abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52752145
Ik ben niet besneden en was mijn penis met zeep.
Al meerdere malen heb ik van mensen vernomen dat dit niet goed is.
Tevens ruikt mijn penis af en toe ook best wel sterk ondanks ik het goed in zeep.
Heeft iemand enkele adviezen??
Graag alleen serieuze reacties!
the god from which all light emanates
the sun god because of his warmth and compassion for the people who worshipped him
pi_52752200
Denk je dat het voor een persoon die jou pijpt lekker is om aloë vera te proeven in plaatsvan de smaak van pik?

Water will do. En als je een stinkpik hebt, moet je m maar wat vaker wassen, desnoods vlak voordat het grote geslachtsfeest gaat beginnen: "Eh, schat, ik moet nog even snel plassen hoor! "
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_52752304
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:12 schreef Nohochacyum het volgende:
Tevens ruikt mijn penis af en toe ook best wel sterk ondanks ik het goed in zeep.
Misschien komt het daar wel juist van. Tenminste, bij vrouwen gaat het juist ruiken door wassen met zeep, iets met zuurgraden ofzo.
pi_52752324
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef Gripper het volgende:
Denk je dat het voor een persoon die jou pijpt lekker is om aloë vera te proeven in plaatsvan de smaak van pik?

Water will do. En als je een stinkpik hebt, moet je m maar wat vaker wassen, desnoods vlak voordat het grote geslachtsfeest gaat beginnen: "Eh, schat, ik moet nog even snel plassen hoor! "
Het vervelende is dat mijn vriendin niet eens datgene wilt doen omdat ze vind dat het stinkt.
Ik doe er echt van alles aan.
Vaak als ik het pas heb gewassen met zeep dan ruikt het goed maar zodra ik een stijve krijg en mijn vriendin begint er aan te sjorren dan is de geur weer terug van weg geweest.
Ik wil er eigenlijk voor naar de dokter maar ik durf niet zo goed
the sun god because of his warmth and compassion for the people who worshipped him
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:22:59 #5
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_52752367
Gewoon opschuren met water en zand.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_52752405
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:20 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Misschien komt het daar wel juist van. Tenminste, bij vrouwen gaat het juist ruiken door wassen met zeep, iets met zuurgraden ofzo.
Ik heb ook gebrobeerd mijn penis een tijdje alleen met water te wassen maar dan leek de geur alleen maar nog erger
pi_52752429
Parfumloze zeep gebruiken, die van unicura
pi_52752534
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik heb ook gebrobeerd mijn penis een tijdje alleen met water te wassen maar dan leek de geur alleen maar nog erger
Misschien heb je een schimmelinfectie door steeds met zeep te wassen, dan heb je een creme nodig van de dokter anders gaat het niet weg..

Was je trouwens het hele ding met zeep of alleen bij je zak zeg maar?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:33:40 #9
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_52752584
Lijkt me echt sterk dat je pik gaat stinken van zeep, maar ja...
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:34:16 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_52752594
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:21 schreef Nohochacyum het volgende:

Het vervelende is dat mijn vriendin niet eens datgene wilt doen omdat ze vind dat het stinkt.
Misschien weet ze gewoon niet hoe een pik ruikt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_52752624
nooit je geslacht met zeep wassen, verneuk je de natuurlijke zuuren, gewoon met lauw warm water wassen na een week of 2 heb je geen last meer van sterke geuren of wat dan ook.

mocht je je fluit met zeep wassen heb je kans op een droge huid wat kan lijden tot schilfering en jeuk kloven en rode plekken.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_52752647
Ongeparfumeerde zeep gebruiken (heb je veel soorten van) of als je moeilijke pik hebt dan gewoon normale zeep!
pi_52752698
ik was heb m met van alles gewassen, water/zeep/douchegel ect maak stinken doet het niet, misschien toch maar ff naar de dokter gaan..?
ik neem aan dat je natuurlijk wel je voorhuid naar achter trekt en het daar ook goed schoonwast ivm smegma ophoping ect..
blleeehhhh
pi_52752753
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Misschien weet ze gewoon niet hoe een pik ruikt.
Zit op zich nogal verschil in. Ook al wassen ze zich iedere dag, de ene ruikt prettig en de andere nogal sterk. Soms te sterk om nog prettig te zijn. Hoewel ik persoonlijk vind dat dat geen reden is om het niet te doen, zo bah is het nou ook weer niet.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:41:19 #15
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_52752756
anders neem je die zeepvrije lactacyd wasgel ofzo...gebruik ik ook wel es...dat mag je wel gebruiken!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:41:40 #16
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52752769
Af en toe het randje ook ontdoen van de creme he!

( )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52752989
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Gewoon opschuren met water en zand.
right
pi_52753118
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:25 schreef plakkert- het volgende:
Parfumloze zeep gebruiken, die van unicura
Door die unicura zeep kreeg ik jeuk aan mijn eikel!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:59:09 #19
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_52753169
Pak het goed aan, gebruik geen zeep..

Je moet er water rond de 3 graden overheen laten lopen, ja das koud, maar het doodt veel bacteriën!

Ook zou je je leuter in een zoutoplossing kunnen houden, gaat de lucht ook van weg
pi_52753341
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Misschien heb je een schimmelinfectie door steeds met zeep te wassen, dan heb je een creme nodig van de dokter anders gaat het niet weg..

Was je trouwens het hele ding met zeep of alleen bij je zak zeg maar?
Ik was echt het gehele ding met zeep!
pi_52753518
waarom lees ik dit?
pi_52753567
Misshiend beter afdrogen (serieus)
BoF!
pi_52753593
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nooit je geslacht met zeep wassen, verneuk je de natuurlijke zuuren, gewoon met lauw warm water wassen na een week of 2 heb je geen last meer van sterke geuren of wat dan ook.

mocht je je fluit met zeep wassen heb je kans op een droge huid wat kan lijden tot schilfering en jeuk kloven en rode plekken.
Ok thanks!
Ook heb ik gebrobeerd mijn penis te wassen met alleen lauw water maar die geur blijft!
pi_52753653
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:36 schreef Deceit het volgende:
Ongeparfumeerde zeep gebruiken (heb je veel soorten van) of als je moeilijke pik hebt dan gewoon normale zeep!
Ik ga maar even koekeloeren bij de etos
pi_52753687
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:38 schreef Roffa-el het volgende:
ik was heb m met van alles gewassen, water/zeep/douchegel ect maak stinken doet het niet, misschien toch maar ff naar de dokter gaan..?
ik neem aan dat je natuurlijk wel je voorhuid naar achter trekt en het daar ook goed schoonwast ivm smegma ophoping ect..
Wat zou ik dan moeten zeggen?"dokter mijn pik stinkt"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')