eenschquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
bah bah, wat is dat een grafmerk geworden zeg![]()
Het wordt echt door IEDEREEN gedragen, van de grootste kneuzen tot ''hippe'' pappa's van 54 jaar. en die kleding is ook maar zo lelijkeen blauw shirt met GSTAR RAW DENIM erop
loop dan gvd meteen rond met een reclamebord.
En daar zijn Versace (postuum), Armani en Hugo Boss ontzettend blij mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik draag vanal
Versace
Armani
G-star
Nudie
Hugo Boss
Weetzelluf.
En ja ik draag ook niet bekende merken zoals Sutherland
Dat mag ik toch hopen van wel ja !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daar zijn Versace (postuum), Armani en Hugo Boss ontzettend blij mee.
Ook het eerste wat door mijn gedachten schoot, ik hoor het Maikuuul gewoon zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:27 schreef arnold-d het volgende:
mooi kraagje
Wat me opvalt is dat de levi's stores best leeg zijn op zaterdagmiddag, in vergelijking met andere winkels.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:43 schreef AcidBurner het volgende:
ik ben er mee begonnen!draag het al jaren
goei broeken gaan niet zo rap kapot als Levi's en ze zijn nog cool ook
![]()
Nee, maar anders is t weer van: nerd die nooit merkkleding kooptquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:32 schreef RobertVH het volgende:
[..]
WOW, jij hebt merkkleding![]()
Mensen die nog steeds denken dat merkkleding iets speciaals is dat je er even bij moet vermelden zodat andere weten dat je ook wel eens 'duurdere' kleren koopt![]()
maar van jou wisten we het al gastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
IK WAS DE ALLEREERSTE MET ZO'N SHIRTJE![]()
Dat ik stoer en sexy ben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar van jou wisten we het al gast
Junk DeLuxequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nudie, junk de luxe, allstars, ralph lauren, vans![]()
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Junk DeLuxe![]()
Ralph Lauren is een beetje het zwarte schaap in jou kleding collectie dan![]()
Shizzle ma nizzle fo realquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:35 schreef Jo0Lz het volgende:
Is vet gangster man!
Whahaha, en het is nog serieus ookquote:
Nee man het is een parodiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, en het is nog serieus ook![]()
![]()
Check die kraag!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
parodie op die stone island vriend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |