Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
ziet het lijstje er nu als volgt uit! En dat terwijl het pas dag 5 van de actie isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Spellmeistah doneert een tas vol hondenspeeltjes
Maandag ga ik ze op zijn werk ophalen en stal ik ze hier
Dat was ik inderhaast vergeten, check ook even je fotoboekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Greys het volgende:Fijn om te weten dat het dan nu EINDELIJK allemaal goed werkt
Oh, wil je in de link in de OP (waar we vragen of mensen hun sig voor Bowie willen aanpassen) ook het goede topicnr zetten nog even?Dankjewel voor het snelle openen van het topic!
Ik ben zo benieuwd of je óók nog het nieuwe baasje van Jeckyll gaat worden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Is dat nog niet zeker dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of je óók nog het nieuwe baasje van Jeckyll gaat worden!
Dat zou een super-combi zijn he, een lekkere asielmuts en een baby-in-nood-poes
Het verhaal was het asiel vanmorgen vertelde gaf mij echt kippenvel. Ze hadden Evert uit een vijver gehaald. Daar was hij achtergelaten. Hij was wel gechipped. Via de chip hebben ze de eigenaar te pakken gekregen. Eerst kregen ze te horen dat de kat niet van hun was en dat het van iemand was die al jaren was overleden. Hun zorg dus niet. Wat later kregen ze echter te horen dat het asiel de chip had verwisseld met die van iemand anders om zo die kat kwijt te raken (quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijk idee he, Anthraxx, van dat dumpen in de vijverIk denk dat als Evert een tijdje bij jullie is (moet je kijken, hij geeft nu al kopjes!!!
) dat hij het vertrouwen in de mens helemaal terugkrijgt. En dat allemaal dankzij jullie!
Unox_worst, bedankt voor het meedenken! Ik ga dat zeker even doorgeven aan het asiel!
Het is nog niet zeker nee. Eigenlijk hadden Re en ik besloten geen kitten te nemen, vanwege te druk en teveel werk, zeker als je allebei een baan buiten de deur hebt... Maar ik zag die foto en toen reageerde ik dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of je óók nog het nieuwe baasje van Jeckyll gaat worden!
Dat zou een super-combi zijn he, een lekkere asielmuts en een baby-in-nood-poes
in Den Haag vermoed ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef Greys het volgende:Jill waar woon je?
EDIT: de OP is helemaal niet van mijDus dan moet donroyco dat er even bij zetten als hij wil
Veranderd in de openingspost... da's wel zielig van die oude mevrouw...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz in Den Haag en met een btje rijden zit ik niet zo hoorHeb al aardig wat afstanden afgelegd met het Peugeotje. Ow en ik heb navigatie dus dat maakt het helemaal makkelijk.
Ja, dat oude vrouwtje was schijnbaar bang dat ze ooit zonder zou zitten. Viel me nog mee dat ze 250 handdoeken verstopt kreeg in d'r kamertje.
Dat zei meneer Ingetje ook al, eerste wattie vroeg toen ie net uit z'n werk kwam: "heb je poes nog gezien?" Ze is ook best mager en nog erg jong. Heb haar vandaag nog niet gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:54 schreef Greys het volgende:
Ingetje, ben benieuwd hoe het af gaat lopen met dat kleine poesje! Ik zou inderdaad wel, maar dat geven jullie al aan, even in de buurt vragen hoe of wat. Misschien is iemand dat beestje kwijt nadat ze ontsnapt is... En anders moet ze maar in huize Ingetje er bij komen![]()
Jill, top joh! Ik heb ook navigatie gelukkig en een Smart, dus dan gaan we in onze automobieltjes wel wat crossen straksHeel lief!
Don, wil jij nog iets aanpassen voor me? Bij ElisaB staat nog 'eh...' bij de regio, maar dat kan West-Brabant worden
Donequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:54 schreef Greys het volgende:
Don, wil jij nog iets aanpassen voor me? Bij ElisaB staat nog 'eh...' bij de regio, maar dat kan West-Brabant worden
Bij Rotterdam in de buurtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Purple!![]()
![]()
Ik kreeg net een PM van een user uit Krimpen a/d Ijssel die kattenspeeltjes over had en vroeg waar ze het kon brengen. Nou is mijn topografisch inzicht om te huilen, dus waar is het voor haar het dichtste bij om te brengen?
Klopt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, maar het is toch de bedoeling dat het gezamenlijk opgehaald gaat worden?
Je hebt een PM!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:49 schreef purplerose het volgende:
Dat is idd of Greys of ik die daar in het meest in de buurt wonen
Hoiiii!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:59 schreef -Lillith- het volgende:
Ik ben dus de user uit Krimpen aan den IJssel, ligt inderdaad in de buurt van Rotterdam
Die maffe katten van mij vinden het niet leuk om te spelen, ze willen alleen maar slapen eten en kotsen (verder zijn ze wel lief hoor![]()
Maar de speeltjes liggen hier nu weg te stoffen en das natuurlijk een beetje zonde....
Dat zou ideaal zijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:28 schreef Greys het volgende:
Ingetje, Lillith..... ik bedenk me net... mijn vriendin Maes woont in Capelle. Dat is helemaal een kippeneindje van Krimpen
Zal ik haar even vragen of je het daar af kunt geven?Dat is echt vijf minuutjes ofzo!
Heb je al bloed laten prikken bij de DA?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef purplerose het volgende:
Volgens mij heb ik een kattenfluisteraar nodig ofzo want de poezzzz zit al tijden niet lekker in dr vel en veel naar me kijken en ik niet weten wat er aan de hand is met dr. Kom er ook niet echt achter
Ze is idd door de dierenarts nagekeken en zelfs dr tandjes zijn gedaan omdat ik dacht dat het daaraan lag dat ze zo loopt te sjaggerijnen en irriteren, en steeds naast me komen zitten of van een afstandje naar me gaan zitten kijken. Er is iets en kom er niet bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je al bloed laten prikken bij de DA?
Je zou zeggen van wel, misschien dat Greys ff contact op kan nemen of een bench ook van pas kan komen, wat tof dat je zusje die wil doneren!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef RPG het volgende:
mijn zusje heeft nog een bench over. met de afmetingen 70x50x60 dxbxh
Interesse?
Hara!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
tvp. Ik geef mn ouders dit weekend nog om die zooi oud papier ed op te ruimen, eer dat gedaan is kan ik beginnen. Ik mag zelf niet rijden ofcourse. Ik wil wel, maar ze laten me niet dus schieten ze maar op. Maandag ga ik papieren laten kopieren. 100 voor 4 euro
.
En murp kan Bowie niet nemen, dus die is nog steeds vrij
propjes heb ik wel eens geprobeerd, maar daar is ze niet echt geinteresseerd in of ze moet een bui hebben zeg maar. Ze is al 12 dus mja, de speelbuien worden wat minder ook zeg maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:52 schreef Greys het volgende:
Ingetje, nu NET heb ik Welkoop gemaildDe meeste bedrijven hebben geen emailadres op de site staan, maar wel een contactformulier, waar ik dan als mailadres asielactie@gmail.com vermeld.
Gehad nu: Pedigree, Overvecht, Sorbo, Whiskas (met dank aan Purple) en zojuist dus Welkoop.
Te doen: Felix, Dierenland, Dobey, SuperdeBoer, Starinkbv.nl
Die ga ik er nu ook uit sturen
Purple, probeer het maar! Heb je geen plumeau anders ofzo?Of probeer eens gewoon met een klein propje papier naar haar over de grond te rollen?
Dan kan ze het of in bleiswijk bij Greys kwijt of bij mij in maassluisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:57 schreef RPG het volgende:
mijn zusje woont een tijdje bij mij in spijkenissedus aardig in de buurt en heeft een auto dus misschien als ik haar lief aan kijk dat ze het ergens heen kan brengen
![]()
Neem een kitten erbij, uiteraard uit het asielquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
Hee Hara! Schoppen die ouders
Ze is gewoon een miep wat spelen betreft volgens mij, tis al zo een bitsj geworden
Ze vindt het dan 5min leuk en dan is het weer over
Maassluis een idee? Purple, zou die bench bij jou in de berging mogen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:57 schreef RPG het volgende:
mijn zusje woont een tijdje bij mij in spijkenissedus aardig in de buurt en heeft een auto dus misschien als ik haar lief aan kijk dat ze het ergens heen kan brengen
![]()
Ja joh, ga me gedachtes nog ff zitten voeden ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem een kitten erbij, uiteraard uit het asiel![]()
You are on al roll girl!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maassluis een idee? Purple, zou die bench bij jou in de berging mogen?
Ingetje en Lillith, wie van jullie twee stuur ik een PM met het mobiele nr van Maes? Ze vond het helemaal prima namelijk (net even gebeld) dat het bij haar in Capelle a/d IJssel afgeleverd wordt, die kattenspeeltjes! Dan kan er even gebeld worden met elkaar wanneer het uitkomt
Dobey ook gemaild. Next
Psiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Een kat als huisdier is niet zo duur.
Alleen als ze ziek worden ken je je lol op v.w.b. dierenartskosten.
8 jaar terug hebben wij via de dierenarts een lieve kater van het asiel/spuitje gered, die in 2002 diabetes kreeg. Dat was best wel een beetje heel erg duur![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
Nou vind mijn poezzz het ook erg fijn om klapjes op dr bibs te krijgen (just don't ask) maar kan moeilijk heel de dag dat doen
Misschien is ze wel frustie omdat ze nix te neuken heb ofzo, dr baasje heb daar ook last van
![]()
![]()
Purple, wil jij dat even op MSN bespreken met de zus van RPG dan, dan kan je je adres aan haar doorgeven! RPG, doe maar ff PM naar purplerose, want daar mag de bench in de berging staan tot het einde van de actiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:04 schreef RPG het volgende:
ze heeft hem vanaf dinsdag hier in spijkenisse. Wie zal ik haar nummer/msn geven zodat jullie zelf met haar het kunnen bespreken ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
Nou vind mijn poezzz het ook erg fijn om klapjes op dr bibs te krijgen (just don't ask) maar kan moeilijk heel de dag dat doen
Misschien is ze wel frustie omdat ze nix te neuken heb ofzo, dr baasje heb daar ook last van
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef Greys het volgende:
Lillith heeft een PM, IngetjeMet het mobiele nr van Maes
Mja, me andere kater zal het vast wel keer op der geprobeerd hebben in zijn dolle buiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Geen wonder dat het zo'n mieuwend stuk chagerijn is.
Jij ook dan?
Available voor MissBliss bedoel je? Of kan MB Jeckyll toch niet nemen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
terug vind post en jeckyll is still available...
Ze belde mij net al dat je al gebeld had! Dat vond ze heel leuk! En je klonk heel enthousiast zei zequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef -Lillith- het volgende:
Ik heb Maes gebeld en ga morgen de speeltjes langsbrengen
Aan allebei, in dit gevalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:18 schreef Aoristus het volgende:
Wat schattig. In de volkskrantbijlage van een paar weken geleden had je ook een kattenbijlage. Dierenasiels hebben meer aan adoptie dan aan spullen volgens mij
Of je leest het hele topic, er zijn al 2 mensen die een kat genomen hebben door deze actie en daarnaast hebben ze zelf aangegeven dat ze deze spullen kunnen gebruiken. Dus wat bazel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:18 schreef Aoristus het volgende:
Wat schattig. In de volkskrantbijlage van een paar weken geleden had je ook een kattenbijlage. Dierenasiels hebben meer aan adoptie dan aan spullen volgens mij
dat tweedequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Available voor MissBliss bedoel je? Of kan MB Jeckyll toch niet nemen?
Ingetje, toplijst zo!![]()
Je hebt gelijk, het kan me niets schelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic, er zijn al 2 mensen die een kat genomen hebben door deze actie en daarnaast hebben ze zelf aangegeven dat ze deze spullen kunnen gebruiken. Dus wat bazel je?
Dank voor de onnuttige postsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het kan me niets schelen
Nosh, heldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:52 schreef Nosh het volgende:
Mensen, jullie doen zwáár, en dit soort acties zijn echt wat Fok, Fok maakt..
Ik ga kijken wat ik de komende tijd bij familie en vrienden bij elkaar kan krijgen. Helaas is de kans groter dat er een derde kind komt, dan dat we een hond in huis nemen, anders had ik daar mijn zinnen op gezet.
Props, in ieder geval!
Goed stuk Noshquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:52 schreef Nosh het volgende:
Mensen, jullie doen zwáár, en dit soort acties zijn echt wat Fok, Fok maakt..
Ik ga kijken wat ik de komende tijd bij familie en vrienden bij elkaar kan krijgen. Helaas is de kans groter dat er een derde kind komt, dan dat we een hond in huis nemen, anders had ik daar mijn zinnen op gezet.
Props, in ieder geval!
Gaat babypoezz eerst tijdelijk bij jou wonen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand die:
[afbeelding]
wil behoeden voor t asiel?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wij zagen dit topic, de site, en hebben spontaan besloten om morgen twee ratjes uit het asiel te halen om mijn bejaarde dames gezelschap te houden.Bedankt, he.
Super! Succes morgen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oh, mijn vader verteld net dat we nog wat hondenspeeltjes in de schuur hebben liggen, dus die nemen we natuurlijk mee.
Goede actie trouwens.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wij zagen dit topic, de site, en hebben spontaan besloten om morgen twee ratjes uit het asiel te halen om mijn bejaarde dames gezelschap te houden.Bedankt, he.
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En als je naar dat koppie kijkt, kan niemand je dat kwalijk nemen!![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
Evert slaapt lekker bij ons op bed vannacht. Maar dankjewel. Ik ga nu slapen
.
quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 2 ratten, door Gekkehoedenmaker
Heej! Ben je er ook weer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
Al gemaild Greys naar de fabrikanten? En al wat terug (behalve van die ene dan)?
Hahahaha, wat goed!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik lees meer dan ik postquote:
Nee, Vlieg jij hierheen en neem hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:12 schreef popolon het volgende:
Is die oude kater nou al onder dak?
Kom op mensen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:50 schreef Greys het volgende:
Wat een goede berichten allemaal
Donroyco, ik heb volgens mij alle genoemde fabrikanten gehad gisteravond, met mailen! Ik heb de mail aan Felix (die gezellige kat van de tievie) persoonlijk aan Felix gericht, dat hij het maar goed voor elkaar heeft in het leven en dat hij misschien iets wil doen voor zijn mede viervoeters die het minder getroffen hebben
Valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wat leuk bedacht Greys!![]()
Nok, duimen dat het meevalt met Poezz!
Is er dan g*dverdomme geen een instantie of bank daar in Zwolle die ¤7000 wil geven/lenen?quote:ZWOLLE - Waarschijnlijk moet Dierenasiel Zwolle alle 120 honden en katten in laten slapen. De dieren hebben vrijwel allemaal last van een schimmel die een ernstige huidziekte veroorzaakt. De behandelingen kosten in totaal zo'n 7000 euro en dat heeft het asiel niet.
Alleen om zo'n reden zou ik ook wel verschrikkelijk stinkend rijk willen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef purplerose het volgende:
omg dat meen je niet, ik moet verdorie echt eens een grote prijs winnen ofzo
Eigenlijk is dit dus de bedoeling dat de dierenbescherming dat opvangt, daar zijn ze toch voor? Maar nee het blijft vooralsnog op hun rekening staan zodat de directeur lekker kan leven van de rente
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
He gadver Nok...ik haat tumoren![]()
Nog meer slecht dierennieuws.![]()
[..]
Is er dan g*dverdomme geen een instantie of bank daar in Zwolle die ¤7000 wil geven/lenen?![]()
![]()
Kwam jij t bij mij vandaan halen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een vervelend nieuws allemaal... ik durf nauwelijks nog te tvp'en hier.
Wel geweldig wat er allemaal al beschikbaar wordt gesteld. Het past tot nu toe allemaal nog wel in mijn auto, gok ik zo.Ik heb overigens nog wel wat geld over op mijn Paypal-account, is er ook een Paypal-adres waar dat heen kan?
Wel lief van je ouders!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, Anna en ik hebben na ons waterfestijn van Donderdag geen zin om daar al te wonen (vanwege de schade). Mijn ouders vonden het goed als we nog een week thuis bleven. En Evert mag natuurlijk ook blijven. Die vinden hem geweldig.
Echt balen dus...da's best wel erg lang nogquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat lukt niet. Al het vocht moet eerst uit het beton gehaald worden. Dat duurt nog een week of 6 maximaal.
Hoe ga je dat oplossen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat lukt niet. Al het vocht moet eerst uit het beton gehaald worden. Dat duurt nog een week of 6 maximaal.
Ziggy, je bent een schatquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een vervelend nieuws allemaal... ik durf nauwelijks nog te tvp'en hier.
Wel geweldig wat er allemaal al beschikbaar wordt gesteld. Het past tot nu toe allemaal nog wel in mijn auto, gok ik zo.Ik heb overigens nog wel wat geld over op mijn Paypal-account, is er ook een Paypal-adres waar dat heen kan?
Nee, ik bedoelde niet dat ik heel Nederland doorga.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziggy, je bent een schat
Maar jij hoeft niet alles op te halen hoor, als je dat bedoelde, dan moet je half Nederland door(En een heul grote auto hebben!). We zoeken wel een beetje uit wat voor jou te doen is, qua rijden. Ik zie in het lijstje bv al heel veel spullen uit Groningen (Chips) en Noordwolde Friesland (Ingetje en haar ouders), en een zwembadschelp in Ede. Past dat allemaal in jouw auto?
Ik weet even niet meer wie, maar iemand had ook aangeboden om jou ergens onderweg te treffen, was dat Ingetje?
quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Hoe is het nou met dat buurtpoesje?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:41 schreef Greys het volgende:Ik ga proberen er voor de tijd nog een stuk of 3 ruggegraten bij te kweken, om te voorkomen dat ik het halve asiel mee naar huis ga nemen
Dat was Ingetjequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het nou met dat buurtpoesje?
quote:
Is geloof ik al geopperd, maar dat wilde FP liever niet. Het moest duidelijk zijn dat deze actie niet van fok! uitgaat, maar van een aantal dierensofties die nog wel es op Fok! rondhangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:22 schreef MoreMark het volgende:
Misschien is het mogelijk om wat meer aandacht te krijgen voor dit gebeuren door middel van een nieuwspost op de FP?
Awwquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:30 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[afbeelding]
Even van de website gepakt, totdat ik die ratjes lang genoeg stil kan laten zitten voor een foto. Maar dit is dus Lola.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:Ik snap het niet helemaal meer? Wat was/is er nou met Ede, Hoogeveen en rijden?
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:23 schreef Puckzzz het volgende:
Altijd leuk wanneer je nog op zeer vriendschappelijke voet staat met je ex. we zijn daar afgelopen weekend geweest en ik heb even twee heerlijk dikke wollen dekens meegekregen voor de beessies
eigenlijk zijn die van zijn eigen twee herders, maar die hebben nog goede dekens.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
En Lola is leuk! Hopen dat broertje snel wordt opgehaald!![]()
Puckzzz en Lady WRB, jullie spullen staan erbij! Tnx!quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Kun je geen bijdrage van de medewerkers van het desbetreffende pand krijgen/aftroggelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Oh en trouwens, ik ga morgen gewoon weer de Postbank bellen hoor, ze zullen me wel kennen inmiddelsWant nu is de rekening al meer dan een week geleden geopend en er is nog geen enkele mogelijkheid om te kijken wat er binnen is gekomen, dat slaat natuurlijk nergens op. Heb nog geen pas en kan nog niet bij internetbankieren kijken. Heb vrijdag een spoed-fax gestuurd of ze het snel willen afhandelen, want iets vlotter dan dit zou wel fijn zijn
Jaaaaaa, doe maar!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef -Lillith- het volgende:
Ik ken nog een forum waar mensen ook helemaal gek zijn van dieren enzo... Zal ik een link hiervan op dat forum zetten? Dan krijg je denk ik helemaal een overdosis met spullen
Leuk dat je ook mee wil werken!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Mirage het volgende:
Ik ga even door mijn huis heen en doe dat op mijn gemakje,
maar ik heb geloof ik nog ergens een bijna nieuwe kattenbak staan (achter de schuine kant op zolder ?)
in de schuur staat een metalen bench "kalf"formaat. Ik zal die even nalopen op mankementen en ontsmetten, is ook nauwelijks gebruikt maar je weet nooit wat er in de schuur gebeurd met 3 loslopende jongens
Een muilkorfje en een hondenhalsband. ook beide niet / niet vaak gebruikt.
ffe rondkijken dus, maar als alles vindbaar en in oke staat is dan breng ik het of langs of vraag iemand even langs te rijden. Ik woon in de buurt van Spijkenisse. (kunnen jullie vast brainstormen over wie er het meest dichtbij woont)
Zich alvast schrap zetquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef -Lillith- het volgende:
Ik ken nog een forum waar mensen ook helemaal gek zijn van dieren enzo... Zal ik een link hiervan op dat forum zetten? Dan krijg je denk ik helemaal een overdosis met spullen
Nijmegen is een half uurtje rijdenquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:13 schreef Puckzzz het volgende:
is er ook een drop point ergens bij mij in de buurt? veghel - noord brabant dus
De bench van Mirage is in elkaar te klappen en is dus dan niet zo groot. Wel quaz oppervlak.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:15 schreef Greys het volgende:
Op het gevaar af als een regelteefneefover te komen:
We moeten nu even gaan uitkijken dat alles nog wel te vervoeren is, wat we nu verder nog gaan inzamelen
Er zijn 3 rijders, maar dat dekt nog niet alle inzamelpunten. En als ik die twee zwemschelpen ga halen in Vianen en Ede, samen met alle spullen van mezelf, Maes (die ook al van Lillith heeft) en Purplerose die ik ophaal in Maassluis met al háár spullen, dan heb ik de auto van Meneer Greys en die van mij al ruimschoots vol volgens mij![]()
Maes wilde gelukkig ook mee naar het asiel, dus dan kan in haar auto ook 1 van die zwemschelpen. Ik weet niet of we daar eventueel de bench van Mirageformaatje 'kalf' nog bij kunnen krijgen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De bench van Mirage is in elkaar te klappen en is dus dan niet zo groot. Wel quaz oppervlak.
Dus als het onderin een auto komt kan het wel
gaat het vanuit alle diverse verzamelpunten naar 1 groot verzamelpunt en van daaruit naar het asiel? in 1 lading dus?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:15 schreef Greys het volgende:
Op het gevaar af als een regelteefneefover te komen:
We moeten nu even gaan uitkijken dat alles nog wel te vervoeren is, wat we nu verder nog gaan inzamelen
Er zijn 3 rijders, maar dat dekt nog niet alle inzamelpunten. En als ik die twee zwemschelpen ga halen in Vianen en Ede, samen met alle spullen van mezelf, Maes (die ook al van Lillith heeft) en Purplerose die ik ophaal in Maassluis met al háár spullen, dan heb ik de auto van Meneer Greys en die van mij al ruimschoots vol volgens mij![]()
Maes wilde gelukkig ook mee naar het asiel, dus dan kan in haar auto ook 1 van die zwemschelpen. Ik weet niet of we daar eventueel de bench van Mirageformaatje 'kalf' nog bij kunnen krijgen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Mirage het volgende:
trouwens,
uit dat asiel komt mijn hondje ook.
oeh...zaterdag gaat een probleem worden vrees ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:34 schreef Greys het volgende:
Dat is wel de bedoeling Puckzzz, op zaterdag 22 september!Want dan kunnen ElisaB en ziggy ook, die zich hebben opgeworpen als rijders
Bedoeling is dan in Bleiswijk, waar ik woon, te verzamelen en van daaruit is het nog 10 minuutjes naar het asiel. Leek me wel zo leuk als alles tegelijk aankomt daarIk haal eerder, voor 14 september, het zwembadje van Anubis in Vianen op in elk geval, want die gaat op vakantie. En op zaterdag zelf haal ik Purple met haar spullen uit Maassluis en komt Maes met haar spullen ook naar Bleiswijk. Zou wel heul tof zijn als je dan iets kunt regelen!
We wachten het af!
hahaha,quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]Top van jullie, een asieldier nemen!
(HondJE? En dan bench formaatje kalf?)
Topic is geplaatstquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaaa, doe maar!
Heel goed idee![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:56 schreef -Lillith- het volgende:
[..]
Topic is geplaatstIk ben benieuwd naar de reacties van hun
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:14 schreef -Lillith- het volgende:
uiteraard
Ik zit nu via msn een vriendin haar knaagdierenspul af te troggelen
*duimt*quote:
Forum Opties | |
---|---|