Vara-gids klopt dus niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:29 schreef MissX het volgende:
Het komt niet vandaagZometeen komt iets met Martijn Krabe en Howard Komproe
Magnolia heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat maakt de keuze wel makkelijker
Die hebben dus gelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:33 schreef MissX het volgende:
tvgids.nl en rtl4.nl heb ik het vandaan.
Die was echt gestoord en moet hoognodig naar een psychiater.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:03 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die manmet z'n slaapmasker.
De klerenkast van z'n vrouw moet beneden, ze draagt rubber zolen, ze mag zelf niet te hard roeren in haar koffie, anders wordt' ie boos omdat hij gestoord wordt tijdens het uitslapen
Idd. En weer een man die wel erg snel bijdraait, die Wayne.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:31 schreef tong80 het volgende:
Wat een vies wijf met die marmotten en ratten in de huiskamer.
En triest weer dat de kinderen niet naar school mogen. Schandalig.
Inderdaad, ik irriteer me mateloos op het laatste als die presentator zegt: "En bij het tweede gezin is zelfs nóg méér veranderd!"quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:47 schreef sander89 het volgende:
Erg apart die piraten familie, maar die andere zijn ook weer raar maarja dat is altijd zo.
Maar begint me wel steeds meer op te vallen hoe duidelijk dit programma gescript is.
Damn, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:23 schreef Sjengdanny het volgende:
Inderdaad, ik irriteer me mateloos op het laatste als die presentator zegt: "En bij het tweede gezin is zelfs nóg méér veranderd!"
Dat is áltijd bij het 2e gezien.
![]()
Idd en ik had er nu eens extra op gelet.quote:
Dat slaat idd echt nergens op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef Adelante het volgende:
geen glassex, geen sex
wat 'n stumper van een man van die rebecca
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:03 schreef golfer het volgende:
Stofzuigerdude is het prototype van een SM-er. Met nadruk op het masochistische deel: geen klusjes doen, geen seks krijgen.
Het slaafje dus.
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:03 schreef golfer het volgende:
Stofzuigerdude is het prototype van een SM-er. Met nadruk op het masochistische deel: geen klusjes doen, geen seks krijgen.
Het slaafje dus.
Zisistievieequote:Op vrijdag 14 september 2007 01:05 schreef golfer het volgende:
Die dikke mensen hebben wel hun levensstijl helemaal aangepast.![]()
Ik zit met mijn mond open te kijkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef Aventura het volgende:
Wat een kut, die Cruella DeVil. Die lelijke aap denkt dat die kinderen haar slaven zijn. Opruimen vindt ze 'degrading'. Ik vraag me af wat ze gaat doen als ze straks alleen is. Want zodra die meiden 18 zijn, rennen ze geheid gillend het huis uit om nooit meer terug te keren.
Zitten ook macho's bij hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:27 schreef golfer het volgende:
Heerlijk extreem weer, maar wat zielig eigenlijk voor alle 5 de dochters die vandaag in beeld kwamen.
Aan de ene kant helemaal geen vrijheid en vertrouwen en aan de andere kant geen gezinsband met elkaar.
Vaders in JVMV zijn altijd van die watjes, vind ik.
Die boom halen we gewoon ook om.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
De boomknuffel vader is om
Nu de moeder nog
Plus 12 motoren een groot huis en een terrein net zo groot als 3 voetbalveldenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Sjengdanny het volgende:
Die kerel van de motorcross had wel een mooie (vracht)auto![]()
Ja, daar zat heel veel frustratie achter.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net binnen en dan meteen al die foto's scheuren, dat vind ik wel onfatsoenlijk.
Mijn tv heeft ook gewoon knopjes hoor.quote:
Dat is een kleine computer? Een soort palmtop?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een kleine computer? Een soort palmtop?
Enge Hillbilly.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet waar die opa zich zoal mee bezighoudt maar als het hem opvalt dat z'n kleindochter geen bh aan heeft.![]()
![]()
Inderdaad, wat een freaks ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
Verschrikkelijk die zwaar Gristelijke familie.
Die stond in ieder geval meer open voor andere zaken dan alleen maar het geloof en de Here.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alleen het einde gezien vandaar mijn opmerking
Je hebt verder niet veel gemist hoor. Het gebruikelijk JVMV-gedoe, dat iedereen op het laatst zo door de productie is bewerkt dat ze allemaal als vriendjes uit elkaar gaan en erg veel van elkaar hebben opgestoken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alleen het einde gezien vandaar mijn opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |