiest. G-Star is een redelijk duur merk. Echter bepaal je zelf of het er groot op komt te staan of niet.
Veel mensen denk ik.... Ik kan zo niet iemand opnoemen onder familie of vrienden die het wel doenquote:
Geen Nike Air Max?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:07 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik draag alleen maar Cavello's en Aussies![]()
Wel een kaal hoofd toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:25 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Nee dat is retro en ik doe niet aan generaliseren![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Zuenn het volgende:
Me broertje is zogenaamd anti-merkkleding,
Maar zijn kledingkast ligt vol G-star![]()
Vroeger had ik er ook wel wat van![]()
Nu zou ik er alleen nog broeken van kopen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, en het is nog serieus ook![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |