Ja ik heb echt op zo'n verjaardag ALLES door elkaar gehad. Ik zei steeds 'Nee dat heb ik al gehad, nu wat anders!" En toen gingen we naar de Nul (Het zag er echt way anders uit dan ik dacht, na al die verhalen die ik had gehoord) En nadat ik thuis was (ben vergeten hoe laat?) heb ik maar een emmer mee naar boven genomen, ik was echt kotsmisselijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een nacht
Net zo'n cocktail gehad in zo'n onmeunige vissenkomWodka met nog meer shit er in
Lekker hoar..
Maar nu heb ik serieus de hik!!![]()
Mooi zoquote:
Dat gevoel als je misselijk bent is zoooo fuckedquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:01 schreef Bakakame het volgende:
Ja ik heb echt op zo'n verjaardag ALLES door elkaar gehad. Ik zei steeds 'Nee dat heb ik al gehad, nu wat anders!" En toen gingen we naar de Nul (Het zag er echt way anders uit dan ik dacht, na al die verhalen die ik had gehoord) En nadat ik thuis was (ben vergeten hoe laat?) heb ik maar een emmer mee naar boven genomen, ik was echt kotsmisselijk![]()
Uh-huh.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Dat gevoel als je misselijk bent is zoooo fucked![]()
Nijmegen is tooooofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:17 schreef tomttt het volgende:
Hallo iedereen![]()
Ik begin volgende week weer![]()
Maar vanaf volgende week woon ik in Nijmegen![]()
Uiteraard laat ik Hengelo niet in de steek, in het weekend zal ik in Hengelo te vinden zijn![]()
Nope, maar ik hoop dat je veel plezier hebt gehadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
VANAVOND NOG MENSEN NAAR GUUS MEEEEEEEUWIS???
quote:
Jup! Halverwege bedacht ik me opeens dat die blonde zangeres toch wel veel op Anouk leekquote:Op zondag 2 september 2007 11:29 schreef Jojoortje het volgende:
Mooi!Anouk was er ook heb ik gehoord???
Oja! Mogguh iedereen!
Ja uuh, ik rende al zo hardquote:
Ja, exactquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaw
Weet je wat ik ga doen? Ik ga naar mn bedje!![]()
Nederlands of .. O neeeeequote:Op woensdag 5 september 2007 16:05 schreef bierbart het volgende:
en wat staat er op je ijsthee pak dan?![]()
Wil je de ingrediënten ook?quote:IJsthee
met perziksmaak
Limonade
met thee-extract
Ik heb ook ijstheequote:
Hij is nieuw, voorzover ik weet is dit z'n eerste post in de Hengelo-topics..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ojaa.. Mark-Hgl is nieuw he?
Of let ik niet goed op!Of kennen jullie elkaar?
![]()
goedemorgen!quote:
Jaquote:
Ik was vanmorgen ook ontzettend vrolijkquote:Op donderdag 6 september 2007 09:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had vanochtend een gigantische ochtendhumeur![]()
Mijn vader is 's ochtends altijd ubervrolijk weejewel... Maar ik was vanochtend niet in de praatstemming
EN.. Ik heb net een prik gehad bij de GGD (herhalingsprik omdat ik naar Turkije ben geweest).
Dus ik kwam iets te laat bij mn college, maar ik mocht er niet meer in, omdat het rooie lampje al brandde![]()
![]()
Dus ben ik maar achter de pc gekropen!![]()
Ja je fokt ook veul te veulquote:Op donderdag 6 september 2007 09:49 schreef bierbart het volgende:
Ik was vanmorgen ook ontzettend vrolijk![]()
ik ben op stage (zonder rode lampjes) en moet nu wat doen.. ze vinden mn motivatie niet goed ofzo![]()
Ik moet vandaag van 9.00-18.00 hoorcolleges volgen, dát is pas ergquote:Op donderdag 6 september 2007 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja je fokt ook veul te veul
Maaaaaarrrrr even tussendoor: Van 9.00 tot 16.00 hoorcolleges volgen is onmenselijk(Vooral als je maar 3 uur slaap hebt gehad)
![]()
Ja, maar echt blij ben ik er niet meequote:
Ah, dus jou hoor ik altijd meeblÚrrenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Shit... Tis bijna 22.00
Hmm ff wachten met douchen dan maar...
{Ik wacht, omdat om 22.00 het nieuws op de radio komt en dat wil ik niet horen onder de douche.. Ik wil muziek horen en dan keihard meebleren met de liedjes!}
Hoe komt het dat ik dát bericht gemist heb?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Jaja, om Vanessa Hudgens zeker he ?![]()
Omdat je zat te fappen op die film waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik dát bericht gemist heb?!![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je zat te fappen op die film waarschijnlijk![]()
Nee ik was er alquote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ojaa.. Mark-Hgl is nieuw he?
Dat wordt vaker posten!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:22 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nee ik was er alAlleen vaak post ik hier niet :p
Maar wel geboren en getogen in Hengelo en woon er al mijn hele leven![]()
Doe de groeten aan Svenquote:Op maandag 10 september 2007 17:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een goudvisen hij heet Sven
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:34 schreef tomttt het volgende:
Hallo Hengelo!
[..]
Doe de groeten aan Sven![]()
Bassiequote:Op woensdag 12 september 2007 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Nederland was weer dramatisch vanavond!!![]()
Maar wel 3 punten... Ole ole ole!![]()
![]()
Nee nog niet, maar hij komt wel naar je toe zwemmen als je zn naam roept en bij de kom gaat staanquote:Op woensdag 12 september 2007 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Kan ie ook al kunstjes?
Sven zit!!
Sven lig!!
Nederland was weer dramatisch vanavond!!![]()
Maar wel 3 punten... Ole ole ole!![]()
![]()
Als Nederland zich niet zou kwalificeren, zou het echt geen leuk EK zijn.. Geen spanning niksquote:
Awww... Geef maar een kus aan hem van mijquote:Op donderdag 13 september 2007 00:49 schreef Bravebart het volgende:
Nee nog niet, maar hij komt wel naar je toe zwemmen als je zn naam roept en bij de kom gaat staan
Ik ben bang dat hij daar zo opgewonden van raakt dat hij tegen Hoerrr op gaat zwemmenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Awww... Geef maar een kus aan hem van mij![]()
Ja, het was een erg gezellig feestje!quote:
Wrom was ik niet uitgenodigd?quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef tomttt het volgende:
[..]
Ja, het was een erg gezellig feestje!![]()
Papa had wel de open haard aanquote:Op maandag 17 september 2007 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien zijn mensen wel zo dom geweest om binnen te BBQ'en![]()
Tof sneakerzfeestje in Den Haagquote:
Wtf, wat is er mis met sneakerzquote:Op woensdag 19 september 2007 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
Wist ik wel...
De naam alleen al zegt genoeg ---> "sneakerzfeestje"![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, wat is er mis met sneakerz![]()
Op wat voor muziek sta jij te dansen dan, Robbie Williams enzo ?quote:
Ooow is dat een muziekstijl...quote:Op woensdag 19 september 2007 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op wat voor muziek sta jij te dansen dan, Robbie Williams enzo ?
Neejohquote:Op woensdag 19 september 2007 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooow is dat een muziekstijl...
Ik dacht al dat iedereen op dat feest dan sneakers aan moest hebben weejewel...
[afbeelding]
![]()
Meen je toch niet hequote:Op woensdag 19 september 2007 01:21 schreef Jojoortje het volgende:
Nou noem je toch namen die ik allemaal niet ken
Jeetjequote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:44 schreef Jojoortje het volgende:
Eigenlijk wel ja
Maareeeeeuh... Ik ben slapen![]()
quote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 20 september 2007 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Lekkaarrrr![]()
Ik heb trouwens mijn vinger net gekneusdKwam een bal tegen aan en toen schoot die naar achteren ofzo!
Nu helemaal dik en blauw!![]()
Staat stiekem best wel stoer natuurlijk, maar ik stoot mijn vinger nu OVERAL tegen aan
Zo zeer!![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetEen van mn vingers is nooit meer helemaal normale dikte geworden en kan ik nog steeds niet even ver buigen als de andere
Maar kusje erop; dat helpt
Joah iddquote:Op donderdag 20 september 2007 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij mij wel helemaal over gaat!
![]()
Kusje helpt!![]()
Kweet ook niet hoe dat allemaal zit!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah iddNaja vaak van een gewone kneuzing houd je niks over omdat er zich geen bindweefsel vormt, meen ik
Juistquote:Op donderdag 20 september 2007 00:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kweet ook niet hoe dat allemaal zit!
Het moet gewoon weer normaal worden!![]()
Tjeh, dat is mooi kut iddquote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef Bakakame het volgende:
BAH!
Ik zou naar Kate Nash 29 november, is het vandaag uitverkocht!
Ik had gewoon gister of eergister m'n kaartje moeten kopen
En dan zie je mensen op Marktplaats kaartjes voor 50 euro (ze waren 15 euro) aanbieden
BAH!
Ach, daar leer je weer vanquote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef Bakakame het volgende:
Mja, en dan te bedenken dat ik ze ook gewoon gister had kunnen kopen
Stom ook, eigenlijk.
Ja zeerquote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Hoi
Hoe is het met je vinger Jojoortje ?
Das idd balen!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef Bakakame het volgende:
BAH!
Ik zou naar Kate Nash 29 november, is het vandaag uitverkocht!
Ik had gewoon gister of eergister m'n kaartje moeten kopen
En dan zie je mensen op Marktplaats kaartjes voor 50 euro (ze waren 15 euro) aanbieden
BAH!
Aaaahwquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja zeer![]()
Ik ga zo de dokter bellen! Hij is nu lekker dik en blauw/paars. Mijn vingertopje doet zoo ontzettend zeerWaarschijnlijk is die gewoon gekneusd, maar mijn ouders zeiden dat ik niet eigenwijs moest zijn en toch maar even langs de dokter moet gaan
![]()
Onze dokter is een half jaar geleden verhuisd... Eerst maar even zoeken waar die nu zit![]()
Bedankt voor je belangstelling![]()
![]()
Zou misschien wel kunnen, maar ik moet dan ook nog een retourtje A'dam kopen.. En dan heb ik nog niet eens iets gedronkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das idd balen!Kun je niet een beetje onderhandelen met die mensen die hun kaartje verkopen op Marktplaats? Dat je er euh 30 euro voor betaald ofzo?
Jeetje, toch maar goed dat je ff naar de dokter bent gegaanquote:
Dankjeequote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, toch maar goed dat je ff naar de dokter bent gegaan
Kusje erop en beterschap
Whehe, heb je nog gevraagd wat die allemaal hadden gedaan zodat hun vinger zo'n pijn deed ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankjee
De dokter zei dattie waarschijnlijk niet gebroken was, maar dat ik toch maar even voor de zekerheid naar het ziekenhuis moest![]()
In de wachtkamer zaten trouwens allemaal mensen met zere vingers![]()
![]()
Ja!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, heb je nog gevraagd wat die allemaal hadden gedaan zodat hun vinger zo'n pijn deed ?
Hehe, toffe verhalen altijdquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Eentje zat klem tussen een raam (ofzo)
Een andere ging donderjagen met zn broer en toen liep het uit op ruzie. Toen is hij heel hard op de vingers geslagenHij kon er zelf wel om lachen gelukkig
![]()
Mijn verhaal was het tofst natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, toffe verhalen altijdHad jij wel een redelijk tof verhaal
Tuuuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn verhaal was het tofst natuurlijk![]()
Tofquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Dezeeeeee [afbeelding]
Alle mensen uit Hengelo die in dit topic posten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof![]()
Wie is er allemaal uitgenodigd ?
Mits bierquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alle mensen uit Hengelo die in dit topic posten!![]()
![]()
Grolsch bij de AH in de aanbieding, €8 voor een kratquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Hier nietMn pa had het krat opgemaakt en omdat hij toch het hele weekend weg is, voor het gemak nog geen nieuwe gekocht
Ja, dat gaat ook zo lekker als de winkels al dicht zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wees niet zo lui! Gewoon zelf halen!
![]()
Ik weet het, zo ff langsquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:51 schreef tomttt het volgende:
Beterschap Jojoortje![]()
[..]
Grolsch bij de AH in de aanbieding, €8 voor een krat![]()
Weekend![]()
Maar nu niet meer!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook zo lekker als de winkels al dicht zijn
Juist meisje!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar nu niet meer!
Haal nu een kratje bier op! Vanavond party!![]()
![]()
Buurtfeest!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:20 schreef Bravebart het volgende:
Wtf ik loop mn tuin uit en hoor "Op een onbewoond eiland", kom ik net terug, draaien ze zo'n pauperjump-nummerDe jeugd van tegenwoordig wordt sleeeecht opgevoed
Wat is er überhaupt aan de gang ?
Net weer als ik er weer eens benquote:
Heb je het luchtkussen al gezien? Ik wil daar ook op springen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net weer als ik er weer eens ben
*zet muziek harder
Nee, niet gezien ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je het luchtkussen al gezien? Ik wil daar ook op springen!![]()
Ja bij mij tegenover zo watquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, niet gezien ?Waar is het dan precies ?
Oh daarquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja bij mij tegenover zo watJe weet wel.. Bij dat voetbalveldje en speeltuintje!
Doe maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh daarIk dacht dat het op dat grasveldje bij mij voor was
ff uit het raam van mn broertje kijken
![]()
Ach ja.. Het ziet er wel gezellig uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:34 schreef Bravebart het volgende:
Ja, haha, nu zie ik hetWat een kutmuziek
Ik blij dat ik daarnet anders ben gefietst
![]()
Juist, dat dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja.. Het ziet er wel gezellig uit
Maar kinderen die de muziek bepalen bij een buurtfeest is echt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist, dat dusIk blij dat ik niet aan die kant van het huis zit
Anders was ik mooi de hele dag op de wc gaan computeren
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!
Maareh... Jij hebt stiekem ook wel zin om op dat luchtkussen te srpingen he?
Wat ben je aan het koken dan!?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Stiekem ben ik eigenlijk al aan het koken![]()
![]()
Tiki Masalquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het koken dan!?![]()
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tiki MasalOf hoe je dat ook schrijft
Tuurlijk, vies eten doe ik niet aanquote:
Dankjequote:
We hebben, ondanks mijn dramatische vorm, 1-1 gemaakt. Het eerste puntquote:Op zondag 23 september 2007 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Tommmm?
Hoeveel heb je gemaakt vandaag? Toen ik wegging stonden jullie nog achter volgens mij!![]()
Eerste helft was van onze kant niet bijster goedquote:Op zondag 23 september 2007 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
En Tom ook goed! Eerste helft voetbalden ze alleen maar op jullie helft of niet?
Jullie keeper had wel een paar mooie reddingen zeg!![]()
Klopt... Tegenstander was idd wel goed... Dus jullie hebben het goed gedaan!quote:Op zondag 23 september 2007 21:50 schreef tomttt het volgende:
Eerste helft was van onze kant niet bijster goed![]()
al was de tegenstander ook best goed
Onze keeper was inderdaad best goed vandaag![]()
Maar de tweede helft hebben we geen kans weggegeven en hadden we heb niet meer nodig![]()
Hoe hebben jullie het gemaakt?
Jammerquote:Op zondag 23 september 2007 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Wij hebben dik en dik verlorenIk was er niet bij helaas
![]()
Zooo'n slechte start van het seizoen... bah!![]()
Maarja.. onze tijd komt nog wel![]()
Alleen in de beker.. maar dat telt niet...quote:Op zondag 23 september 2007 22:07 schreef tomttt het volgende:
[..]
Jammer![]()
Nog geen punten gepakt dan?
Jammerquote:Op zondag 23 september 2007 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen in de beker.. maar dat telt niet...
In de competitie nog helemaal niks!![]()
Danku, jij ookquote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef tomttt het volgende:
[..]
We hebben, ondanks mijn dramatische vorm, 1-1 gemaakt. Het eerste puntis binnen
![]()
We zijn van plan nu nog meer punten te gaan pakken![]()
Gefeliciteerd bart![]()
Nou, straks krijg ik het toch superdruk, omdat ik alles wat ik nu niet maak, later nog moet makenquote:
Ja!quote:Op maandag 24 september 2007 22:45 schreef Bravebart het volgende:
Aaahw, wat een zwaar leven heb je toch ook
Oke!quote:Op maandag 24 september 2007 23:15 schreef Bakakame het volgende:
Nou, straks krijg ik het toch superdruk, omdat ik alles wat ik nu niet maak, later nog moet maken![]()
Dan mag jij lachen![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |