Heb je je zoontje naar hem vernoemd ja?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:31 schreef PyTh het volgende:
Mateja op de Phoxydag
[afbeelding]
Voor geinteresseerde, meer foto's hier
Loop ik 1 maand met een ajax usericonquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ajax gaat het denk ik (helaas) wel halen
ik snap het, maar normaal gesproken is het andersomquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef ruud.nl het volgende:
En weer een verhaal van de kant van Koné...
[..]
ED
Best lullig, ben wel geneigd hem te geloven.![]()
De pijn..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Loop ik 1 maand met een ajax usericon
Wel een heel erg leuke fotoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor mij wel dé Mateja ja
Zie sig
al is de foto al redelijk gedateerd
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat je dat doetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
heb altijd gezegd dat ik tevrede zou zijn als we het ons geld ervoor terug zouden krijgen, nou dat lijkt te lukken plus wat winstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:06 schreef ganzenherder het volgende:
11 miljoen maar voor Koné? Had toch eigenlijk wel op iets meer gehoopt. Zo graag wil ik hem ook weer niet kwijt![]()
nou dan blijft hij nog een jaar en dan vang je er volgend jaar op zn best 7,5 voor aangezien hij dan nog maar 1 jaar contract heeftquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nee ik vind dat het heel wat meer moet dan 11 miljoen.
Inderdaad. Nu lopen ze zenuwachtig te reageren op aanbiedingen van clubs, terwijl je zelf daar assertiever mee moest zijn. Nu tikt de klok.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als ze slim waren dan hadden ze Koné eerder in de periode verkocht.Nu kan je met de gebakken peren zitten dus roept PSV het onheil over zich. ALS ze hem echt weg willen hebben dan gewoon in de winterstop.
Wil je dit soort dure woorden achterwegen laten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |