Ja zonde van dat sms-gedoe. Ik kreeg een sms van je op de terugwegquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
[..]
was mooi feestje he gister, jammer dat ik je niet gespot hebt
doe dat maar eens jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eerst ff wat eten. Ik heb trouwens ook wat foto's van lekkere 'mokkels' zoals dat da heet in het Nederlands. Zal eens kijken of ik er wat kan plaatsen hier.
Jij bent dus op stap door het land met allerlei vrouwen...quote:
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef Registratiefout het volgende:
Is het normaal hier dat men zo reageert op elkaar?
"Hou je bek" enzo...![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:56 schreef Poekster het volgende:
[..]
bek houwe anders eet ik je yoghurt op
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:56 schreef Poekster het volgende:
[..]
bek houwe anders eet ik je yoghurt op
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:49 schreef Registratiefout het volgende:
Is het normaal hier dat men zo reageert op elkaar?
"Hou je bek" enzo...![]()
ik kan dat prima zeggen met deze account hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de klonen van Lenny en Eer-ik.
Niet op letten.
Ja, ik dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef Hectometerpaal het volgende:
wie is registratiefout?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:06 schreef Knekwurst het volgende:
weps
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Poekster het volgende:
ik stink naar bierscheten
en naar poesquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Poekster het volgende:
ik stink naar bierscheten
mag dit niet dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:10 schreef crossover het volgende:
Ga ergens anders baggeren voor ik er een FA bij roep!![]()
Nee want jullie verneuken de slowchat.quote:
VRT zend het zonder reclame uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef OA het volgende:
Nu aweer reclame bij F1...![]()
De 1e van tig...![]()
Ken wel weze, maar daar zit je dan met 'dekundig' belgencommentaar....quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ken wel weze, maar daar zit je dan met 'dekundig' belgencommentaar....![]()
niet allerlei hoor. ik kom ze toevallig tegen, ik ben wat dat betreft wel makkelijk. De hoertjes kunnen wegblijven, met vrijwel ieder ander persoon kan ik prima overweg (met een hoertje wellicht ook wel, maar dat zit vast niet in het tarief meegerekendquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent dus op stap door het land met allerlei vrouwen...![]()
Wat zegt mevrouw Indah daarvan?![]()
jah, inderdaad. Ik dacht, laat ik eens even een hand opsteken hier voordat ik de plas oversteek naar Kuala Lumpurquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, inderdaad. Ik dacht, laat ik eens even een hand opsteken hier voordat ik de plas oversteek naar Kuala Lumpur
Wat doet meneer ineens in maleisie?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, inderdaad. Ik dacht, laat ik eens even een hand opsteken hier voordat ik de plas oversteek naar Kuala Lumpur
weekje maar; heb een nieuw visum nodig en pik ook meteen even de feestelijke viering van het 50 jarig bestaan van Maleisie mee. Beter kan het niet geloof ik. Daarna lekker direct weer terug naar Indonesie uiteraard.quote:
visumpje halen dus... en een kennis bezoeken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:02 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Wat doet meneer ineens in maleisie?
dat is wel leuk om mee te maken iddquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weekje maar; heb een nieuw visum nodig en pik ook meteen even de feestelijke viering van het 50 jarig bestaan van Maleisie mee. Beter kan het niet geloof ik. Daarna lekker direct weer terug naar Indonesie uiteraard.
Dat vermoed ik ook idd..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is wel leuk om mee te maken idd
tjonge, kun je niet wegblijven hier?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ik zou u er op willen attenderen, dat ik het prettig zou vinden als u uwer bakkes houdt.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:06 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Ik zou u er op willen attenderen, dat ik het prettig zou vinden als u uwer bakkes houdt.
ehm, laat me even nadenken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge, kun je niet wegblijven hier?
volgens mij ook ja.. hehe...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
dat maak je maar een keer mee denk ik
geen koffie meer vandaag, die van vanochtend was veel te sterk, ik viel bijna achterover zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
bijna rust, dan weer een bakkie scoren
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen koffie meer vandaag, die van vanochtend was veel te sterk, ik viel bijna achterover zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |