Dank je, jij sterkte met het verwerken van de uitschakeling..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:44 schreef Radegast het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de extra centjes!
Ach dit Ajax wordt in ieder geval weer geen kampioen. Mag ik een tip geven als jullie tegen ons spelen? Stel Perez op links op. Ik voorspel nu al 3 hattricks.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef MaatjeTho het volgende:
Vertelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan het lezen als mod zijnde
Als ik met mijn zoon naar de clubdag gaat, dan gaan de geruchten helemaal de wereld rond danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je je zoontje naar hem vernoemd ja?!![]()
![]()
En terecht, als je je zoon naar een goede (ex-)PSVer vernoemd, heeft Ruud/Luc/Alex/oid niet veel zin he..![]()
Als Slavia er maar bij zitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef endr0me het volgende:
Morgen de loting voor de groupsfase CL toch ?
Wie kunnen jullie loten en op wie hopen jullie ?
wmb. geen Lyon, Arsenal of Milan.. die heb ik al te vaak gezien de laatste edities..
Als AEK door mocht gaan, krijgen ze plek (coeffiecent) van Sevilla.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaan ze de AEK - Sevilla situatie nu eigenlijk in de loting verwerken?
Ik kreeg een dramatisch smsje van een vriend van mij die morgen jarig is, waar in stond dat hij 'wel kon janken'. En ondanks dat hij mij met elke nederlaag van PSV pest (zeker de 1-5 tegen Ajax), vond ik het toch wel zielig voor hem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik krijg bijna medelijden met de Ajacieden in mijn klasBijna.
Wel schandalig, maar die miljoenen zijn altijd welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |