Nederlands of .. O neeeeequote:Op woensdag 5 september 2007 16:05 schreef bierbart het volgende:
en wat staat er op je ijsthee pak dan?![]()
Wil je de ingrediënten ook?quote:IJsthee
met perziksmaak
Limonade
met thee-extract
Ik heb ook ijstheequote:
Hij is nieuw, voorzover ik weet is dit z'n eerste post in de Hengelo-topics..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ojaa.. Mark-Hgl is nieuw he?
Of let ik niet goed op!Of kennen jullie elkaar?
![]()
goedemorgen!quote:
Jaquote:
Ik was vanmorgen ook ontzettend vrolijkquote:Op donderdag 6 september 2007 09:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had vanochtend een gigantische ochtendhumeur![]()
Mijn vader is 's ochtends altijd ubervrolijk weejewel... Maar ik was vanochtend niet in de praatstemming
EN.. Ik heb net een prik gehad bij de GGD (herhalingsprik omdat ik naar Turkije ben geweest).
Dus ik kwam iets te laat bij mn college, maar ik mocht er niet meer in, omdat het rooie lampje al brandde![]()
![]()
Dus ben ik maar achter de pc gekropen!![]()
Ja je fokt ook veul te veulquote:Op donderdag 6 september 2007 09:49 schreef bierbart het volgende:
Ik was vanmorgen ook ontzettend vrolijk![]()
ik ben op stage (zonder rode lampjes) en moet nu wat doen.. ze vinden mn motivatie niet goed ofzo![]()
Ik moet vandaag van 9.00-18.00 hoorcolleges volgen, dát is pas ergquote:Op donderdag 6 september 2007 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja je fokt ook veul te veul
Maaaaaarrrrr even tussendoor: Van 9.00 tot 16.00 hoorcolleges volgen is onmenselijk(Vooral als je maar 3 uur slaap hebt gehad)
![]()
Ja, maar echt blij ben ik er niet meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |