Dat vind ik nou ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zit op zich nogal verschil in. Ook al wassen ze zich iedere dag, de ene ruikt prettig en de andere nogal sterk. Soms te sterk om nog prettig te zijn. Hoewel ik persoonlijk vind dat dat geen reden is om het niet te doen, zo bah is het nou ook weer niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:17 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Wat zou ik dan moeten zeggen?"dokter mijn pik stinkt"?![]()
Dat zou je kunnen zeggen, maar er zijn vast betere termen te verzinnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:17 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Wat zou ik dan moeten zeggen?"dokter mijn pik stinkt"?![]()
als je ze er niet opsmeert maakt dat niks uit...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef Nohochacyum het volgende:
Overigens eet ik wel enorm veel aziatische kruiden dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
FYI, kou doet een bacterie weinig, daar gaan zeker niet dood van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:59 schreef Curri het volgende:
Pak het goed aan, gebruik geen zeep..
Je moet er water rond de 3 graden overheen laten lopen, ja das koud, maar het doodt veel bacteriën!
Ook zou je je leuter in een zoutoplossing kunnen houden, gaat de lucht ook van weg
Hij weet dan vast niet wat hem overkomt!quote:
ja dat zeker wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen, maar er zijn vast betere termen te verzinnen![]()
Dat begrijp ik helemaal. Tussen syfilis en piemelschimmel is het vast de allereerste stinkende penis die je huisarts zal aanschouwenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:32 schreef Nohochacyum het volgende:
ja dat zeker wel.
Maar om eerlijk te zijn schaam ik me op met mijn stinkende penis naar de dokter te gaan!
Ik heb wel eens gehoord dat dokters nog wel vreemdere dingen zien en horen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:29 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
Hij weet dan vast niet wat hem overkomt!
Ok daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal. Tussen syfilis en piemelschimmel is het vast de allereerste stinkende penis die je huisarts zal aanschouwen![]()
Heb ik ook al gebrobeerd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef Guncta het volgende:
Gewoon de douchestraal erover op volle kracht.
dat is het, het was wel even met schaamrood op de kaken bellen naar die lui, maar dan weet je zeker dat je je hele fluit met dat spul kan wassen...m'n vriendin is er ook wel blij mee...normaal lauw water, maar dat is net even iets extra's (gebruik t niet elke dag btw)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:37 schreef Djep het volgende:
Als lactacyd ook voor mannen geschikt is, dan lijkt me dat het proberen waard.
Een frisse fluit lijkt me toch wel zo prettig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dat is het, het was wel even met schaamrood op de kaken bellen naar die lui, maar dan weet je zeker dat je je hele fluit met dat spul kan wassen...m'n vriendin is er ook wel blij mee...normaal lauw water, maar dat is net even iets extra's (gebruik t niet elke dag btw)
Ik doe het ook gewoon met douchegel of zo en ik ben niet besneden en heb ook nergens last van. Misschien is de ene penis gewoon gevoeliger dan de ander?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef speknek het volgende:
Ik was het altijd met douchegel, nooit geen problemen. Maar ik ben dan ook wel besneden, kan best zijn dat de huid dikker is en daarom niet geirriteerd raakt.
Nee daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef GiantWorm het volgende:
Hmm.. Kan het zo zijn dat als je je pik met zeep (gewoon Palmolive of een ander A-merk) wast (zo'n beetje elke dag) dat je dan rode bultjes op je eikel krijgt? Dat het enorm jeukt. Deze bultjes verdwijnen na een aantal dagen en is het weer een tijdje weg.
Ben je al vanaf je geboorte besneden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef speknek het volgende:
Ik was het altijd met douchegel, nooit geen problemen. Maar ik ben dan ook wel besneden, kan best zijn dat de huid dikker is en daarom niet geirriteerd raakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |