aaahwquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor mij wel dé Mateja ja
Zie sig
al is de foto al redelijk gedateerd
Ik hoop op een snelle goal en de hele wedstrijd een zwaar overwicht van Ajax, zonder daarna nog te scoren, en in de laatste minuut van de verlenging de 1-1 van Slavia.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:55 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond wordt belangrijk voor ons![]()
Of een "schamp kopbal" uit een dode spelsituatiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik hoop op een snelle goal en de hele wedstrijd een zwaar overwicht van Ajax, zonder daarna nog te scoren, en in de laatste minuut van de verlenging de 1-1 van Slavia.![]()
EDquote:'Vertrek bij PSV is een teleurstelling'
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - "De beslissing is aan PSV, zelf wil ik niet weg." Enigszins verbitterd, maar bovenal teleurgesteld zal Arouna Koné waarschijnlijk vandaag al zijn koffers pakken en naar Sevilla vertrekken. De transfer van de aanvaller is op een haar na gevild.
Koné had maandag moeite om zijn boosheid verborgen te houden. "Het was mijn intentie om nog een jaar bij PSV te blijven. De trainer heeft de indruk gewekt dat ik erop uit zou zijn een breuk te forceren, omdat ik vorige week te laat terugkwam uit Parijs. Dat is totaal niet aan de orde. Ik voel me hier helemaal niet goed bij, omdat de supporters een verkeerd beeld van mij kunnen krijgen. Ik wil geen conflicten.".
Volgens Koné berust zijn late terugkeer van vrijdag op een misverstand. "Ik ben op maandag naar Parijs gegaan, maar toen was mij al duidelijk dat ik niet kon meespelen met Ivoorkust tegen Egypte" De ochtend daarop moest hij voor een behandeling naar Nice. "'s Avonds was ik weer terug in Parijs, waar mijn vrouw is bevallen."
Op woensdag wilde Koné zijn vrouw verder bijstaan. "En de dag daarop heb ik aangifte gedaan op het stadhuis van Parijs. Ik ging er vanuit dat ik vrijdag pas terug hoefde te zijn, omdat dat gebruikelijk is na interlands."
Koeman vond echter dat Koné zich op woensdag weer in Eindhoven had moeten melden. Dat zou, bij blessuregevallen, de afspraak zijn bij PSV. Koné: " Er is niemand van de club die mij heeft gebeld of gewaarschuwd. Dan bevreemdt het me als Koeman in de pers zegt dat hij teleurgesteld is in de mens Koné. Ik ben nooit op problemen uit geweest. PSV had de zaak ook kunnen afdoen met een boete."
Dat Koeman in de publiciteit de aanval koos, geeft aan dat die hem liever kwijt wilde, meent Koné. "Toen de transfer naar Galatasaray niet doorging, bespeurde ik bij PSV geen houding van: gelukkig. Men was eerder onverschillig. Dat vond ik niet prettig, daar sprak weinig vertrouwen uit. Terwijl ik bewust voor PSV koos. Ik had bij Galatasaray tien keer zoveel kunnen verdienen als hier. Ja, tien keer!"
Dat hij PSV op een dag zou verlaten, daar heeft hij vrede mee. "Ik weet dat de club het geld goed kan gebruiken. Maar op deze manier vertrekken, is geen goede zaak. Als de club laat voelen dat het vertrouwen weg is, dan kun je beter je conclusies trekken. Want je weet dat er dan in de toekomst nieuwe problemen komen."
Koné had tot gisteren nog geen enkele keer contact gehad met Sevilla. Hij weet niet wat de trainer met hem wil. "Alle contacten lopen via mijn zaakwaarnemer", gaf hij blijk van een machteloze positie.
Ik eigenlijk ook wel. Al ben ik ook wel benieuwd naar die blessure. En de reden waarom hij te laat was.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef ruud.nl het volgende:
En weer een verhaal van de kant van Koné...
[..]
ED
Best lullig, ben wel geneigd hem te geloven.![]()
Het lijkt me wel geweldig als Theo Maessen bij Studio Voetbal dat shirt uit zijn tas tovertquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Phoxy zijn shirt wel terugkrijgt van die boef![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geweldig als Theo Maessen bij Studio Voetbal dat shirt uit zijn tas tovert
Dus als Ajax het niet haalt, dan halen we alsnog Dembéléquote:Versterking afhankelijk van resultaat Ajax vanavond?
Vanavond speelt Ajax de beslissende wedstrijd in de strijd om kwalificatie voor de Champions League tegen Slavia Praag. Na de 0-1 nederlaag in eigen huis zal Ajax in Praag moeten winnen om zich te kwalificeren voor de volgende ronde. Het resultaat van Ajax is van groot financieel belang voor PSV. Mislopen van kwalificatie door Ajax zou voor PSV betekenen dat ze net als vorig seizoen aanspraak kunnen maken op het volledige Nederlandse deel van de marketingpot van de Champions League. Afhankelijk van de prestaties kan dat oplopen van een extra vijf tot tien miljoen euro. Een dergelijke meevaller zou meegenomen kunnen worden in de afweging hoeveel het nog zou kunnen uitgeven voor versterkingen.
Dat is idd een lullige manier van met mensen omgaan als het waar is wat hij zegt. En Koeman/PSV hebben de laatste tijd wel vaker rare dingen gedaan vind ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ED
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:31 schreef Neoktheone het volgende:
Dus als Ajax het niet haalt, dan halen we alsnog Dembélé![]()
![]()
offtopic: goeie cd die van the decemberists. Ze staan binnenkort in (ik geloof) Paradiso.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:11 schreef Verbal_Kint het volgende:terug van 3,5 maand Centraal-Amerika
En blij te horen dat Kone waarschijnlijk vertrekt. Zo'n 4 miljoen winst is niet slecht, als je bedenkt dat we hem zwaar overpriced van Roda hebben overgenomen.
Jammer wel dat het zo moet gaan...
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geweldig als Theo Maessen bij Studio Voetbal dat shirt uit zijn tas tovert
Misschien bedoelt ie netto.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:13 schreef Zwansen het volgende:
10 keer meer geld bij die Turken? Lijkt me sterk. Wat zou Koné hier verdienen? Toch ook wel tussen de 500k en een miljoen?
net als papa mee oost opquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:31 schreef PyTh het volgende:
Mateja op de Phoxydag
[afbeelding]
Voor geinteresseerde, meer foto's hier
Heb je je zoontje naar hem vernoemd ja?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:31 schreef PyTh het volgende:
Mateja op de Phoxydag
[afbeelding]
Voor geinteresseerde, meer foto's hier
Loop ik 1 maand met een ajax usericonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ajax gaat het denk ik (helaas) wel halen
ik snap het, maar normaal gesproken is het andersomquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ED
De pijn..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loop ik 1 maand met een ajax usericon
Wel een heel erg leuke fotoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor mij wel dé Mateja ja
Zie sig
al is de foto al redelijk gedateerd
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat je dat doetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
heb altijd gezegd dat ik tevrede zou zijn als we het ons geld ervoor terug zouden krijgen, nou dat lijkt te lukken plus wat winstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:06 schreef ganzenherder het volgende:
11 miljoen maar voor Koné? Had toch eigenlijk wel op iets meer gehoopt. Zo graag wil ik hem ook weer niet kwijt![]()
nou dan blijft hij nog een jaar en dan vang je er volgend jaar op zn best 7,5 voor aangezien hij dan nog maar 1 jaar contract heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nee ik vind dat het heel wat meer moet dan 11 miljoen.
Inderdaad. Nu lopen ze zenuwachtig te reageren op aanbiedingen van clubs, terwijl je zelf daar assertiever mee moest zijn. Nu tikt de klok.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als ze slim waren dan hadden ze Koné eerder in de periode verkocht.Nu kan je met de gebakken peren zitten dus roept PSV het onheil over zich. ALS ze hem echt weg willen hebben dan gewoon in de winterstop.
Wil je dit soort dure woorden achterwegen laten.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Triest voor het NL voetbal. Leuk voor PSV.
gemengde gevoelens.
Waarom triest? Scheelt toch vrijwel geen punten die Ajax wel weer meer in de UEFA cup kan compenseren. Ik heb hier totaal geen gemengde gevoelens bij.quote:
Ik hoop Slaviaquote:
Hoezo kost deze uitschakeling amper punten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Waarom triest? Scheelt toch vrijwel geen punten die Ajax wel weer meer in de UEFA cup kan compenseren. Ik heb hier totaal geen gemengde gevoelens bij.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:36 schreef WooZ het volgende:
Ik heb een mooie paint voor onze 020 vriendjes gemaakt
[afbeelding]
Superpaint!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:36 schreef WooZ het volgende:
Ik heb een mooie paint voor onze 020 vriendjes gemaakt
[afbeelding]
Misschien iets te vroeg?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:36 schreef Nashje het volgende:
Proficiat alvast met het kampioenschap jongens. Kunnen jullie in ieder geval niet zeggen dat ik niet zo sportief was. Ik ben fucking de eerste.
Scheelt alleen maar de 3 bonuspunten die je krijgt om aan de CL deel te nemen. Voor overwinningen in UEFA-cup worden net zoveel punten toegekend als voor overwinningen in de CL. Daarnaast is de tegenstand in de UEFA-cup natuurlijk minder, waardoor je makkelijker wint.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hoezo kost deze uitschakeling amper punten?![]()
Dank je, jij sterkte met het verwerken van de uitschakeling..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:44 schreef Radegast het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de extra centjes!
Ach dit Ajax wordt in ieder geval weer geen kampioen. Mag ik een tip geven als jullie tegen ons spelen? Stel Perez op links op. Ik voorspel nu al 3 hattricks.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef MaatjeTho het volgende:
Vertelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan het lezen als mod zijnde
Als ik met mijn zoon naar de clubdag gaat, dan gaan de geruchten helemaal de wereld rond danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je je zoontje naar hem vernoemd ja?!![]()
![]()
En terecht, als je je zoon naar een goede (ex-)PSVer vernoemd, heeft Ruud/Luc/Alex/oid niet veel zin he..![]()
Als Slavia er maar bij zitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef endr0me het volgende:
Morgen de loting voor de groupsfase CL toch ?
Wie kunnen jullie loten en op wie hopen jullie ?
wmb. geen Lyon, Arsenal of Milan.. die heb ik al te vaak gezien de laatste edities..
Als AEK door mocht gaan, krijgen ze plek (coeffiecent) van Sevilla.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaan ze de AEK - Sevilla situatie nu eigenlijk in de loting verwerken?
Ik kreeg een dramatisch smsje van een vriend van mij die morgen jarig is, waar in stond dat hij 'wel kon janken'. En ondanks dat hij mij met elke nederlaag van PSV pest (zeker de 1-5 tegen Ajax), vond ik het toch wel zielig voor hem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik krijg bijna medelijden met de Ajacieden in mijn klasBijna.
Wel schandalig, maar die miljoenen zijn altijd welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |