Tjeh, dat is mooi kut iddquote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef Bakakame het volgende:
BAH!
Ik zou naar Kate Nash 29 november, is het vandaag uitverkocht!
Ik had gewoon gister of eergister m'n kaartje moeten kopen
En dan zie je mensen op Marktplaats kaartjes voor 50 euro (ze waren 15 euro) aanbieden
BAH!
Ach, daar leer je weer vanquote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef Bakakame het volgende:
Mja, en dan te bedenken dat ik ze ook gewoon gister had kunnen kopen
Stom ook, eigenlijk.
Ja zeerquote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef Bravebart het volgende:
Hoi
Hoe is het met je vinger Jojoortje ?
Das idd balen!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef Bakakame het volgende:
BAH!
Ik zou naar Kate Nash 29 november, is het vandaag uitverkocht!
Ik had gewoon gister of eergister m'n kaartje moeten kopen
En dan zie je mensen op Marktplaats kaartjes voor 50 euro (ze waren 15 euro) aanbieden
BAH!
Aaaahwquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja zeer![]()
Ik ga zo de dokter bellen! Hij is nu lekker dik en blauw/paars. Mijn vingertopje doet zoo ontzettend zeerWaarschijnlijk is die gewoon gekneusd, maar mijn ouders zeiden dat ik niet eigenwijs moest zijn en toch maar even langs de dokter moet gaan
![]()
Onze dokter is een half jaar geleden verhuisd... Eerst maar even zoeken waar die nu zit![]()
Bedankt voor je belangstelling![]()
![]()
Zou misschien wel kunnen, maar ik moet dan ook nog een retourtje A'dam kopen.. En dan heb ik nog niet eens iets gedronkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Das idd balen!Kun je niet een beetje onderhandelen met die mensen die hun kaartje verkopen op Marktplaats? Dat je er euh 30 euro voor betaald ofzo?
Jeetje, toch maar goed dat je ff naar de dokter bent gegaanquote:
Dankjeequote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, toch maar goed dat je ff naar de dokter bent gegaan
Kusje erop en beterschap
Whehe, heb je nog gevraagd wat die allemaal hadden gedaan zodat hun vinger zo'n pijn deed ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dankjee
De dokter zei dattie waarschijnlijk niet gebroken was, maar dat ik toch maar even voor de zekerheid naar het ziekenhuis moest![]()
In de wachtkamer zaten trouwens allemaal mensen met zere vingers![]()
![]()
Ja!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, heb je nog gevraagd wat die allemaal hadden gedaan zodat hun vinger zo'n pijn deed ?
Hehe, toffe verhalen altijdquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Eentje zat klem tussen een raam (ofzo)
Een andere ging donderjagen met zn broer en toen liep het uit op ruzie. Toen is hij heel hard op de vingers geslagenHij kon er zelf wel om lachen gelukkig
![]()
Mijn verhaal was het tofst natuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, toffe verhalen altijdHad jij wel een redelijk tof verhaal
Tuuuurlijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn verhaal was het tofst natuurlijk![]()
Tofquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Dezeeeeee [afbeelding]
Alle mensen uit Hengelo die in dit topic posten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof![]()
Wie is er allemaal uitgenodigd ?
Mits bierquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alle mensen uit Hengelo die in dit topic posten!![]()
![]()
Grolsch bij de AH in de aanbieding, €8 voor een kratquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Hier nietMn pa had het krat opgemaakt en omdat hij toch het hele weekend weg is, voor het gemak nog geen nieuwe gekocht
Ja, dat gaat ook zo lekker als de winkels al dicht zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef Jojoortje het volgende:
Wees niet zo lui! Gewoon zelf halen!
![]()
Ik weet het, zo ff langsquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:51 schreef tomttt het volgende:
Beterschap Jojoortje![]()
[..]
Grolsch bij de AH in de aanbieding, €8 voor een krat![]()
Weekend![]()
Maar nu niet meer!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook zo lekker als de winkels al dicht zijn
Juist meisje!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar nu niet meer!
Haal nu een kratje bier op! Vanavond party!![]()
![]()
Buurtfeest!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:20 schreef Bravebart het volgende:
Wtf ik loop mn tuin uit en hoor "Op een onbewoond eiland", kom ik net terug, draaien ze zo'n pauperjump-nummerDe jeugd van tegenwoordig wordt sleeeecht opgevoed
Wat is er überhaupt aan de gang ?
Net weer als ik er weer eens benquote:
Heb je het luchtkussen al gezien? Ik wil daar ook op springen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net weer als ik er weer eens ben
*zet muziek harder
Nee, niet gezien ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je het luchtkussen al gezien? Ik wil daar ook op springen!![]()
Ja bij mij tegenover zo watquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, niet gezien ?Waar is het dan precies ?
Oh daarquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja bij mij tegenover zo watJe weet wel.. Bij dat voetbalveldje en speeltuintje!
Doe maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh daarIk dacht dat het op dat grasveldje bij mij voor was
ff uit het raam van mn broertje kijken
![]()
Ach ja.. Het ziet er wel gezellig uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:34 schreef Bravebart het volgende:
Ja, haha, nu zie ik hetWat een kutmuziek
Ik blij dat ik daarnet anders ben gefietst
![]()
Juist, dat dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja.. Het ziet er wel gezellig uit
Maar kinderen die de muziek bepalen bij een buurtfeest is echt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist, dat dusIk blij dat ik niet aan die kant van het huis zit
Anders was ik mooi de hele dag op de wc gaan computeren
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!
Maareh... Jij hebt stiekem ook wel zin om op dat luchtkussen te srpingen he?
Wat ben je aan het koken dan!?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Stiekem ben ik eigenlijk al aan het koken![]()
![]()
Tiki Masalquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het koken dan!?![]()
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tiki MasalOf hoe je dat ook schrijft
Tuurlijk, vies eten doe ik niet aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |