abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:13:56 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53468609
Wanneer weet je of je goed bent in bed ? Wanneer kun je het zonder condoom doen? Ben je homo als je het anaal wilt doen? Het zijn enkele vragen die weleens voorbij komen in het Seksualiteit-forum.

Vaak krijg je geen bevredigend antwoord, of word je gewoon uitgelachen. Wij trekken daar als moderators natuurlijk tegen ten strijde, maar soms is dat gewoon niet genoeg en verdwijnt de originele vraag volledig uit zicht. Wij willen daar nu iets aan doen! Iedereen die vragen heeft mag ze (anoniem) aan ons stellen.

Wat mag ik allemaal vragen?
Je mag alles vragen, behalve onze pin.

Weten jullie dan overal antwoord op?
Nee, zelfs wij weten niet alles. Maar dank zij Aventura\'s lange ervaring als mod van SEX en Tally\'s interesse in het onderwerp komen we een heel eind. Bovendien kunnen we als geen ander verwijzen naar goede en betrouwbare informatie op het internet.

Waar moet mijn vraag heen?
Allereerst kun je een van ons een PM sturen. Dat is natuurlijk niet anoniem, maar SEXmods lekken niet! Je mag ons ook een e-mail sturen.

Worden alle vragen beantwoord?
Je krijgt altijd antwoord. Een kleine selectie van vragen wordt ook behandeld in dit topic en op Fok! radio.

Wanneer krijg ik antwoord?
De modjes hebben natuurlijk ook een (seks)leven. Daardoor kan het enkele dagen duren voordat je antwoord krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 01-03-2008 21:21:21 (O-)) ]
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:08:54 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53567200
Dus graag een PM naar Tally of Adolecens

[ Bericht 14% gewijzigd door Adolecens op 05-10-2009 22:27:10 ]
pi_65665786
Mailen mag ook.

Tally@fok.nl of Adolecens@fok.nl

[ Bericht 7% gewijzigd door remlof op 05-10-2009 21:15:49 ]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+