abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52773367
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Eeehhm, lactacyd ?
Is wel voor vrouwen, maar je kan het proberen
Dat is inderdaad ook een idee ehehehheehhe
the god from which all light emanates
the sun god because of his warmth and compassion for the people who worshipped him
pi_52773368
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik zit namelijk ook te twijfelen om me te laten besnijden.
Succes! Me oom heeft zich 3 jaar geleden laten besnijden, dat scheen echt gruwelijk veel pijn te doen en me neefje zat em ook aardig te knijpen (Joods geworden enzo)
pi_52773439
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Succes! Me oom heeft zich 3 jaar geleden laten besnijden, dat scheen echt gruwelijk veel pijn te doen en me neefje zat em ook aardig te knijpen (Joods geworden enzo)
Ja ik heb dat ook gehoord!

Aan de ene kant twijfel ik heel erg om het te doen.
Maar ik wil gewoon af van die geur!
the sun god because of his warmth and compassion for the people who worshipped him
pi_52773448
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Nohochacyum het volgende:
Dat is inderdaad ook een idee ehehehheehhe
Het werkt voor mij wel had weleens last van nare geurtjes en zulks, nu niet meer
pi_52773553
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef Nohochacyum het volgende:
Ja ik heb dat ook gehoord!

Aan de ene kant twijfel ik heel erg om het te doen.
Maar ik wil gewoon af van die geur!
Maar zou dat echt helpen tegen de geur?
Ik kan wel begrijpen dat je het heel vervelend vind, ik zou zelf zeker minder zeker zijn op seksueel gebied.
Anders vraag je bij je huisarts informatie over besnijdenis?

Ik hoorde overigens wel dat Nederlandse artsen besnijdenissen vaak niet goed uitvoeren (welliswaar van de joodse kant van de familie dus heeft wellicht ook iets te maken met religie)
pi_52773600
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Het werkt voor mij wel had weleens last van nare geurtjes en zulks, nu niet meer
Serieus?
pi_52773662
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Nohochacyum het volgende:
Serieus?
Nee ik lul het allemaal bij elkaar
Ja dus
pi_52773663
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Maar zou dat echt helpen tegen de geur?
Ik kan wel begrijpen dat je het heel vervelend vind, ik zou zelf zeker minder zeker zijn op seksueel gebied.
Anders vraag je bij je huisarts informatie over besnijdenis?

Ik hoorde overigens wel dat Nederlandse artsen besnijdenissen vaak niet goed uitvoeren (welliswaar van de joodse kant van de familie dus heeft wellicht ook iets te maken met religie)
Ik ga inderdaad wat informatie aanvragen.
Anders weet ik het ook niet meer
pi_52773705
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:47 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik ga inderdaad wat informatie aanvragen.
Anders weet ik het ook niet meer
Aaaah komt wel goed

Hoe oud ben je trouwens? en heb je er al lang last van?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:53:19 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52773783
iets wat ik nog niet zo veel heb gelezen in dit topic. als je vriendin je penis vindt stinken bij het pijpen, kan het dan niet ook zo zijn dat jouw voorvocht niet helemaal jofel ruikt? idd kan dit te maken hebben met een geslachtsziekte, maar zeker ook met welke voeding je eet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52773876
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Aaaah komt wel goed

Hoe oud ben je trouwens? en heb je er al lang last van?
Ik ben 22 jaar.
Voorheen had ik er ook weleens last van maar na een douche was deze onaangename geur weer verdwenen.
Nu kan ik het in zeepen met dove,unicura etc die onaangename geur is binnen 5 minuten terug.
pi_52773901
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:53 schreef zoalshetis het volgende:
iets wat ik nog niet zo veel heb gelezen in dit topic. als je vriendin je penis vindt stinken bij het pijpen, kan het dan niet ook zo zijn dat jouw voorvocht niet helemaal jofel ruikt? idd kan dit te maken hebben met een geslachtsziekte, maar zeker ook met welke voeding je eet.
Ze vind mijn voorvocht onwijs vies!
Ik eet wel enorm veel kruiden maar ook heel veel fruit en snoep
pi_52773934
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Nohochacyum het volgende:

[..]

Ik ben 22 jaar.
Voorheen had ik er ook weleens last van maar na een douche was deze onaangename geur weer verdwenen.
Nu kan ik het in zeepen met dove,unicura etc die onaangename geur is binnen 5 minuten terug.
Probeer Sebamed, is ph neutraal en niet geparfumeerd. Dove dat kan gewoon niet goed zijn is (licht) geparfumeerd. Als dat niet werkt toch lactacyd proberen? Kan geen kwaad
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:00:58 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52773944
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef Nohochacyum het volgende:

[..]

Ze vind mijn voorvocht onwijs vies!
Ik eet wel enorm veel kruiden maar ook heel veel fruit en snoep
geslachtsziekte of kruiden dus. probeer het eerst eens een week zonder kruiden, lastig, maar wel fijn om gepijpt te worden. vlees ook zo min mogelijk eten en snoep is ook niet goed. fruit is prima.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:04:55 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52774017
Ga gewoon naar de dokter, geez.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_52774350
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ga gewoon naar de dokter, geez.
Jij hebt makkelijk praten!
Ik voel me dr niet echt lekker bij.
Ik ga al vrijwel nooit naar de dokter en dan kom ik nu ineens met een stinkende penis aan zetten tja................
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:23:46 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52774413
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Nohochacyum het volgende:

[..]

Ik ga al vrijwel nooit naar de dokter en dan kom ik nu ineens met een stinkende penis aan zetten tja................
tja idd.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:41:25 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_52774805
quote:
Ben je al vanaf je geboorte besneden?
Nee op m'n negentiende. Die witte puntjes, kun je die wegwrijven, of zitten ze in je huid? Heb je ook problemen met het terugtrekken van de voorhuid, of dat niet?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:58:22 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52775221
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Nohochacyum het volgende:

[..]

Ik ben ook wel eens voor een SOA test heen geweest, hoor. Ik weet liever zeker dat ik niets heb dan dat ik met het een of ander rondloop wat alsmaar erger wordt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_52775342
Ook maar es een post hier dan.
Voor zover ik me kan herinneren heeft de huid een pH waarde van 5,5 (vrij zuur). Zeep (zeker de pH-neutrale zeep van Sebamed) heeft een pH waarde van 7. Als je je huid te vaak wast met zeep gaat op een gegeven moment je huid een hogere pH waarde aannemen waardoor het minder zuur wordt. Hierdoor is je huid gevoeliger voor bacterieen.

Je snikkel wassen met zeep is sowieso slecht en ik denk dat daar ook die geurtjes vandaan komen. De oplossing is imo niet om een weekje niet met zeep te wassen maar dat gewoon echt langere tijd vol te houden zodat je huid de tijd heeft de zuurtegraad weer te herstellen.

Lange post voor mijn doen! Succes ermee!
pi_52775410
het hoeft niet eens een soa te zijn, door het wassen met zeep kan je ook een schimmelinfectie krijgen. en een schimmelinfectie merk je het eerst door de reuk, daarna vaak kriebel. Overigens is een middel zoals lactacid heel nuttig, en ook te verkrijgen in kruidvat/etos merk, (scheelt behoorlijk wat)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_52775468
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

dat zou normaal gezien redelijk pijnloos moeten zijn, als het gruwelijk veel pijn doet is het echt wel niet deftig gedaan.

TS: Als je echt ongerust bent ga dan naar een dokter. Als je je een beetje schaamt om bij je vaste huisarts te gaan, ga naar een onbekende. Sta je direct al een stuk afstandelijker net zoals de arts.
En je moet je geen zorgen maken. Dokters krijgen altijd heel erg rare dingen te zien, nog eigenaardiger dan hetgeen jij een probleem vindt. (m'n vader heeft nog pathologie gegeven en die foto's die hij als lesmateriaal gebruikte zijn wel een stuk erger dan een penis met een geurtje)
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:42:54 #73
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_52776218
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Eeehhm, lactacyd ?
Is wel voor vrouwen, maar je kan het proberen
klik
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_52776449
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef Nohochacyum het volgende:
Overigens eet ik wel enorm veel aziatische kruiden dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
Nee dat heeft er geen neuk mee te maken. (eet bijna elke dag javaans/moluks)
Maar water hoort voldoende te zijn, zo niet -> dokter

Onderschat ook de invloed van pH-waarden niet, bepaalde zeepsoorten kunnen de pH veranderen waardoor andere bacterieen (of zelfs schimmels) actief kunnen worden rond je 'fluit' ( )
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_52777371
quote:

[..]

Ben je al vanaf je geboorte besneden?
Wil je je alleen besnijden omdat je het vind stinken of..?
Ik ben ook op latere leeftijd besneden en de 'gruwelijke' pijn valt reuze mee maar je moet er wel 2/3 weken van afblijven en je nachtelijke erecties zijn wel vervelend
die witte stipjes kunnen misschien 'pearly penile papules' zijn, niks om je zorge over te maken
blleeehhhh
pi_52778668
Waarom zou je je laten besnijden als het niet nodig is?
pi_52780753
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:19 schreef EricT het volgende:
Waarom zou je je laten besnijden als het niet nodig is?
Omdat ik echt van die stank af wil.
Aangezien ik al van alles en nog wat heb gebrobeerd
pi_52780786
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee op m'n negentiende. Die witte puntjes, kun je die wegwrijven, of zitten ze in je huid? Heb je ook problemen met het terugtrekken van de voorhuid, of dat niet?
Die witte puntjes zitten in mijn huid(bij de rand van mijn eikel)
Met het terug trekken van mijn voorhuid heb ik verder geen problemen.
pi_52780830
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben ook wel eens voor een SOA test heen geweest, hoor. Ik weet liever zeker dat ik niets heb dan dat ik met het een of ander rondloop wat alsmaar erger wordt.
Tja ik heb me ook tig keren laten testen op soa's bij de GGD en dat was anoniem.
Ook zoiets zou ik nooit bij de huisarts laten doen.
pi_52780909
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef Cybey het volgende:
Ook maar es een post hier dan.
Voor zover ik me kan herinneren heeft de huid een pH waarde van 5,5 (vrij zuur). Zeep (zeker de pH-neutrale zeep van Sebamed) heeft een pH waarde van 7. Als je je huid te vaak wast met zeep gaat op een gegeven moment je huid een hogere pH waarde aannemen waardoor het minder zuur wordt. Hierdoor is je huid gevoeliger voor bacterieen.

Je snikkel wassen met zeep is sowieso slecht en ik denk dat daar ook die geurtjes vandaan komen. De oplossing is imo niet om een weekje niet met zeep te wassen maar dat gewoon echt langere tijd vol te houden zodat je huid de tijd heeft de zuurtegraad weer te herstellen.

Lange post voor mijn doen! Succes ermee!
Thanks dude,

Ik ga het in ieder geval uitproberen!
pi_52780944
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:10 schreef Archont het volgende:

[..]

dat zou normaal gezien redelijk pijnloos moeten zijn, als het gruwelijk veel pijn doet is het echt wel niet deftig gedaan.

TS: Als je echt ongerust bent ga dan naar een dokter. Als je je een beetje schaamt om bij je vaste huisarts te gaan, ga naar een onbekende. Sta je direct al een stuk afstandelijker net zoals de arts.
En je moet je geen zorgen maken. Dokters krijgen altijd heel erg rare dingen te zien, nog eigenaardiger dan hetgeen jij een probleem vindt. (m'n vader heeft nog pathologie gegeven en die foto's die hij als lesmateriaal gebruikte zijn wel een stuk erger dan een penis met een geurtje)
thanks
pi_52780990
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:50 schreef EricT het volgende:

[..]

Nee dat heeft er geen neuk mee te maken. (eet bijna elke dag javaans/moluks)
Maar water hoort voldoende te zijn, zo niet -> dokter

Onderschat ook de invloed van pH-waarden niet, bepaalde zeepsoorten kunnen de pH veranderen waardoor andere bacterieen (of zelfs schimmels) actief kunnen worden rond je 'fluit' ( )
Ben je ook Javaans/ moluks?
pi_52781520
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 12:28 schreef Roffa-el het volgende:

[..]

Wil je je alleen besnijden omdat je het vind stinken of..?
Ik ben ook op latere leeftijd besneden en de 'gruwelijke' pijn valt reuze mee maar je moet er wel 2/3 weken van afblijven en je nachtelijke erecties zijn wel vervelend
die witte stipjes kunnen misschien 'pearly penile papules' zijn, niks om je zorge over te maken
Ik wil met puur om de hygiëne laten besnijden.
Ik merk vaak dat ondanks ik heel regelmatig douch toch last heb van vuiligheid bij mijn penis.
pi_52782645
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:42 schreef Nohochacyum het volgende:

[..]

Ben je ook Javaans/ moluks?
maar daarom eten we wel Javaans

En oh die wittige puntjes, ik gok ook op pearly penile papules --> PPP of P3 <--
niets om je zorgen over te maken dus, nu alleen de geur nog
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:40:13 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52783984
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:36 schreef Nohochacyum het volgende:

[..]

Tja ik heb me ook tig keren laten testen op soa's bij de GGD en dat was anoniem.
Ook zoiets zou ik nooit bij de huisarts laten doen.
aha. nou je geeft de oplossing dus eik al

ben je in je verdere topics wel serieus., xebro?
pi_52785871
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:42 schreef dribbel79 het volgende:
klik
waarom lees ik daar weer overheen
pi_52787443
Als je je wilt laten besnijden moet je toch ook naar een arts? Ik denk dat een bezoekje huisarts de eerste stap is. Net als Dipkip dacht ik aan een eventuele schimmelinfectie. Ik ben 1 van de heel veel vrouwen die hier regelmatig last van heeft, en dan ruikt het allemaal wat sterker. Ik krijg er capsules voor en dan is het snel weg. Voor mannen zijn hier ook cremes voor e.d.

Overigens moet ik dus ook eens in de zoveel tijd naar de huisarts voor een kweekje, en dan ga ik ook zonder schaamte met mijn benen wijd voor hem/haar liggen, het moet nu eenmaal gedaan worden.
Proud property of hollander172
  woensdag 29 augustus 2007 @ 20:40:54 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52790202
precies. het enige dat ze doen als je als man een infectie zou hebben is dat ze een wattenstaafje vrij diep in je penisbuis stoppen, die een paar keer heen en weer raggen en dan kweekjes nemen.
pi_52792395
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
precies. het enige dat ze doen als je als man een infectie zou hebben is dat ze een wattenstaafje vrij diep in je penisbuis stoppen, die een paar keer heen en weer raggen en dan kweekjes nemen.
Klinkt geweldig
pi_52812827
Ik heb weleens gelezen dat het helpt om de eikel met lauwe thee te wassen. Daar zit een of ander stofje in wat een laagje over de eikel legt, een soort beschermlaagje. Dat zou je es kunnen proberen, gewoon geen zeep, maar een paar dagen met thee. Baadt het niet dan schaadt het ook niet.
pi_52812847
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef Morphis het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat het helpt om de eikel met lauwe thee te wassen. Daar zit een of ander stofje in wat een laagje over de eikel legt, een soort beschermlaagje. Dat zou je es kunnen proberen, gewoon geen zeep, maar een paar dagen met thee. Baadt het niet dan schaadt het ook niet.
Het liefst wel groene thee dan...
Dag hoor daaag!
pi_52812880
Volgens mij juist gewone thee, groene thee is weer anders van samenstelling, maar zeker weten doe ik het niet.
pi_52813052
idd. chinezen dopen hun penisje vaak in de koude zwarte thee die die avond daarvoor, tijdens het feest, niet opgegaan is.
pi_52814023
TS ben je er al uit?
Afspraak bij de huisarts gemaakt oid?
pi_52816087
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
Dramaking
Overigens, zo leuk is het ook niet om als vrouw met je benen wijd te liggen, een eendebek in je kut te krijgen die ze ff opkrikken tot er een kleuter inkan, dan ff hun vuist erin duwen om met een wattenstaafje je muts leeg te roeren. Maar sois, moet gebeuren, en zo'n drama maak ik er niet van.
Proud property of hollander172
pi_52816125
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef Anubis1984 het volgende:

[..]

Dramaking
Overigens, zo leuk is het ook niet om als vrouw met je benen wijd te liggen, een eendebek in je kut te krijgen die ze ff opkrikken tot er een kleuter inkan, dan ff hun vuist erin duwen om met een wattenstaafje je muts leeg te roeren. Maar sois, moet gebeuren, en zo'n drama maak ik er niet van.
Een vuist past gemakkelijk in een vagina, heb ik vaak zat gezien. Een stokje in een penis niet
pi_52816247
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:53 schreef Cahir het volgende:

[..]

Een vuist past gemakkelijk in een vagina, heb ik vaak zat gezien. Een stokje in een penis niet
Ook dat past.

En dat er vrouwen zijn die zo misvormd zijn door weet ik veel wat, dat er een vuist in past. Das heul niet normaal. Of je moet een kind van 10 kg gebaard hebben.
pi_52816443
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef Morphis het volgende:
Dat stofje is looizuur en het helpt om een soort eeltlaagje over de eikel te leggen
pi_52816727
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef Djep het volgende:

[..]

Ook dat past.

En dat er vrouwen zijn die zo misvormd zijn door weet ik veel wat, dat er een vuist in past. Das heul niet normaal. Of je moet een kind van 10 kg gebaard hebben.
Je kan je hand toch wel zo vouwen dat hij qua omvang gelijk is aan een dikke penis?
pi_52816872
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:17 schreef Cahir het volgende:

[..]

Je kan je hand toch wel zo vouwen dat hij qua omvang gelijk is aan een dikke penis?
Wat voor boomstammen heb jij in gedachte als penis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')