Ah, dus jou hoor ik altijd meeblÚrrenquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
Shit... Tis bijna 22.00
Hmm ff wachten met douchen dan maar...
{Ik wacht, omdat om 22.00 het nieuws op de radio komt en dat wil ik niet horen onder de douche.. Ik wil muziek horen en dan keihard meebleren met de liedjes!}
Hoe komt het dat ik dát bericht gemist heb?!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Jaja, om Vanessa Hudgens zeker he ?![]()
Omdat je zat te fappen op die film waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik dát bericht gemist heb?!![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je zat te fappen op die film waarschijnlijk![]()
Nee ik was er alquote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ojaa.. Mark-Hgl is nieuw he?
Dat wordt vaker posten!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:22 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nee ik was er alAlleen vaak post ik hier niet :p
Maar wel geboren en getogen in Hengelo en woon er al mijn hele leven![]()
Doe de groeten aan Svenquote:Op maandag 10 september 2007 17:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een goudvisen hij heet Sven
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:34 schreef tomttt het volgende:
Hallo Hengelo!
[..]
Doe de groeten aan Sven![]()
Bassiequote:Op woensdag 12 september 2007 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Nederland was weer dramatisch vanavond!!![]()
Maar wel 3 punten... Ole ole ole!![]()
![]()
Nee nog niet, maar hij komt wel naar je toe zwemmen als je zn naam roept en bij de kom gaat staanquote:Op woensdag 12 september 2007 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
Kan ie ook al kunstjes?
Sven zit!!
Sven lig!!
Nederland was weer dramatisch vanavond!!![]()
Maar wel 3 punten... Ole ole ole!![]()
![]()
Als Nederland zich niet zou kwalificeren, zou het echt geen leuk EK zijn.. Geen spanning niksquote:
Awww... Geef maar een kus aan hem van mijquote:Op donderdag 13 september 2007 00:49 schreef Bravebart het volgende:
Nee nog niet, maar hij komt wel naar je toe zwemmen als je zn naam roept en bij de kom gaat staan
Ik ben bang dat hij daar zo opgewonden van raakt dat hij tegen Hoerrr op gaat zwemmenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Awww... Geef maar een kus aan hem van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |