dat weet ik nog niet, wel weet ik dat ik me kut voelquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:45 schreef JortK het volgende:
Zo eer-ik nog lekker aan de reteketet?
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:47 schreef JortK het volgende:
Waarom moet ik van een Twents accent kotsen ?
nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
omdat er maar 1 mooi accent is en dat is brabants?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarom ben je wakker hond?
Z-Hquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goede![]()
morgen iedereen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOFFIE IS NIET VIES....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik ben verbrand op de plekken die me shirtje niet bedekte
Ik kan echt ff geen muziek horenquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Wakker worden met Morcheeba - Blindfold [afbeelding]
Dat bestaat voor mij niet..quote:
hier nog een.quote:
*zet aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:03 schreef crossover het volgende:
Wakker worden met Morcheeba - Blindfold [afbeelding]
http://youtube.com/watch?v=wZ7YedEopp4quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
spam
Nepmod.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
spam
Kutkloon.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:46 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Wat doe je nou tof met je PI.
wie is pieter pan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf toch op met je pieter pan
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:49 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
LIES!!!1shiftoneE~``!!11!
gaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:06 schreef covie het volgende:
![]()
Heb ikdie mantoux prik gehaald. En nu is er helemaal een bobbel (rood en ong 3 cm) op mijn arm gekomen fuckzooi.
Was de vorige keer ook niet.
Hopen dat dat wegtrekt, anders moet dat nog verder onderzocht worden ook, straks kan ik nog niet met mijn nieuwe baan beginnen na de vakantie.![]()
Kutkloon!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:39 schreef Poekster het volgende:
hoi indah
indahquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, dat is alweer lang geleden zeg
Hoe gaat het hier?
quote:
was mooi feestje he gister, jammer dat ik je niet gespot hebtquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeee Indah!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, dat is alweer lang geleden zeg
Hoe gaat het hier?
hey papier..quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeee Indah!![]()
![]()
How is life, dude?
Hoeveel topics heb je gemist?![]()
![]()
Ja zonde van dat sms-gedoe. Ik kreeg een sms van je op de terugwegquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
[..]
was mooi feestje he gister, jammer dat ik je niet gespot hebt
doe dat maar eens jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eerst ff wat eten. Ik heb trouwens ook wat foto's van lekkere 'mokkels' zoals dat da heet in het Nederlands. Zal eens kijken of ik er wat kan plaatsen hier.
Jij bent dus op stap door het land met allerlei vrouwen...quote:
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef Registratiefout het volgende:
Is het normaal hier dat men zo reageert op elkaar?
"Hou je bek" enzo...![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:56 schreef Poekster het volgende:
[..]
bek houwe anders eet ik je yoghurt op
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:56 schreef Poekster het volgende:
[..]
bek houwe anders eet ik je yoghurt op
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef Registratiefout het volgende:
Is het normaal hier dat men zo reageert op elkaar?
"Hou je bek" enzo...![]()
ik kan dat prima zeggen met deze account hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de klonen van Lenny en Eer-ik.
Niet op letten.
Ja, ik dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef Hectometerpaal het volgende:
wie is registratiefout?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:06 schreef Knekwurst het volgende:
weps
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Poekster het volgende:
ik stink naar bierscheten
en naar poesquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Poekster het volgende:
ik stink naar bierscheten
mag dit niet dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:10 schreef crossover het volgende:
Ga ergens anders baggeren voor ik er een FA bij roep!![]()
Nee want jullie verneuken de slowchat.quote:
VRT zend het zonder reclame uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef OA het volgende:
Nu aweer reclame bij F1...![]()
De 1e van tig...![]()
Ken wel weze, maar daar zit je dan met 'dekundig' belgencommentaar....quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ken wel weze, maar daar zit je dan met 'dekundig' belgencommentaar....![]()
niet allerlei hoor. ik kom ze toevallig tegen, ik ben wat dat betreft wel makkelijk. De hoertjes kunnen wegblijven, met vrijwel ieder ander persoon kan ik prima overweg (met een hoertje wellicht ook wel, maar dat zit vast niet in het tarief meegerekendquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent dus op stap door het land met allerlei vrouwen...![]()
Wat zegt mevrouw Indah daarvan?![]()
jah, inderdaad. Ik dacht, laat ik eens even een hand opsteken hier voordat ik de plas oversteek naar Kuala Lumpurquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, inderdaad. Ik dacht, laat ik eens even een hand opsteken hier voordat ik de plas oversteek naar Kuala Lumpur
Wat doet meneer ineens in maleisie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, inderdaad. Ik dacht, laat ik eens even een hand opsteken hier voordat ik de plas oversteek naar Kuala Lumpur
weekje maar; heb een nieuw visum nodig en pik ook meteen even de feestelijke viering van het 50 jarig bestaan van Maleisie mee. Beter kan het niet geloof ik. Daarna lekker direct weer terug naar Indonesie uiteraard.quote:
visumpje halen dus... en een kennis bezoeken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:02 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Wat doet meneer ineens in maleisie?
dat is wel leuk om mee te maken iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weekje maar; heb een nieuw visum nodig en pik ook meteen even de feestelijke viering van het 50 jarig bestaan van Maleisie mee. Beter kan het niet geloof ik. Daarna lekker direct weer terug naar Indonesie uiteraard.
Dat vermoed ik ook idd..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is wel leuk om mee te maken idd
tjonge, kun je niet wegblijven hier?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ik zou u er op willen attenderen, dat ik het prettig zou vinden als u uwer bakkes houdt.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ik zou u er op willen attenderen, dat ik het prettig zou vinden als u uwer bakkes houdt.
ehm, laat me even nadenken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge, kun je niet wegblijven hier?
volgens mij ook ja.. hehe...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
dat maak je maar een keer mee denk ik
geen koffie meer vandaag, die van vanochtend was veel te sterk, ik viel bijna achterover zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
bijna rust, dan weer een bakkie scoren
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen koffie meer vandaag, die van vanochtend was veel te sterk, ik viel bijna achterover zeg.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:26 schreef Pheno het volgende:
.
Bij mij ook?quote:
nah, alleen bij mij bovenquote:
Armada, main stage, sneakers (heb meneer Salto meegemaakt) weer terug naar Armade, tussendoor 2 x de pyramide op geweest en gekeken naar iets dat leek op een Fok! meet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:40 schreef Houniet het volgende:
papier waar heb je allemaal gestaan gister?
Nee, nog 10 minuten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
avond
filstitquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:52 schreef OA het volgende:
Hoi. Even thuis en zo weer weg!![]()
schoonOA verjaart, dus daar ben ik heen!![]()
haha, ja, dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:18 schreef Houniet het volgende:
elke dag stappen in kreta, 0600 op je nest, 1100 op het strand
vrijdagnacht terug, tot zaterdagnacht verjaardag gehad
gister de hele dag Mysteryland
ben nu wel naar de kl&&*%te hoor![]()
prcs, hoest met jouquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ja, dat geloof ik wel ja
Op een gegeven moment houdt het toch ergens op.
redelijk, gister en eergister strontziek, valt nu wel weer mee gelukkig.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik vind sjowhan maar een kutnaam
Goed plan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:09 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor Hertog Jan.
Heb het op de pc staan, vergeten te luisteren. Ga het proberen zodra ik in de sfeer benquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:32 schreef Kuukske het volgende:
Wat vond je van Trust Company X?
Isch gutt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef crossover het volgende:
Heb het op de pc staan, vergeten te luisteren. Ga het proberen zodra ik in de sfeer ben
glas cola met ijsquote:
Trusten Sjowquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:32 schreef eer-ik het volgende:
goed topic.
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
Zo, weer terug, ga ook bijna meteen weer weg
[..]
Gister nog een zak van leeggegeten
Anyway, ik ga pitten.
A demain iedereen
Hai Kuukie!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
Jah inderdaad. Bier erbij, sinds de hersenschudding. Tof.
Hai OAquote:
Mooi zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hai OA.
. Ja, alles gaat weer goed. Maar nu heb ik in de vakantie ook niet bijster veel gedaan, dus ben benieuwd hoe het gaat als ik weer veel concentratiegedoe moet doen op werk. Maar ik heb er zin in.
Mja inderdaad.quote:
Goed hoor, morgen weer beginnen met studerenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Bijna nacht. Hoe is het met eMPeG?
Mooizo. Weer helemaal hersteld van je hersenschudding ook?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Goed. Lekker rustig. Morgen laatste dagje vakantie.
Ja ik geloof het wel. Zal het merken als ik weer ga werken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef MPG het volgende:
Mooizo. Weer helemaal hersteld van je hersenschudding ook?
Hounietquote:
Muckiequote:
Mooi. Dan horen we dinsdag meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik geloof het wel. Zal het merken als ik weer ga werken.
Yeah.quote:
Hoe is het met Muckie?quote:
barstende koppijnquote:
Das wel minder muckiequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
barstende koppijn
het hele weekend al
maar verder goed hoor
en hoest met mpg dan?
zwemmen is okeequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel minder muckie [afbeelding]
Met mij is het prima. Vandaag weer gezwommen, morgen weer studeren
![]()
Zwemmen is tof jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
zwemmen is okee
ik zit erover te denken op mijn vrije middagen ook te gaan zwemmen in Didam
als het een beetje een leuk zwembad is natuurlijk he
Welterusten dan maar en tot morgen ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Muck het volgende:
maarre, i kga slapen denk ik...
morgen weer vroeg op
Waarom zou dat niets voor jou zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef Kuukske het volgende:
Húú. Zwemmen. Je lichaam en plein public vertonen aan mensen. Niet voor mij weggelegd.
Ik vind dat dus ultieme terreur voor het zelfbeeld. Daarom begin ik er niet aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
Waarom zou dat niets voor jou zijn? Alsof ik eruit zie als een knappe jonge god
![]()
Tja. Dat kan. Dan moet je er inderdaad niet aan beginnen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ultieme terreur voor het zelfbeeld. Daarom begin ik er niet aan.
En het is slecht voor m'n haar.
[bijdehand]quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:12 schreef Kuukske het volgende:
Hehe. Waarom slaap je nog niet trouwens?
Goed plan. Ik vind mezelf inmiddels wel slaap-klaar, nog ff tanden poetsen en mn nest in.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:15 schreef Kuukske het volgende:
Ah oké. Ik ga zo ook maar eens de oogjes sluiten..
hier kom je altijd wel mensen tegen dus hier zit je wel goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:08 schreef shakedown het volgende:
jah nah ik had gister en vannacht nachtdienst... normaal zit ik film te kijken of lig ik te slapen... paar jaar geleden deed ik veel aan slowchatten op andere fora. maar dei waren niet leuk meer. amper mensen enzo. en sinds gioster maar eens gekeken op het forum van fok.
Hey Frutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |