quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 2 ratten, door Gekkehoedenmaker
Heej! Ben je er ook weer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
Al gemaild Greys naar de fabrikanten? En al wat terug (behalve van die ene dan)?
Hahahaha, wat goed!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wij zagen dit topic, de site, en hebben spontaan besloten om morgen twee ratjes uit het asiel te halen om mijn bejaarde dames gezelschap te houden.Bedankt, he.
Ik lees meer dan ik postquote:
Nee, Vlieg jij hierheen en neem hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:12 schreef popolon het volgende:
Is die oude kater nou al onder dak?
Kom op mensen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:50 schreef Greys het volgende:
Wat een goede berichten allemaal
Donroyco, ik heb volgens mij alle genoemde fabrikanten gehad gisteravond, met mailen! Ik heb de mail aan Felix (die gezellige kat van de tievie) persoonlijk aan Felix gericht, dat hij het maar goed voor elkaar heeft in het leven en dat hij misschien iets wil doen voor zijn mede viervoeters die het minder getroffen hebben
Valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wat leuk bedacht Greys!![]()
Nok, duimen dat het meevalt met Poezz!
Is er dan g*dverdomme geen een instantie of bank daar in Zwolle die ¤7000 wil geven/lenen?quote:ZWOLLE - Waarschijnlijk moet Dierenasiel Zwolle alle 120 honden en katten in laten slapen. De dieren hebben vrijwel allemaal last van een schimmel die een ernstige huidziekte veroorzaakt. De behandelingen kosten in totaal zo'n 7000 euro en dat heeft het asiel niet.
Alleen om zo'n reden zou ik ook wel verschrikkelijk stinkend rijk willen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef purplerose het volgende:
omg dat meen je niet, ik moet verdorie echt eens een grote prijs winnen ofzo
Eigenlijk is dit dus de bedoeling dat de dierenbescherming dat opvangt, daar zijn ze toch voor? Maar nee het blijft vooralsnog op hun rekening staan zodat de directeur lekker kan leven van de rente
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
He gadver Nok...ik haat tumoren![]()
Nog meer slecht dierennieuws.![]()
[..]
Is er dan g*dverdomme geen een instantie of bank daar in Zwolle die ¤7000 wil geven/lenen?![]()
![]()
Kwam jij t bij mij vandaan halen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een vervelend nieuws allemaal... ik durf nauwelijks nog te tvp'en hier.
Wel geweldig wat er allemaal al beschikbaar wordt gesteld. Het past tot nu toe allemaal nog wel in mijn auto, gok ik zo.Ik heb overigens nog wel wat geld over op mijn Paypal-account, is er ook een Paypal-adres waar dat heen kan?
Wel lief van je ouders!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, Anna en ik hebben na ons waterfestijn van Donderdag geen zin om daar al te wonen (vanwege de schade). Mijn ouders vonden het goed als we nog een week thuis bleven. En Evert mag natuurlijk ook blijven. Die vinden hem geweldig.
Echt balen dus...da's best wel erg lang nogquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat lukt niet. Al het vocht moet eerst uit het beton gehaald worden. Dat duurt nog een week of 6 maximaal.
Hoe ga je dat oplossen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat lukt niet. Al het vocht moet eerst uit het beton gehaald worden. Dat duurt nog een week of 6 maximaal.
Ziggy, je bent een schatquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een vervelend nieuws allemaal... ik durf nauwelijks nog te tvp'en hier.
Wel geweldig wat er allemaal al beschikbaar wordt gesteld. Het past tot nu toe allemaal nog wel in mijn auto, gok ik zo.Ik heb overigens nog wel wat geld over op mijn Paypal-account, is er ook een Paypal-adres waar dat heen kan?
Nee, ik bedoelde niet dat ik heel Nederland doorga.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziggy, je bent een schat
Maar jij hoeft niet alles op te halen hoor, als je dat bedoelde, dan moet je half Nederland door(En een heul grote auto hebben!). We zoeken wel een beetje uit wat voor jou te doen is, qua rijden. Ik zie in het lijstje bv al heel veel spullen uit Groningen (Chips) en Noordwolde Friesland (Ingetje en haar ouders), en een zwembadschelp in Ede. Past dat allemaal in jouw auto?
Ik weet even niet meer wie, maar iemand had ook aangeboden om jou ergens onderweg te treffen, was dat Ingetje?
quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 3 ratten, door Gekkehoedenmaker
Hoe is het nou met dat buurtpoesje?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:41 schreef Greys het volgende:Ik ga proberen er voor de tijd nog een stuk of 3 ruggegraten bij te kweken, om te voorkomen dat ik het halve asiel mee naar huis ga nemen
Dat was Ingetjequote:Op zondag 26 augustus 2007 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het nou met dat buurtpoesje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |