quote:Die ene vader is wel een lieve goedzak...De king fu pa doetme denken aan de pa in Little Miss Sunshine, incl. de hemden
Is goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik kan niet verder kijken want er moet foebele gekeken worden.
Kan iemand hier straks uitgebreid melden wanneer en indien dat sekreet van 12 genadeloos op d'r muil krijgt?
Ik ken mensen die hun kinderen Anaim, Ramai en Mainomi hebben genoemd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En wie noemt zijn kinderen nou Nani en Kalani.![]()
Nog ergerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hun kinderen Anaim, Ramai en Mainomi hebben genoemd.
Geen vrienden, hoor, ooit per ongeluk een keer ontmoet, nooit meer te boven gekomen.quote:
Per ongeluk ontmoet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Geen vrienden, hoor, ooit per ongeluk een keer ontmoet, nooit meer te boven gekomen.![]()
Geef mij dan maar Sjonnie en Anita.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef shmoopy het volgende:
Ik ken mensen die hun kinderen Anaim, Ramai en Mainomi hebben genoemd.
Ze is nu 17 jaar, ze heeft een navelpiercing en de foto's zijn erger geworden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef Schuttingbeer het volgende:
Dit schijnt haar MySpace te zijn
http://www.myspace.com/nix_loves_yu
de aflevering van Vrijdag (Augustus 24e) is geen 5 jaar oud.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Bas321 het volgende:
Zijn die afleveringen toch al zo oud? Nooit gedacht.
Die van Jouw vakantie, Mijn vakantie laatst, die waren nog geen jaar oud ivm met WK vorig jaar
dus de opnames zullen hooguit 2 jaar oud zijn.quote:First aired: 1/16/2006
This week on WIfe Swap, a New Jersey mom who believes anything goes and lets her out-of control 13 year-old daughter Nicole rule the household, swaps lives with a Kung Fu master mom who keeps her children on a tightly controlled schedule and prefers her 19 year-old daughter to do martial arts than have a social life.
In de aflevering zag je toch ook dat ze zei dat ze 14 jaar was, terwijl ze eigenlijk 12 wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef Bas321 het volgende:
Zijn die afleveringen toch al zo oud? Nooit gedacht.
Die van Jouw vakantie, Mijn vakantie laatst, die waren nog geen jaar oud ivm met WK vorig jaar
Ik ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
Ik ben voor de beren familie vanavond
zo mooi vind ik die modellen familie trouwens nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:23 schreef linda1989 het volgende:
Die moeder van de 'glamourfamilie' heeft echt sterallures![]()
Ik ook. Die andere voelen zichzelf veels te belangrijk. En willen dat ook perse zijn. En daarom vormt ze een boyband.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
Ik ben voor de beren familie vanavond
Idd. Wat een arrogante kwallen, die zichzelf te goed voelen voor een paar normale lache mensen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:53 schreef DarkElf het volgende:
die vent in florida moet eens een maandje meelopen met mensen die een normaal leven leiden... wat een walgelijke kerel zeg.
Doe mij ook zo een.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben een huiself die het huidhouden doet
Nee dat niet, maar je kan het maar geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:24 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Mwa, echt veel bakt ie er niet van![]()
![]()
Ik geloof wel dat die wicca-vader echt veranderd is hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goh toevallig dat beide mannen zo bijdraaien![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
tatooe vader zit nu vast weet bi zin vrienden
Jawel hoor, ál d'r vrienden waren op vakantie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:44 schreef sander89 het volgende:
Op je 13de niet weten hoe een telefoon werkt omdat ze nooit iemand had om te bellen![]()
![]()
Vreselijk lijkt mij dat voor kinderen. Geen contact hebben met leeftijdsgenoten buiten het gezin om.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er steeds meer over dat er geen leerplicht is in dat land
Dat vond ik raar dat ze dat zei.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel hoor, ál d'r vrienden waren op vakantie!
En zij maar denken dat het werkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Ze spelen haar spelletje mee, zonder ook maar iets daarvan over te nemen.
Is elke keer zo. Al die Amerikaanse afleveringen verlopen volgens het vaste schema. Denk dat er aardig wat gescript wordt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
Maar het komt toch weer goed op het eind.
Helaas zijn we het vervolg niet
Idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Hare het volgende:
Goed op het eind?? Dat middeleeuwse gezin heeft totaal niets opgestoken en die kids zijn ook weer helemaal terug bij af. Wat een mafketels. Is echt je reinste kindermishandeling
Vond die Julice ofzo, die vader van dat 'normale' gezin echt wel een gave gast. Prachtig, die had pas humor!
Daar was ik al bang voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Hare het volgende:
Goed op het eind?? Dat middeleeuwse gezin heeft totaal niets opgestoken en die kids zijn ook weer helemaal terug bij af. Wat een mafketels. Is echt je reinste kindermishandeling
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:25 schreef sander89 het volgende:
Zo slecht voor de meest kinderen thuis onderwijs![]()
Dat is niet nodig, ze blijven toch thuis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef linda1989 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de diploma's die kinderen met thuisonderwijs krijgen ook daadwerkelijk door hogescholen en universiteiten geaccepteerd worden![]()
En dat vind ik nou juist zo zielig, die kinderen hebben helemaal geen kans op een goede opleiding omdat hun ouders ze zo nodig thuis moesten houdenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, ze blijven toch thuis.![]()
Die jongen vond het op school wel leuk en dan nog mogen ze niet gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:25 schreef linda1989 het volgende:
[..]
En dat vind ik nou juist zo zielig, die kinderen hebben helemaal geen kans op een goede opleiding omdat hun ouders ze zo nodig thuis moesten houden![]()
Vaak worden die kinderen ook door hun ouders gehersenspoeld, zoals nu met die middeleeuwen of laatst met dat christelijke gezin. "Ik ben blij dat ik niet naar school hoef, want daar is toch alleen maar drugs, geweld en seks". Van wie zouden ze dat nou gehoord hebben![]()
Nouwwwwww, ik weet het niet, in het voorstukje zag je dat die freakert nogal boosch wegliepquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
Ik vind die excentriekelingen wel leuk.
Ja, ik zou mijzelf ook even zwaar laten opereren voor een baan als auto-verkoper.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat dom dat hij die baan afwees.![]()
Ik vond die reactie van die tatoo-kerel die op het einde even helemaal door het lint ging wel weer leuk.quote:
Vara-gids klopt dus niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef MissX het volgende:
Het komt niet vandaagZometeen komt iets met Martijn Krabe en Howard Komproe
Magnolia heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat maakt de keuze wel makkelijker
Die hebben dus gelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:33 schreef MissX het volgende:
tvgids.nl en rtl4.nl heb ik het vandaan.
Die was echt gestoord en moet hoognodig naar een psychiater.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:03 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die manmet z'n slaapmasker.
De klerenkast van z'n vrouw moet beneden, ze draagt rubber zolen, ze mag zelf niet te hard roeren in haar koffie, anders wordt' ie boos omdat hij gestoord wordt tijdens het uitslapen
Idd. En weer een man die wel erg snel bijdraait, die Wayne.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
Wat een vies wijf met die marmotten en ratten in de huiskamer.
En triest weer dat de kinderen niet naar school mogen. Schandalig.
Inderdaad, ik irriteer me mateloos op het laatste als die presentator zegt: "En bij het tweede gezin is zelfs nóg méér veranderd!"quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:47 schreef sander89 het volgende:
Erg apart die piraten familie, maar die andere zijn ook weer raar maarja dat is altijd zo.
Maar begint me wel steeds meer op te vallen hoe duidelijk dit programma gescript is.
Damn, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:23 schreef Sjengdanny het volgende:
Inderdaad, ik irriteer me mateloos op het laatste als die presentator zegt: "En bij het tweede gezin is zelfs nóg méér veranderd!"
Dat is áltijd bij het 2e gezien.
![]()
Idd en ik had er nu eens extra op gelet.quote:
Dat slaat idd echt nergens op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef Adelante het volgende:
geen glassex, geen sex
wat 'n stumper van een man van die rebecca
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:03 schreef golfer het volgende:
Stofzuigerdude is het prototype van een SM-er. Met nadruk op het masochistische deel: geen klusjes doen, geen seks krijgen.
Het slaafje dus.
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:03 schreef golfer het volgende:
Stofzuigerdude is het prototype van een SM-er. Met nadruk op het masochistische deel: geen klusjes doen, geen seks krijgen.
Het slaafje dus.
Zisistievieequote:Op vrijdag 14 september 2007 01:05 schreef golfer het volgende:
Die dikke mensen hebben wel hun levensstijl helemaal aangepast.![]()
Ik zit met mijn mond open te kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef Aventura het volgende:
Wat een kut, die Cruella DeVil. Die lelijke aap denkt dat die kinderen haar slaven zijn. Opruimen vindt ze 'degrading'. Ik vraag me af wat ze gaat doen als ze straks alleen is. Want zodra die meiden 18 zijn, rennen ze geheid gillend het huis uit om nooit meer terug te keren.
Zitten ook macho's bij hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:27 schreef golfer het volgende:
Heerlijk extreem weer, maar wat zielig eigenlijk voor alle 5 de dochters die vandaag in beeld kwamen.
Aan de ene kant helemaal geen vrijheid en vertrouwen en aan de andere kant geen gezinsband met elkaar.
Vaders in JVMV zijn altijd van die watjes, vind ik.
Die boom halen we gewoon ook om.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
De boomknuffel vader is om
Nu de moeder nog
Plus 12 motoren een groot huis en een terrein net zo groot als 3 voetbalveldenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Sjengdanny het volgende:
Die kerel van de motorcross had wel een mooie (vracht)auto![]()
Ja, daar zat heel veel frustratie achter.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net binnen en dan meteen al die foto's scheuren, dat vind ik wel onfatsoenlijk.
Mijn tv heeft ook gewoon knopjes hoor.quote:
Dat is een kleine computer? Een soort palmtop?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een kleine computer? Een soort palmtop?
Enge Hillbilly.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet waar die opa zich zoal mee bezighoudt maar als het hem opvalt dat z'n kleindochter geen bh aan heeft.![]()
![]()
Inderdaad, wat een freaks ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
Verschrikkelijk die zwaar Gristelijke familie.
Die stond in ieder geval meer open voor andere zaken dan alleen maar het geloof en de Here.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alleen het einde gezien vandaar mijn opmerking
Je hebt verder niet veel gemist hoor. Het gebruikelijk JVMV-gedoe, dat iedereen op het laatst zo door de productie is bewerkt dat ze allemaal als vriendjes uit elkaar gaan en erg veel van elkaar hebben opgestoken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alleen het einde gezien vandaar mijn opmerking
Ja leuk kinderen die geen huiswerk hoefen te maken met ma en pa naar een optreden gaan en plots tegen een ladderzatte hardrocker aanlopen om 4 uur 's nachtsquote:Op maandag 24 september 2007 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk, die rockers.Dat past wel in mijn straatje.
![]()
Nee dat is een minpunt idd.quote:Op maandag 24 september 2007 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja leuk kinderen die geen huiswerk hoefen te maken met ma en pa naar een optreden gaan en plots tegen een ladderzatte hardrocker aanlopen om 4 uur 's nachts
Ik ben eens in een Iron Maiden trui in Wijk en Aalburg geweest. Gelukkig ben ik niet op de brandstapel beland.quote:Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ze mogen geen broekenmaan. In de dorpen hier rondom Bommel is dat ook zo. Als we op een terasje zitten gokken we altijd waar ze vandaan komen.
Vandaag ook gemist want dit keer waren Pauw & Witteman weer eens interessanter.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus.Is dit nog ergens te zien?
![]()
Weer gemist![]()
Mijn vader is geboren in zo'm dorp. Kan er varhalen over vertellenquote:Op maandag 24 september 2007 23:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben eens in een Iron Maiden trui in Wijk en Aalburg geweest. Gelukkig ben ik niet op de brandstapel beland.Ik kan me zo voorstellen dat ik Satan in hoogst eigen persoon was ofzo.
![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag ook gemist want dit keer waren Pauw & Witteman weer eens interessanter.
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Op rtlgemist.nl kan ik ze iig niet vinden. Waarschijnlijk omdat het een Amerikaans programma is...
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaag ook gemist want dit keer waren Pauw & Witteman weer eens interessanter.
jammer hoor, want ik kan er echt niet altijd zo laat voor opblijven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:48 schreef F04 het volgende:
RTL mag ze niet online zetten omdat ze daar de 'rechten' niet voor hebben.
Ik heb deze al gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:24 schreef golfer het volgende:
Hey, ze gooien er vandaag weer eens een Nederlandse aflevering tegenaan.
Wat een heerlijke domme asociale vent is dat.quote:
Het is ook echt zo'n pauperwijk, zal wel Woensel-West zijn ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een heerlijke domme asociale vent is dat.
Hij begint pas een paar woorden te praten als ie een stuk in z'n kraag heeft gezopen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef joanie het volgende:
IK heb net ingeschakeld ... wat een typische Brabanderkan alleen maar gek doen op de elfde van de elfde zeker ...
Die kerel was gewoon zeer zwak begaafd en dat accent versterkte het nog eens extra.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:15 schreef golfer het volgende:
Hij begint pas een paar woorden te praten als ie een stuk in z'n kraag heeft gezopen.
Same herequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jammer hoor, want ik kan er echt niet altijd zo laat voor opblijven.
Ik kan me deze zo niet herinneren.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef joanie het volgende:
Och dit is een oude !!! Maar wel een hele leuke met Petra de sexy mom![]()
Have fun !
Ja echt he, kut wijf, met dr dagboek.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:34 schreef worldpimber het volgende:Die man heeft gewoon home made pikante foto's op z'n PC staan.
Die gast anders ook, snoer doorknippen terwijl een ww net zo makkelijk is..quote:Op woensdag 26 september 2007 23:51 schreef worldpimber het volgende:
Hehe, en dat oude wijf is echt de grote verliezer van deze uitzending
Dat was idd wel overdreven. Het had ook anders gekund.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die gast anders ook, snoer doorknippen terwijl een ww net zo makkelijk is..
Nee inderdaad viel me ook op. Zouden ze wel kunnen doen in de resterende tijd die afl zijn wel meer dan een jaar oud.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens jammer dat ze bij de Nederlandse niet laten zien wat er is veranderd.
Deze aflevering was echt ergquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:56 schreef worldpimber het volgende:
Teeeering, wat een tokkie gezinnen. De Nederlandse afleveringen zijn echt te saai![]()
Maar wel asociaal om zo met je moeder/oma om te gaan.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:21 schreef kauwkikker het volgende:
haha jaaaa lachen, heb hem alleen al een keer gezien geloof ik. Gelukkig heeft ze wel nachthempjes gekocht want normaal slaapt ze naakt. Fijn dat ze even wilde vertellen toch?
"dit ben ik;hip!" mmmja vooral dat groene fluoriserende vest. Ik weet dat het een oude aflevering is maar tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:21 schreef worldpimber het volgende:
Valt wel mee, maar dat verlepte rooie wijf is wel kansloos bezig zichzelf "sexy, vlot en hip te voelen"
Omdat ze 'parra' was op de programma makers.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:08 schreef kauwkikker het volgende:
he nou rookt die andere vrouw ook opeens?? vaag ze was er toch zo tegen?
en in het begin was het zo viesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Omdat ze 'parra' was op de programma makers.![]()
Kijk jij met het geluid uit ofzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:09 schreef kauwkikker het volgende:
das niet best nee, maar ze laten het einde niet eens zien, er is toch altijd nog een gesprek achteraf met de vier volwassenen?
aah ok zo goed zat ik niet op te letten. Maar ze zijn wel door de mand gevallen idd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kijk jij met het geluid uit ofzo?![]()
Ze werd gewoon zo kwaad dat ze meteen naar huis wilde, geen eindgesprek en geen thuiskomst beelden![]()
Echt wat een dom wijf die vond dat ze wel wat meer "stijl" had dan het andere gezin. Eerst janken met haar man, het spel verneuken, de tokkie's in bescherming willen nemen en vervolgens zijn zij degenen die zichzelf flink voor lul hebben gezet, geniaal(volgens mij vonden die programma makers het zo ook wel leuker)
Ja, dat vond ik ook al zo vreemd! Maar volgens mij is dit een terugblik van een andere uitzending ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:09 schreef kauwkikker het volgende:
das niet best nee, maar ze laten het einde niet eens zien, er is toch altijd nog een gesprek achteraf met de vier volwassenen?
Ik had het verhaal een beetje gemist.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
Die papzak die aan die negerin "uitgehuwelijkt" is![]()
Iddquote:
Hij wilde vrouwelijke aandacht en zij een verblijfsvergunning. Simpelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik had het verhaal een beetje gemist.![]()
Zijn moeder was overleden dus ging ie maar naar dat donkere vrouwtje?
Eigenlijk wel ja.. maar kom op, wat voor slappe zak ben je dan als ouder. Schop dat kind eens naar buiten..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:56 schreef kauwkikker het volgende:
naaah het is gewoon serieus zielig
ja, dan krijgt ie misschien ook wel een kleurtjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:59 schreef X_X het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.. maar kom op, wat voor slappe zak ben je dan als ouder. Schop dat kind eens naar buiten..
En een betere houding dan die we hebben gezien bij het 'fitness'quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:02 schreef kauwkikker het volgende:
ja, dan krijgt ie misschien ook wel een kleurtje![]()
"ik zie het aan je"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:09 schreef SnowDoggg het volgende:
"Ik heb een vreselijk tijd gehad bla bla bla"Overdreven gedoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |