abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:47:25 #176
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52768367
Ook Georgios Samaras te duur voor PSV

28/8/2007 23:20

Het zit PSV niet mee in de zoektocht naar een geschikte vervanger voor Arouna Koné, die op de drempel staat van een overgang naar Sevilla. Net als voorgaande jaren komt de landskampioen met de transferdeadline in zicht weer in een benarde positie terecht.
Maandagavond vergaderden de kopstukken van de landskampioen over mogelijke opvolgers. De pijlsnelle Serviër Milan Jovanovic kwam als voorname kandidaat naar voren. De collega-international van Danko Lazovic groeide afgelopen seizoen met veertien competitiedoelpunten uit tot een sensatie bij Standard Luik.

PSV zocht dinsdag contact, maar probleem is dat Jovanovic zijn contract onlangs verlengde tot 2010 en de club hem aan die verbintenis wil houden. Dat bevestigde Standard vanavond nog eens op zijn eigen website. De speler zelf zou trouwens wél dolgraag naar Eindhoven willen verkassen en op basis daarvan heeft PSV nog een sprankje hoop.

Jovanovic is niet de enige speler op de wensenlijst. Ook de Griek Georgios Samaras (Manchester City) is een kandidaat die PSV het onderzoeken waard vond, maar de voormalige aanvaller van SC Heerenveen blijkt veel te duur voor de landskampioen. Samaras heeft nog een contract tot 2010, maar hij komt niet voor in de plannen van de nieuwe manager Sven Göran Eriksson. AZ-speler Danny Koevermans lijkt op basis van de vraagprijs (6,9 miljoen euro) eveneens onhaalbaar.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52768385
Blijkbaar heeft PSV ook naar Samaras lopen vissen, aldus VI.nl
Allemaal prima vervangers eventueel voor Koné, maar as usual te duur .
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:48:31 #178
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_52768399
vi.nl meld nu ook al dat samaras niet haalbaar is

Waarschijnlijk krijgen we dus een 3e keus of helemaal niets. Hoeveel spelers heeft PSV nu intussen wel niet willen halen. Terwijl het overgrote deel niet eens wil komen
pi_52768799
Koné beweert te worden genaaid door PSV.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52770024
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 00:05 schreef cultheld het volgende:
Koné beweert te worden genaaid door PSV.
Volgens mij wil Kone ook helemaal niet weg.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 01:18:00 #181
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52770159
Daarom faked ie ook een blessure, omdat ie dolgraag wil blijven.
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52770248
Hij zal best naar Sevilla willen, maar ik heb het idee dat PSV Kone liever weg wil hebben, dan dat Kone wil vertrekken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52771082
Dembele zou echt goed bij PSV passen !
altijd al een top spits gevonden
Nothing to see here, carry on
  woensdag 29 augustus 2007 @ 07:19:03 #184
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_52771837
Hmm Dembele, dat zou fantastisch zijn. Maar AZ en Scheringa kennende zal ook Dembele te duur zijn voor ons
pi_52772075
Dembele zou wel een stunt zijn, AZ kondigde voor dit seizoen aan om spelers van PSV en Ajax te gaan overnemen, en dan zouden ze zelf hun topspits aan PSV verkopen?

Niet erg geloofwaardig.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 08:25:59 #186
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_52772256
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 01:24 schreef mcyodogg het volgende:
Hij zal best naar Sevilla willen, maar ik heb het idee dat PSV Kone liever weg wil hebben, dan dat Kone wil vertrekken.
Dat gevoel heb ik ook wel... volgens mij denken ze, nu kunnen we nog veel geld voor hem krijgen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_52772472
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 08:25 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook wel... volgens mij denken ze, nu kunnen we nog veel geld voor hem krijgen
Dat is ook de enige reden die ik kan bedenken. Koné geeft duidelijk aan niet persé weg te willen en Valckx doet juist net alsof hij persé weg wil (dat idee krijg ik althans). We hebben nu al weinig succes met een eventuele opvolger, dus misschien is het beter Koné gewoon te behouden. Dembélé zou mooi zijn, maar het is natuurlijk onrealistisch.
We sure are cute for two ugly people.
pi_52772793
Alsof Dembélé naar PSV komt Veels te duur, als ze al bijna 7 miljoen voor Koevermans vragen, zal het voor Dembélé wel richting 15 miljoen gaan.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 09:08:11 #189
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52772870
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 07:19 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm Dembele, dat zou fantastisch zijn. Maar AZ en Scheringa kennende zal ook Dembele te duur zijn voor ons
Arbitragezaak!
pi_52772876
PSV baalt gewoon dat Kone niet voor de jackpot naar Galatasaray is gegaan en probeert nu van alles om een soortgelijk bedrag voor hun speler te krijgen. Eigenlijk best tenenkrommend om zo duidelijk kenbaar te maken dat je om geld verlegen zit.
pi_52773400
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:08 schreef Chivu het volgende:
PSV baalt gewoon dat Kone niet voor de jackpot naar Galatasaray is gegaan en probeert nu van alles om een soortgelijk bedrag voor hun speler te krijgen. Eigenlijk best tenenkrommend om zo duidelijk kenbaar te maken dat je om geld verlegen zit.
Mwah, dat vind ik niet het meest tenenkrommende. Dat PSV om geld verlegen zit, dat weet iedereen. Dat Koné volgend jaar minder waard is weet ook iedereen. De manier waarop er nu gehandeld wordt vind ik tenenkrommend. Zo ga je niet met je personeel om.
pi_52773470
Waarom zou Kone volgend jaar minder waard zijn? Zijn contract loopt toch tot 2010? De enige die volgend jaar minder waard is bij PSV is Aissati. En Bas Roorda natuurlijk
pi_52773510
Volgens het AD is er een akkoord met Sevilla, en moet alleen Koné nog tot akkoord komen met Sevilla.
Daarnaast wil PSV het contract van Simons openbreken en met 2 jaar verlengen, Simons zelf heeft ook de intentie om langer te blijven.

Dit stukje vond ik overigens op de site van het AD:
quote:
Koné wil nu zelf ook weg
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Arouna Koné gaat ervan uit dat hij zijn laatste wedstrijd voor PSV heeft gespeeld. De aanvaller staat in de belangstelling van Sevilla en als beide clubs tot een akkoord komen, pakt de Ivoriaan zijn koffers en verhuist hij naar Spanje.

Hoewel er gisteren opnieuw contact was tussen PSV en Sevilla zijn de clubs nog niet officieel tot een akkoord gekomen. De Eindhovenaren meldden afgelopen weekeinde dat de houder van de UEFA Cup een fiks stuk in de richting van de vraagprijs was opgeschoven. Gisteren kwamen de partijen weer dichter tot elkaar. Manager Stan Valckx zegt er rekening mee te houden dat de transfer snel rond komt, zeer waarschijnlijk vandaag al.

Voor Koné zelf staat het ook vast dat hij wil vertrekken. De Ivoriaan voelt zich in zijn eer aangetast door de woorden die trainer Ronald Koeman afgelopen vrijdag gebruikte. De oefenmeester zei toen teleurgesteld te zijn in de mens Koné. De aanvaller keerde pas vrijdag terug in Eindhoven, terwijl hij al woensdag werd verwacht. Vorige week maandag beviel de vrouw van Koné in Parijs van een zoon.

Koné vindt dat door de uitlatingen van Koeman een sfeer is gecreëerd alsof hij een breuk met PSV zou willen forceren. Dat, zei hij gisteren nadrukkelijk, is niet het geval. ,,Het was de bedoeling om nog een jaar hier te spelen en dan over te stappen naar een grote Europese club,’’ zei Koné. ,,Maar de technische staf is blijkbaar niet tevreden over mij. Dan wordt het allemaal wat makkelijker.’’

Valckx benadrukt dat PSV er niet van uitgaat dat Koné zijn vertrek wil afdwingen. ,,Als hij hier vertrekt, dan vertrekt hij door de voordeur,’’ zegt de technisch manager.

Koné zelf heeft het gevoel dat hij vorige week tegen Heracles voor het laatst het shirt van PSV heeft gedragen. Hij heeft ook sterk het idee dat de club wel van hem afwil. De landskampioen zou tussen de twaalf en dertien miljoen euro voor de Afrikaan willen hebben. Een deel van dat geld zal worden gebruikt voor een vervanger voor Koné, met de rest wordt weer een deel van de schuld afgelost.

Met die houding van PSV heeft Koné overigens geen enkele moeite. ,,PSV wekt niet de indruk dat ze me graag willen houden,’’ vindt hij. ,,En ik kan de opstelling van de club wel begrijpen. Uiteindelijk gaat het toch om het geld.’’

En dus houdt Koné ernstig rekening met een vertrek. ,,Ik denk dat ik ga vertrekken,’’ houdt hij een slag om de arm. ,,Het is een heel simpel verhaal. Als er een akkoord komt, dan ben ik weg. Zo niet, dan blijf ik bij PSV.’’

Arouna Koné kwam in de zomer van 2005 over van Roda JC. Met de transfer was meer dan negen miljoen euro gemoeid. Een jaar eerder dong ook Ajax al naar zijn diensten. In Amsterdam kwam de Afrikaan echter niet door de medische keuring, de doktoren van Ajax constateerden een lichte afwijking aan Konés hart. Omdat er geen tijd meer was voor een tweede onderzoek werd Koné afgekeurd. Bij PSV heeft Koné nooit problemen gehad.

In Eindhoven ontwikkelde Koné zich tot een attractie op zich. De fysiek sterke aanvaller is nauwelijks van de bal te krijgen en heeft daardoor voortdurend dreiging in zijn spel. Erg trefzeker is Koné echter nooit geweest.

In Spanje komt Koné automatisch in een messcherpe concurrentiestrijd terecht. Sevilla heeft in de aanval onder anderen de beschikking over de Rus Kerzhakov, de Braziliaan Luis Fabiano en de Malinese prijsschutter Frederic Kanouté. ,,Ik zal moeten vechten voor een plekje,’’ beseft Koné. ,,Maar daar zie ik niet tegenop, dat hoort nu eenmaal bij een club als Sevilla.’’
pi_52773516
Hij had toch voor drie jaar getekend? Dan loopt zijn contract tot 2009... Maar ik kan het mis hebben.

Overigens zijn ze rond met Sevilla volgens het AD

edit: zie artikel boven
quote:
Vayrynen op zoek naar andere club

Volgens het Algemeen Dagblad wachten PSV en Vayrynen niet langer op Derby County. Die club houdt ondanks een akkoord met PSV de boot af. De zaakwaarnemer van Vayrynen is nu op zoek naar een andere club. PSV voelt zich volgens de krant ook niet meer gebonden aan het akkoord met Derby County.
quote:
PSV wil contract Simons met twee seizoenen verlengen

Volgens het Algemeen Dagblad heeft PSV Timmy Simons een aanbieding gedaan om zijn tot 2009 durende contract open te breken en met twee seizoenen te verlengen. Simons zou in de eerste gesprekken met PSV daarover de intentie hebben uitgesproken langer te willen blijven.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:26:07 #195
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_52774468
Jammer dat er zo'n soap omtrent Kone gaande is, dat heeft hij in mijn optiek niet verdient.

Vanmiddag naar de Phoxydag met Mateja, hij heeft het er al heel de week over.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_52774526
Simons gelijk tot z'n pensioen binden . Goede speler die het team nooit in de steek laat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52774584
Mooi van Simons, wat een belangrijke speler zeg.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:16:32 #198
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52775591
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef PyTh het volgende:
Jammer dat er zo'n soap omtrent Kone gaande is, dat heeft hij in mijn optiek niet verdient.

Dé Mateja?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52776105
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef PyTh het volgende:

Ik ben benieuwd of Phoxy zijn shirt wel terugkrijgt van die boef
  woensdag 29 augustus 2007 @ 11:39:43 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_52776129
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 11:16 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dé Mateja?
Voor mij wel dé Mateja ja

Zie sig
al is de foto al redelijk gedateerd