Wat een homo-topic eigenlijk....
Ik herriner me nog de tijd dat merken op kleding uit den boze was. Mijn pa shopte altijd in dure zaakjes op de p.c hooftstraat. Kreeg hij altijd korting omdat hij de merkjes eruit liet knippen, die verkochten die zaakjes dan weer aan klanten waarbij de merkjes eraf waren gevallen/gescheurd
Mijn duurste kleding heeft dan ook geen merken op de buitenkant. Dan zie je het verschil in kwaliteit door de stof en stiksels.
Als kind (skatertje) vond ik het wel leuk om met een groot santa cruz logo of powell logo rond te lopen omdat alleen skaters die merken kenden. Ik zou me ook rot schamen nu om met een groot Armani/g-star/von dutch logo op m'n kleding te lopen.
Levi's was toen nog een goed merk. Inmiddels hebben ze de goed zittende modellen uit de productie gehaald. Toen ik laatst in zo'n levi's shop was en vroeg of ze nog witte broeken of zwarte jacks hadden keek de verkoper me aan met grote ogen en vertelde me dat die nog nooit bestaan hadden......
Goede kleding koop je niet van de bovenstaande merken. Dat zijn gewoon productie kleding.
Unieke kleding koop je eigenlijk alleen bij beginnende designers.
En mensen die kleren kopen omdat de merken "populair" zijn of duur zijn zowieso al dwazen want die weten niets van de modewereld en de kloon industrie. Waarom zouden mensen jou inschatten a.h.v kleding dat is wel erg puberaal. Als je mij vraagt wat voor een soort kleding m'n vrienden dragen dan zou ik het echt niet weten bedacht ik me laatst. Ik kijk daar dus al jaren niet meer naar.
..... misschien word ik oud