Erg hé?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef Heinekenner het volgende:
Dank voor mijn toevoeging![]()
gister die 40 kilo aan boeken opgehaald. Ik heb nu nog steeds flinke pijnscheuten in de rug.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef Heinekenner het volgende:
gister die 40 kilo aan boeken opgehaald. Ik heb nu nog steeds flinke pijnscheuten in de rug.![]()
Was je nou al bij Interne begonnenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:50 schreef DDM het volgende:
Toxische Vena Punctie
10 septemberquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:57 schreef Kang-He het volgende:
Het jaar begint hier pas op 6 september. Volgens mij hebben ze de tijd ook wel nodig om de zaken nog op orde te krijgen...
Ik ook van jouquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Kang-He het volgende:
Ach, pleuris leienaren.
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Was je nou al bij Interne begonnen?
Haha vooruit danquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:14 schreef Nuna het volgende:
Nee, wij moeten toch echt volgende week weer beginnen.
En DDM, dan heb je vast wel weer tijd voor een casus
Trombocytopenie door de co-trimoxazol?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef DDM het volgende:
[..]
Wat is hier waarschijnlijk aan de hand en wat is hiervan de oorzaak die op nummer 1 staat?
Waarschijnlijk is een van de bijwerkingen van co-trimoxazol hemolyse? Door de urineweginfectie neemt de klaring van dit geneesmiddel af en neemt dus de kans op bijwerking toe (ophoping).quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef DDM het volgende:
[..]
Wat is hier waarschijnlijk aan de hand en wat is hiervan de oorzaak die op nummer 1 staat?
Ja, dan had je maar niet in Leiden moeten studeren hequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:07 schreef intoxicated het volgende:
Mja, wij moeten zelfs een boek kopen voor een lijnonderwijs dat we volgens mij niet meer krijgen![]()
Gewoon de lijst die standaard is bij eerstejaars plus wat ondersteunende boeken.quote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhh okequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:24 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik zeg tijd voor een pneumothorax.
Ik denk ik wees eens origineel
Niet zeuren hequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
zekers, iets van 1200 nog wat![]()
BW-humor denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:05 schreef DDM het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhh oke![]()
Heel origineel ja. Maar ik zal denk ik niet de enige zijn die, die opmerking niet snapte
lollerskates ik was in het eerste jaar 800 kwijt ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:28 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
zekers, iets van 1200 nog wat![]()
Ik ook. Nooit meer teruggevondenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
lollerskates ik was in het eerste jaar 800 kwijt ofzo
Dit jaar ben ik zelfs nog 800 euri kwijtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
lollerskates ik was in het eerste jaar 800 kwijt ofzo
Hmm dacht dat je als arts wel eens creatief moest zijn, had wel verwacht dat je dat toch wel zou snappenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:05 schreef DDM het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhh oke![]()
Heel origineel ja. Maar ik zal denk ik niet de enige zijn die, die opmerking niet snapte
Nouja, toxische vena punctie vond ik nog best creatief hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm dacht dat je als arts wel eens creatief moest zijn, had wel verwacht dat je dat toch wel zou snappen![]()
Haha, ja vond ik nou ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:23 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nouja, toxische vena punctie vond ik nog best creatief hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |