Misschien komt het daar wel juist van. Tenminste, bij vrouwen gaat het juist ruiken door wassen met zeep, iets met zuurgraden ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef Nohochacyum het volgende:
Tevens ruikt mijn penis af en toe ook best wel sterk ondanks ik het goed in zeep.
Het vervelende is dat mijn vriendin niet eens datgene wilt doen omdat ze vind dat het stinkt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Gripper het volgende:
Denk je dat het voor een persoon die jou pijpt lekker is om aloë vera te proeven in plaatsvan de smaak van pik?
Water will do. En als je een stinkpik hebt, moet je m maar wat vaker wassen, desnoods vlak voordat het grote geslachtsfeest gaat beginnen: "Eh, schat, ik moet nog even snel plassen hoor! "
Ik heb ook gebrobeerd mijn penis een tijdje alleen met water te wassen maar dan leek de geur alleen maar nog ergerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien komt het daar wel juist van. Tenminste, bij vrouwen gaat het juist ruiken door wassen met zeep, iets met zuurgraden ofzo.
Misschien heb je een schimmelinfectie door steeds met zeep te wassen, dan heb je een creme nodig van de dokter anders gaat het niet weg..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik heb ook gebrobeerd mijn penis een tijdje alleen met water te wassen maar dan leek de geur alleen maar nog erger![]()
Misschien weet ze gewoon niet hoe een pik ruikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:21 schreef Nohochacyum het volgende:
Het vervelende is dat mijn vriendin niet eens datgene wilt doen omdat ze vind dat het stinkt.
Zit op zich nogal verschil in. Ook al wassen ze zich iedere dag, de ene ruikt prettig en de andere nogal sterk. Soms te sterk om nog prettig te zijn. Hoewel ik persoonlijk vind dat dat geen reden is om het niet te doen, zo bah is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Misschien weet ze gewoon niet hoe een pik ruikt.
rightquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Gewoon opschuren met water en zand.
Door die unicura zeep kreeg ik jeuk aan mijn eikel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:25 schreef plakkert- het volgende:
Parfumloze zeep gebruiken, die van unicura
Ik was echt het gehele ding met zeep!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien heb je een schimmelinfectie door steeds met zeep te wassen, dan heb je een creme nodig van de dokter anders gaat het niet weg..
Was je trouwens het hele ding met zeep of alleen bij je zak zeg maar?
Ok thanks!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nooit je geslacht met zeep wassen, verneuk je de natuurlijke zuuren, gewoon met lauw warm water wassen na een week of 2 heb je geen last meer van sterke geuren of wat dan ook.
mocht je je fluit met zeep wassen heb je kans op een droge huid wat kan lijden tot schilfering en jeuk kloven en rode plekken.
Ik ga maar even koekeloeren bij de etosquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Deceit het volgende:
Ongeparfumeerde zeep gebruiken (heb je veel soorten van) of als je moeilijke pik hebt dan gewoon normale zeep!
Wat zou ik dan moeten zeggen?"dokter mijn pik stinkt"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:38 schreef Roffa-el het volgende:
ik was heb m met van alles gewassen, water/zeep/douchegel ect maak stinken doet het niet, misschien toch maar ff naar de dokter gaan..?
ik neem aan dat je natuurlijk wel je voorhuid naar achter trekt en het daar ook goed schoonwast ivm smegma ophoping ect..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |