Misschien komt het daar wel juist van. Tenminste, bij vrouwen gaat het juist ruiken door wassen met zeep, iets met zuurgraden ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef Nohochacyum het volgende:
Tevens ruikt mijn penis af en toe ook best wel sterk ondanks ik het goed in zeep.
Het vervelende is dat mijn vriendin niet eens datgene wilt doen omdat ze vind dat het stinkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Gripper het volgende:
Denk je dat het voor een persoon die jou pijpt lekker is om aloë vera te proeven in plaatsvan de smaak van pik?
Water will do. En als je een stinkpik hebt, moet je m maar wat vaker wassen, desnoods vlak voordat het grote geslachtsfeest gaat beginnen: "Eh, schat, ik moet nog even snel plassen hoor! "
Ik heb ook gebrobeerd mijn penis een tijdje alleen met water te wassen maar dan leek de geur alleen maar nog ergerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien komt het daar wel juist van. Tenminste, bij vrouwen gaat het juist ruiken door wassen met zeep, iets met zuurgraden ofzo.
Misschien heb je een schimmelinfectie door steeds met zeep te wassen, dan heb je een creme nodig van de dokter anders gaat het niet weg..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik heb ook gebrobeerd mijn penis een tijdje alleen met water te wassen maar dan leek de geur alleen maar nog erger![]()
Misschien weet ze gewoon niet hoe een pik ruikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:21 schreef Nohochacyum het volgende:
Het vervelende is dat mijn vriendin niet eens datgene wilt doen omdat ze vind dat het stinkt.
Zit op zich nogal verschil in. Ook al wassen ze zich iedere dag, de ene ruikt prettig en de andere nogal sterk. Soms te sterk om nog prettig te zijn. Hoewel ik persoonlijk vind dat dat geen reden is om het niet te doen, zo bah is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Misschien weet ze gewoon niet hoe een pik ruikt.
rightquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Gewoon opschuren met water en zand.
Door die unicura zeep kreeg ik jeuk aan mijn eikel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:25 schreef plakkert- het volgende:
Parfumloze zeep gebruiken, die van unicura
Ik was echt het gehele ding met zeep!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien heb je een schimmelinfectie door steeds met zeep te wassen, dan heb je een creme nodig van de dokter anders gaat het niet weg..
Was je trouwens het hele ding met zeep of alleen bij je zak zeg maar?
Ok thanks!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nooit je geslacht met zeep wassen, verneuk je de natuurlijke zuuren, gewoon met lauw warm water wassen na een week of 2 heb je geen last meer van sterke geuren of wat dan ook.
mocht je je fluit met zeep wassen heb je kans op een droge huid wat kan lijden tot schilfering en jeuk kloven en rode plekken.
Ik ga maar even koekeloeren bij de etosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Deceit het volgende:
Ongeparfumeerde zeep gebruiken (heb je veel soorten van) of als je moeilijke pik hebt dan gewoon normale zeep!
Wat zou ik dan moeten zeggen?"dokter mijn pik stinkt"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:38 schreef Roffa-el het volgende:
ik was heb m met van alles gewassen, water/zeep/douchegel ect maak stinken doet het niet, misschien toch maar ff naar de dokter gaan..?
ik neem aan dat je natuurlijk wel je voorhuid naar achter trekt en het daar ook goed schoonwast ivm smegma ophoping ect..
Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zit op zich nogal verschil in. Ook al wassen ze zich iedere dag, de ene ruikt prettig en de andere nogal sterk. Soms te sterk om nog prettig te zijn. Hoewel ik persoonlijk vind dat dat geen reden is om het niet te doen, zo bah is het nou ook weer niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:17 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Wat zou ik dan moeten zeggen?"dokter mijn pik stinkt"?![]()
Dat zou je kunnen zeggen, maar er zijn vast betere termen te verzinnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:17 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Wat zou ik dan moeten zeggen?"dokter mijn pik stinkt"?![]()
als je ze er niet opsmeert maakt dat niks uit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef Nohochacyum het volgende:
Overigens eet ik wel enorm veel aziatische kruiden dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
FYI, kou doet een bacterie weinig, daar gaan zeker niet dood van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:59 schreef Curri het volgende:
Pak het goed aan, gebruik geen zeep..
Je moet er water rond de 3 graden overheen laten lopen, ja das koud, maar het doodt veel bacteriën!
Ook zou je je leuter in een zoutoplossing kunnen houden, gaat de lucht ook van weg
Hij weet dan vast niet wat hem overkomt!quote:
ja dat zeker wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen, maar er zijn vast betere termen te verzinnen![]()
Dat begrijp ik helemaal. Tussen syfilis en piemelschimmel is het vast de allereerste stinkende penis die je huisarts zal aanschouwenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef Nohochacyum het volgende:
ja dat zeker wel.
Maar om eerlijk te zijn schaam ik me op met mijn stinkende penis naar de dokter te gaan!
Ik heb wel eens gehoord dat dokters nog wel vreemdere dingen zien en horen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Hij weet dan vast niet wat hem overkomt!
Ok daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal. Tussen syfilis en piemelschimmel is het vast de allereerste stinkende penis die je huisarts zal aanschouwen![]()
Heb ik ook al gebrobeerd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Guncta het volgende:
Gewoon de douchestraal erover op volle kracht.
dat is het, het was wel even met schaamrood op de kaken bellen naar die lui, maar dan weet je zeker dat je je hele fluit met dat spul kan wassen...m'n vriendin is er ook wel blij mee...normaal lauw water, maar dat is net even iets extra's (gebruik t niet elke dag btw)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:37 schreef Djep het volgende:
Als lactacyd ook voor mannen geschikt is, dan lijkt me dat het proberen waard.
Een frisse fluit lijkt me toch wel zo prettig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dat is het, het was wel even met schaamrood op de kaken bellen naar die lui, maar dan weet je zeker dat je je hele fluit met dat spul kan wassen...m'n vriendin is er ook wel blij mee...normaal lauw water, maar dat is net even iets extra's (gebruik t niet elke dag btw)
Ik doe het ook gewoon met douchegel of zo en ik ben niet besneden en heb ook nergens last van. Misschien is de ene penis gewoon gevoeliger dan de ander?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef speknek het volgende:
Ik was het altijd met douchegel, nooit geen problemen. Maar ik ben dan ook wel besneden, kan best zijn dat de huid dikker is en daarom niet geirriteerd raakt.
Nee daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef GiantWorm het volgende:
Hmm.. Kan het zo zijn dat als je je pik met zeep (gewoon Palmolive of een ander A-merk) wast (zo'n beetje elke dag) dat je dan rode bultjes op je eikel krijgt? Dat het enorm jeukt. Deze bultjes verdwijnen na een aantal dagen en is het weer een tijdje weg.
Ben je al vanaf je geboorte besneden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef speknek het volgende:
Ik was het altijd met douchegel, nooit geen problemen. Maar ik ben dan ook wel besneden, kan best zijn dat de huid dikker is en daarom niet geirriteerd raakt.
Dat is inderdaad ook een idee ehehehheehhequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Eeehhm, lactacyd ?
Is wel voor vrouwen, maar je kan het proberen![]()
Succes!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik zit namelijk ook te twijfelen om me te laten besnijden.
Ja ik heb dat ook gehoord!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Succes!Me oom heeft zich 3 jaar geleden laten besnijden, dat scheen echt gruwelijk veel pijn te doen en me neefje zat em ook aardig te knijpen
(Joods geworden enzo)
Het werkt voor mij welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Nohochacyum het volgende:
Dat is inderdaad ook een idee ehehehheehhe![]()
Maar zou dat echt helpen tegen de geur?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef Nohochacyum het volgende:
Ja ik heb dat ook gehoord!
Aan de ene kant twijfel ik heel erg om het te doen.
Maar ik wil gewoon af van die geur!
Serieus?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het werkt voor mij welhad weleens last van nare geurtjes en zulks, nu niet meer
![]()
Nee ik lul het allemaal bij elkaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Nohochacyum het volgende:
Serieus?
Ik ga inderdaad wat informatie aanvragen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar zou dat echt helpen tegen de geur?
Ik kan wel begrijpen dat je het heel vervelend vind, ik zou zelf zeker minder zeker zijn op seksueel gebied.
Anders vraag je bij je huisarts informatie over besnijdenis?![]()
Ik hoorde overigens wel dat Nederlandse artsen besnijdenissen vaak niet goed uitvoeren (welliswaar van de joodse kant van de familiedus heeft wellicht ook iets te maken met religie)
Aaaah komt wel goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:47 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik ga inderdaad wat informatie aanvragen.
Anders weet ik het ook niet meer![]()
Ik ben 22 jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Aaaah komt wel goed![]()
Hoe oud ben je trouwens?en heb je er al lang last van?
Ze vind mijn voorvocht onwijs vies!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:53 schreef zoalshetis het volgende:
iets wat ik nog niet zo veel heb gelezen in dit topic. als je vriendin je penis vindt stinken bij het pijpen, kan het dan niet ook zo zijn dat jouw voorvocht niet helemaal jofel ruikt? idd kan dit te maken hebben met een geslachtsziekte, maar zeker ook met welke voeding je eet.
Probeer Sebamed, is ph neutraal en niet geparfumeerd. Dove dat kan gewoon niet goed zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Ik ben 22 jaar.
Voorheen had ik er ook weleens last van maar na een douche was deze onaangename geur weer verdwenen.
Nu kan ik het in zeepen met dove,unicura etc die onaangename geur is binnen 5 minuten terug.
geslachtsziekte of kruiden dus. probeer het eerst eens een week zonder kruiden, lastig, maar wel fijn om gepijpt te worden. vlees ook zo min mogelijk eten en snoep is ook niet goed. fruit is prima.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Ze vind mijn voorvocht onwijs vies!
Ik eet wel enorm veel kruiden maar ook heel veel fruit en snoep![]()
Jij hebt makkelijk praten!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ga gewoon naar de dokter, geez.
tja idd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten!
Ik voel me dr niet echt lekker bij.
Ik ga al vrijwel nooit naar de dokter en dan kom ik nu ineens met een stinkende penis aan zetten tja................![]()
Nee op m'n negentiende. Die witte puntjes, kun je die wegwrijven, of zitten ze in je huid? Heb je ook problemen met het terugtrekken van de voorhuid, of dat niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Nohochacyum het volgende:
Ben je al vanaf je geboorte besneden?
Ik ben ook wel eens voor een SOA test heen geweest, hoor. Ik weet liever zeker dat ik niets heb dan dat ik met het een of ander rondloop wat alsmaar erger wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten!
Ik voel me dr niet echt lekker bij.
Ik ga al vrijwel nooit naar de dokter en dan kom ik nu ineens met een stinkende penis aan zetten tja................![]()
dat zou normaal gezien redelijk pijnloos moeten zijn, als het gruwelijk veel pijn doet is het echt wel niet deftig gedaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Succes!Me oom heeft zich 3 jaar geleden laten besnijden, dat scheen echt gruwelijk veel pijn te doen en me neefje zat em ook aardig te knijpen
(Joods geworden enzo)
klikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Eeehhm, lactacyd ?
Is wel voor vrouwen, maar je kan het proberen![]()
Nee dat heeft er geen neuk mee te maken. (eet bijna elke dag javaans/moluks)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef Nohochacyum het volgende:
Overigens eet ik wel enorm veel aziatische kruiden dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Wil je je alleen besnijden omdat je het vind stinken of..?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Ben je al vanaf je geboorte besneden?
Omdat ik echt van die stank af wil.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:19 schreef EricT het volgende:
Waarom zou je je laten besnijden als het niet nodig is?
Die witte puntjes zitten in mijn huid(bij de rand van mijn eikel)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee op m'n negentiende. Die witte puntjes, kun je die wegwrijven, of zitten ze in je huid? Heb je ook problemen met het terugtrekken van de voorhuid, of dat niet?
Tja ik heb me ook tig keren laten testen op soa's bij de GGD en dat was anoniem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens voor een SOA test heen geweest, hoor. Ik weet liever zeker dat ik niets heb dan dat ik met het een of ander rondloop wat alsmaar erger wordt.
Thanks dude,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef Cybey het volgende:
Ook maar es een post hier dan.
Voor zover ik me kan herinneren heeft de huid een pH waarde van 5,5 (vrij zuur). Zeep (zeker de pH-neutrale zeep van Sebamed) heeft een pH waarde van 7. Als je je huid te vaak wast met zeep gaat op een gegeven moment je huid een hogere pH waarde aannemen waardoor het minder zuur wordt. Hierdoor is je huid gevoeliger voor bacterieen.
Je snikkel wassen met zeep is sowieso slecht en ik denk dat daar ook die geurtjes vandaan komen. De oplossing is imo niet om een weekje niet met zeep te wassen maar dat gewoon echt langere tijd vol te houden zodat je huid de tijd heeft de zuurtegraad weer te herstellen.
Lange post voor mijn doen! Succes ermee!![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:10 schreef Archont het volgende:
[..]
dat zou normaal gezien redelijk pijnloos moeten zijn, als het gruwelijk veel pijn doet is het echt wel niet deftig gedaan.
TS: Als je echt ongerust bent ga dan naar een dokter. Als je je een beetje schaamt om bij je vaste huisarts te gaan, ga naar een onbekende. Sta je direct al een stuk afstandelijker net zoals de arts.
En je moet je geen zorgen maken. Dokters krijgen altijd heel erg rare dingen te zien, nog eigenaardiger dan hetgeen jij een probleem vindt. (m'n vader heeft nog pathologie gegeven en die foto's die hij als lesmateriaal gebruikte zijn wel een stuk erger dan een penis met een geurtje)
Ben je ook Javaans/ moluks?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef EricT het volgende:
[..]
Nee dat heeft er geen neuk mee te maken. (eet bijna elke dag javaans/moluks)
Maar water hoort voldoende te zijn, zo niet -> dokter
Onderschat ook de invloed van pH-waarden niet, bepaalde zeepsoorten kunnen de pH veranderen waardoor andere bacterieen (of zelfs schimmels) actief kunnen worden rond je 'fluit' ()
Ik wil met puur om de hygiëne laten besnijden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef Roffa-el het volgende:
[..]
Wil je je alleen besnijden omdat je het vind stinken of..?
Ik ben ook op latere leeftijd besneden en de 'gruwelijke' pijn valt reuze mee maar je moet er wel 2/3 weken van afblijven en je nachtelijke erecties zijn wel vervelend![]()
die witte stipjes kunnen misschien 'pearly penile papules' zijn, niks om je zorge over te maken
quote:
aha. nou je geeft de oplossing dus eik alquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:36 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Tja ik heb me ook tig keren laten testen op soa's bij de GGD en dat was anoniem.
Ook zoiets zou ik nooit bij de huisarts laten doen.
Klinkt geweldigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
precies. het enige dat ze doen als je als man een infectie zou hebben is dat ze een wattenstaafje vrij diep in je penisbuis stoppen, die een paar keer heen en weer raggen en dan kweekjes nemen.
Het liefst wel groene thee dan...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef Morphis het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat het helpt om de eikel met lauwe thee te wassen. Daar zit een of ander stofje in wat een laagje over de eikel legt, een soort beschermlaagje. Dat zou je es kunnen proberen, gewoon geen zeep, maar een paar dagen met thee. Baadt het niet dan schaadt het ook niet.
Dramakingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
precies. het enige dat ze doen als je als man een infectie zou hebben is dat ze een wattenstaafje vrij diep in je penisbuis stoppen, die een paar keer heen en weer raggen en dan kweekjes nemen.
Een vuist past gemakkelijk in een vagina, heb ik vaak zat gezien. Een stokje in een penis nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Dramaking![]()
Overigens, zo leuk is het ook niet om als vrouw met je benen wijd te liggen, een eendebek in je kut te krijgen die ze ff opkrikken tot er een kleuter inkan, dan ff hun vuist erin duwen om met een wattenstaafje je muts leeg te roeren. Maar sois, moet gebeuren, en zo'n drama maak ik er niet van.
Ook dat past.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Een vuist past gemakkelijk in een vagina, heb ik vaak zat gezien. Een stokje in een penis niet![]()
Dat stofje is looizuur en het helpt om een soort eeltlaagje over de eikel te leggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef Morphis het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat het helpt om de eikel met lauwe thee te wassen. Daar zit een of ander stofje in wat een laagje over de eikel legt, een soort beschermlaagje. Dat zou je es kunnen proberen, gewoon geen zeep, maar een paar dagen met thee. Baadt het niet dan schaadt het ook niet.
Je kan je hand toch wel zo vouwen dat hij qua omvang gelijk is aan een dikke penis?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef Djep het volgende:
[..]
Ook dat past.
En dat er vrouwen zijn die zo misvormd zijn door weet ik veel wat, dat er een vuist in past. Das heul niet normaal. Of je moet een kind van 10 kg gebaard hebben.
Wat voor boomstammen heb jij in gedachte als penisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je kan je hand toch wel zo vouwen dat hij qua omvang gelijk is aan een dikke penis?
Echt welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:53 schreef Cahir het volgende:
Een vuist past gemakkelijk in een vagina, heb ik vaak zat gezien. Een stokje in een penis niet![]()
en je vindt het niet vreemd dat je zoiets kijkt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Echt welzag een keer zoeen filmpje van een gozert die er 2 batterijen in deed
![]()
sorry?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Dramaking![]()
Overigens, zo leuk is het ook niet om als vrouw met je benen wijd te liggen, een eendebek in je kut te krijgen die ze ff opkrikken tot er een kleuter inkan, dan ff hun vuist erin duwen om met een wattenstaafje je muts leeg te roeren. Maar sois, moet gebeuren, en zo'n drama maak ik er niet van.
Neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef plakkert- het volgende:
en je vindt het niet vreemd dat je zoiets kijkt?
Linkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Echt welzag een keer zoeen filmpje van een gozert die er 2 batterijen in deed
![]()
cif werktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Gewoon opschuren met water en zand.
Trust me ik weet er alles van!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
ok!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is al gezegd, gebruik zeepvrije wasgel! Je hoeft niet dat dure Lactacyd te kopen.
Kijk bij de Etos/Kruitvat/C1000 of whatever bij de babyprodukten en voila, zeepvrije wasgel voor bijna niets.
Zeep is echt uit den boze. Het geeft inderdaad een hele smerige lucht na een tijdje.
Maar ook dit deed ik al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:48 schreef zoalshetis het volgende:
iemand anders zei het al: "droog ook na het wassen je eikel goed". doe dit ook met je naar beneden getrokken voorhuid.
vocht kan voor nare geurtjes zorgen als het vacuum zit. net als een vagina.
ben je al gestopt met kruiden eten? en heb je je vriendin gezegd wáárom?quote:
Ja sinds afgelopen maandag kook ik zonder kruiden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je al gestopt met kruiden eten? en heb je je vriendin gezegd wáárom?
pijpen kreng.
Denk dat je te snel resultaat wilt... Misschien duurt het wel 2 maanden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik kijk het nog een week aan.
2 maanden is dat niet erg lang?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk dat je te snel resultaat wilt... Misschien duurt het wel 2 maanden.
waarom? Geef het tijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
2 maanden is dat niet erg lang?
dat is zeepquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
waarom? Geef het tijd
OntopicMijnes stinkt niet
En ik was gewoon met water en shampoo en badedas en alles dat binnen handbereik is, toevallig, op dat moment.
maar niet met zeep
nee dat kan. zet maar even door. maar vraag haar wel of het al beter is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
2 maanden is dat niet erg lang?
hey! de ervarings deskundige is er ook weer...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat kan. zet maar even door. maar vraag haar wel of het al beter is.
hey ouwe kristalgebruikert! hangt alles nog steeds een beetje?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TVSnikkel
ja nog bedankt voor die spaansekraag tips laatst...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey ouwe kristalgebruikert! hangt alles nog steeds een beetje?
Mijn eikel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
Welk stuk van je penis ruikt eigenlijk het sterkst?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja nog bedankt voor die spaansekraag tips laatst...
straks niet meer als je je kruiden even wegzet. je lul niet met zeep wast en even geen alcohol meer drinkt.quote:
Je bent ook een echte vriend he! Die foto's die je erbij had gedaan hielpen wel...quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja ik had er flink last van, gelukkig kon ik ze een voor een openkrabben. en met groene thee insmeren, ik wilde dat graag met je delen
goedzo. ik haat bagger(lucht)quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Je bent ook een echte vriend he! Die foto's die je erbij had gedaan hielpen wel...
zeker met die hete breinaald die zweertjes doorprikken waren erg handig!
maarja, wel die ongeloofelijke baggersloot lucht is nu weg!
subtiel subtielquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goedzo. ik haat bagger(lucht)
je hebt ook van die zalf die je onder je neus smeert als je lijken gaat bezoeken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
subtiel subtiel
ok ontopic dan maar weder....
gewoon wassen met water, anders naar de dokter...
en anders heb je gewoon een sterke smegma lucht... minder uien en knoflook eten
en verder suc6 met je vriendin.. misschien een knijper op der neus?
Nee, ik denk t eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef erikkll het volgende:
[..]
NietIk weet zeker dat in geen enkele shampoo noch in badedas 'zeep' te vinden is
bedankt voor de tip dudequote:Op maandag 3 september 2007 22:56 schreef 2h2h het volgende:
doordat jij je penis met zeep wast kan je vriendin dus een schimmelinfectie van jou krijgen omdat vrouwen dus erg gevoelig zijn voor zeep dat tast idd de zuurgraad aan van de vagina.
dus doe je vriendin een plezier en was hem gewoon met water
bron? Ik dompel hem niet tijdens het wassen in d'r doos.. Of mag ik ook m'n handen niet meer met zeep wassen danwel vingeren?quote:Op maandag 3 september 2007 22:56 schreef 2h2h het volgende:
doordat jij je penis met zeep wast kan je vriendin dus een schimmelinfectie van jou krijgen omdat vrouwen dus erg gevoelig zijn voor zeep dat tast idd de zuurgraad aan van de vagina.
dus doe je vriendin een plezier en was hem gewoon met water
voor zover ik weet wordt zeep altijd afgespoeld na het wassen. Bij zijn eigen is het kwaad dan al geschied, maar bij de vrouw later zou er geen probleem moeten zijn, lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef 2h2h het volgende:
bron?? mijn huisarts!!! oja ik ben trouwens een vrouw geen dude!!
Volgens mij verschilt dit gigantisch per persoon...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef Cybey het volgende:
Je snikkel wassen met zeep is sowieso slecht en ik denk dat daar ook die geurtjes vandaan komen. De oplossing is imo niet om een weekje niet met zeep te wassen maar dat gewoon echt langere tijd vol te houden zodat je huid de tijd heeft de zuurtegraad weer te herstellen.
De aroma, afkomstig van mijn urine leider, is zeer onaangenaam te noemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen, maar er zijn vast betere termen te verzinnen![]()
Dat geldt toch alleen voor vrouwen? Penis is zelfs licht basisch (net als zeep). Droge huid kan wel kloppen ja, maar dat geldt ook voor andere lichaamsdelen als je die te vaak met zeep wastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nooit je geslacht met zeep wassen, verneuk je de natuurlijke zuuren, gewoon met lauw warm water wassen na een week of 2 heb je geen last meer van sterke geuren of wat dan ook.
mocht je je fluit met zeep wassen heb je kans op een droge huid wat kan lijden tot schilfering en jeuk kloven en rode plekken.
Wanneer er onder je eikel smegma zit, ben ik bang dat je je pik te weinig wast. Dus met je persoonlijke hygiëne zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef jurgen. het volgende:
en dan om de 'kop' goed met water dat witte spul wat er om heen zit wegwast. Dat is smerig en vuiligheid en eigenlijk het allerbelangrijkste als het om je persoonlijke hygiene gaat. Succes!
Niet de piemel zelf, de ballenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
Welk stuk van je penis ruikt eigenlijk het sterkst?
Muskusgeur dus waarschijnlijk, door de opwinding?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet de piemel zelf, de ballen. (niet dat dat stinkt, maar het ruikt het sterkst heb ik altijd het idee)
Verder de eikel neem ik aan, door plassen ofzo.
Kurkdroog?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
iets gevoeligs als een penis en dan bedoel ik de voorhuid en de eikel, moet je altijd met zorg wassen. gewoon met water, zonder zeep. wel de voorhuid afstropen bij het drogen met de handdoek. het moet kurkdroog zijn. nogmaals.
quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kurkdroog?
Ik ga toch echt slapen na de sex. Heerlijk nat van haar kutje valt ie in slaap, om de dag er na heerlijk in mijn short liggen te meuren.
Eenmaal opgedroogd, gooi ik er een roggel op zodat ie weer nat is. Dan ruik ik haar kutje weer.
Een soort instant kut-sap.
Amen broeder!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:10 schreef calabi_yau het volgende:
Ben ik nou de enige die z'n lul gewoon meewast met de rest van z'n lichaam? Zonder speciale behandeling... gewoon schoonmaken dat ding... verder niks? Voor zover ik weet stinkt hij niet of zit er geen apart smaakje aan oid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |