Echt welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:53 schreef Cahir het volgende:
Een vuist past gemakkelijk in een vagina, heb ik vaak zat gezien. Een stokje in een penis niet![]()
en je vindt het niet vreemd dat je zoiets kijkt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Echt welzag een keer zoeen filmpje van een gozert die er 2 batterijen in deed
![]()
sorry?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:51 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Dramaking![]()
Overigens, zo leuk is het ook niet om als vrouw met je benen wijd te liggen, een eendebek in je kut te krijgen die ze ff opkrikken tot er een kleuter inkan, dan ff hun vuist erin duwen om met een wattenstaafje je muts leeg te roeren. Maar sois, moet gebeuren, en zo'n drama maak ik er niet van.
Neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef plakkert- het volgende:
en je vindt het niet vreemd dat je zoiets kijkt?
Linkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Echt welzag een keer zoeen filmpje van een gozert die er 2 batterijen in deed
![]()
cif werktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:22 schreef Pikkebaas het volgende:
Gewoon opschuren met water en zand.
Trust me ik weet er alles van!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
precies. het enige dat ze doen als je als man een infectie zou hebben is dat ze een wattenstaafje vrij diep in je penisbuis stoppen, die een paar keer heen en weer raggen en dan kweekjes nemen.
ok!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is al gezegd, gebruik zeepvrije wasgel! Je hoeft niet dat dure Lactacyd te kopen.
Kijk bij de Etos/Kruitvat/C1000 of whatever bij de babyprodukten en voila, zeepvrije wasgel voor bijna niets.
Zeep is echt uit den boze. Het geeft inderdaad een hele smerige lucht na een tijdje.
Maar ook dit deed ik al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:48 schreef zoalshetis het volgende:
iemand anders zei het al: "droog ook na het wassen je eikel goed". doe dit ook met je naar beneden getrokken voorhuid.
vocht kan voor nare geurtjes zorgen als het vacuum zit. net als een vagina.
ben je al gestopt met kruiden eten? en heb je je vriendin gezegd wáárom?quote:
Ja sinds afgelopen maandag kook ik zonder kruiden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben je al gestopt met kruiden eten? en heb je je vriendin gezegd wáárom?
pijpen kreng.
Denk dat je te snel resultaat wilt... Misschien duurt het wel 2 maanden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik kijk het nog een week aan.
2 maanden is dat niet erg lang?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk dat je te snel resultaat wilt... Misschien duurt het wel 2 maanden.
waarom? Geef het tijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
2 maanden is dat niet erg lang?
dat is zeepquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
waarom? Geef het tijd
OntopicMijnes stinkt niet
En ik was gewoon met water en shampoo en badedas en alles dat binnen handbereik is, toevallig, op dat moment.
maar niet met zeep
nee dat kan. zet maar even door. maar vraag haar wel of het al beter is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:03 schreef Nohochacyum het volgende:
[..]
2 maanden is dat niet erg lang?
hey! de ervarings deskundige is er ook weer...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat kan. zet maar even door. maar vraag haar wel of het al beter is.
hey ouwe kristalgebruikert! hangt alles nog steeds een beetje?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
TVSnikkel
ja nog bedankt voor die spaansekraag tips laatst...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey ouwe kristalgebruikert! hangt alles nog steeds een beetje?
Mijn eikel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
Welk stuk van je penis ruikt eigenlijk het sterkst?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja nog bedankt voor die spaansekraag tips laatst...
straks niet meer als je je kruiden even wegzet. je lul niet met zeep wast en even geen alcohol meer drinkt.quote:
Je bent ook een echte vriend he! Die foto's die je erbij had gedaan hielpen wel...quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja ik had er flink last van, gelukkig kon ik ze een voor een openkrabben. en met groene thee insmeren, ik wilde dat graag met je delen
goedzo. ik haat bagger(lucht)quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Je bent ook een echte vriend he! Die foto's die je erbij had gedaan hielpen wel...
zeker met die hete breinaald die zweertjes doorprikken waren erg handig!
maarja, wel die ongeloofelijke baggersloot lucht is nu weg!
subtiel subtielquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
goedzo. ik haat bagger(lucht)
je hebt ook van die zalf die je onder je neus smeert als je lijken gaat bezoeken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
subtiel subtiel
ok ontopic dan maar weder....
gewoon wassen met water, anders naar de dokter...
en anders heb je gewoon een sterke smegma lucht... minder uien en knoflook eten
en verder suc6 met je vriendin.. misschien een knijper op der neus?
Nee, ik denk t eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef erikkll het volgende:
[..]
NietIk weet zeker dat in geen enkele shampoo noch in badedas 'zeep' te vinden is
bedankt voor de tip dudequote:Op maandag 3 september 2007 22:56 schreef 2h2h het volgende:
doordat jij je penis met zeep wast kan je vriendin dus een schimmelinfectie van jou krijgen omdat vrouwen dus erg gevoelig zijn voor zeep dat tast idd de zuurgraad aan van de vagina.
dus doe je vriendin een plezier en was hem gewoon met water
bron? Ik dompel hem niet tijdens het wassen in d'r doos.. Of mag ik ook m'n handen niet meer met zeep wassen danwel vingeren?quote:Op maandag 3 september 2007 22:56 schreef 2h2h het volgende:
doordat jij je penis met zeep wast kan je vriendin dus een schimmelinfectie van jou krijgen omdat vrouwen dus erg gevoelig zijn voor zeep dat tast idd de zuurgraad aan van de vagina.
dus doe je vriendin een plezier en was hem gewoon met water
voor zover ik weet wordt zeep altijd afgespoeld na het wassen. Bij zijn eigen is het kwaad dan al geschied, maar bij de vrouw later zou er geen probleem moeten zijn, lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:23 schreef 2h2h het volgende:
bron?? mijn huisarts!!! oja ik ben trouwens een vrouw geen dude!!
Volgens mij verschilt dit gigantisch per persoon...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef Cybey het volgende:
Je snikkel wassen met zeep is sowieso slecht en ik denk dat daar ook die geurtjes vandaan komen. De oplossing is imo niet om een weekje niet met zeep te wassen maar dat gewoon echt langere tijd vol te houden zodat je huid de tijd heeft de zuurtegraad weer te herstellen.
De aroma, afkomstig van mijn urine leider, is zeer onaangenaam te noemen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen zeggen, maar er zijn vast betere termen te verzinnen![]()
Dat geldt toch alleen voor vrouwen? Penis is zelfs licht basisch (net als zeep). Droge huid kan wel kloppen ja, maar dat geldt ook voor andere lichaamsdelen als je die te vaak met zeep wastquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:35 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nooit je geslacht met zeep wassen, verneuk je de natuurlijke zuuren, gewoon met lauw warm water wassen na een week of 2 heb je geen last meer van sterke geuren of wat dan ook.
mocht je je fluit met zeep wassen heb je kans op een droge huid wat kan lijden tot schilfering en jeuk kloven en rode plekken.
Wanneer er onder je eikel smegma zit, ben ik bang dat je je pik te weinig wast. Dus met je persoonlijke hygiëne zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef jurgen. het volgende:
en dan om de 'kop' goed met water dat witte spul wat er om heen zit wegwast. Dat is smerig en vuiligheid en eigenlijk het allerbelangrijkste als het om je persoonlijke hygiene gaat. Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |