Zitten ook macho's bij hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:27 schreef golfer het volgende:
Heerlijk extreem weer, maar wat zielig eigenlijk voor alle 5 de dochters die vandaag in beeld kwamen.
Aan de ene kant helemaal geen vrijheid en vertrouwen en aan de andere kant geen gezinsband met elkaar.
Vaders in JVMV zijn altijd van die watjes, vind ik.
Die boom halen we gewoon ook om.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
De boomknuffel vader is om
Nu de moeder nog
Plus 12 motoren een groot huis en een terrein net zo groot als 3 voetbalveldenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Sjengdanny het volgende:
Die kerel van de motorcross had wel een mooie (vracht)auto![]()
Ja, daar zat heel veel frustratie achter.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net binnen en dan meteen al die foto's scheuren, dat vind ik wel onfatsoenlijk.
Mijn tv heeft ook gewoon knopjes hoor.quote:
Dat is een kleine computer? Een soort palmtop?quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een kleine computer? Een soort palmtop?
Enge Hillbilly.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet waar die opa zich zoal mee bezighoudt maar als het hem opvalt dat z'n kleindochter geen bh aan heeft.![]()
![]()
Inderdaad, wat een freaks ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
Verschrikkelijk die zwaar Gristelijke familie.
Die stond in ieder geval meer open voor andere zaken dan alleen maar het geloof en de Here.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alleen het einde gezien vandaar mijn opmerking
Je hebt verder niet veel gemist hoor. Het gebruikelijk JVMV-gedoe, dat iedereen op het laatst zo door de productie is bewerkt dat ze allemaal als vriendjes uit elkaar gaan en erg veel van elkaar hebben opgestoken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alleen het einde gezien vandaar mijn opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |