Spullen die we nodig hebben:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
ziet het lijstje er nu als volgt uit! En dat terwijl het pas dag 5 van de actie isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Spellmeistah doneert een tas vol hondenspeeltjes
Maandag ga ik ze op zijn werk ophalen en stal ik ze hier
Dat was ik inderhaast vergeten, check ook even je fotoboekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:40 schreef Greys het volgende:Fijn om te weten dat het dan nu EINDELIJK allemaal goed werkt
Oh, wil je in de link in de OP (waar we vragen of mensen hun sig voor Bowie willen aanpassen) ook het goede topicnr zetten nog even?Dankjewel voor het snelle openen van het topic!
Ik ben zo benieuwd of je óók nog het nieuwe baasje van Jeckyll gaat worden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Is dat nog niet zeker dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of je óók nog het nieuwe baasje van Jeckyll gaat worden!
Dat zou een super-combi zijn he, een lekkere asielmuts en een baby-in-nood-poes
Het verhaal was het asiel vanmorgen vertelde gaf mij echt kippenvel. Ze hadden Evert uit een vijver gehaald. Daar was hij achtergelaten. Hij was wel gechipped. Via de chip hebben ze de eigenaar te pakken gekregen. Eerst kregen ze te horen dat de kat niet van hun was en dat het van iemand was die al jaren was overleden. Hun zorg dus niet. Wat later kregen ze echter te horen dat het asiel de chip had verwisseld met die van iemand anders om zo die kat kwijt te raken (quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Greys het volgende:
Wat een vreselijk idee he, Anthraxx, van dat dumpen in de vijverIk denk dat als Evert een tijdje bij jullie is (moet je kijken, hij geeft nu al kopjes!!!
) dat hij het vertrouwen in de mens helemaal terugkrijgt. En dat allemaal dankzij jullie!
Unox_worst, bedankt voor het meedenken! Ik ga dat zeker even doorgeven aan het asiel!
Het is nog niet zeker nee. Eigenlijk hadden Re en ik besloten geen kitten te nemen, vanwege te druk en teveel werk, zeker als je allebei een baan buiten de deur hebt... Maar ik zag die foto en toen reageerde ik dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd of je óók nog het nieuwe baasje van Jeckyll gaat worden!
Dat zou een super-combi zijn he, een lekkere asielmuts en een baby-in-nood-poes
in Den Haag vermoed ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef Greys het volgende:Jill waar woon je?
EDIT: de OP is helemaal niet van mijDus dan moet donroyco dat er even bij zetten als hij wil
Veranderd in de openingspost... da's wel zielig van die oude mevrouw...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz in Den Haag en met een btje rijden zit ik niet zo hoorHeb al aardig wat afstanden afgelegd met het Peugeotje. Ow en ik heb navigatie dus dat maakt het helemaal makkelijk.
Ja, dat oude vrouwtje was schijnbaar bang dat ze ooit zonder zou zitten. Viel me nog mee dat ze 250 handdoeken verstopt kreeg in d'r kamertje.
Dat zei meneer Ingetje ook al, eerste wattie vroeg toen ie net uit z'n werk kwam: "heb je poes nog gezien?" Ze is ook best mager en nog erg jong. Heb haar vandaag nog niet gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:54 schreef Greys het volgende:
Ingetje, ben benieuwd hoe het af gaat lopen met dat kleine poesje! Ik zou inderdaad wel, maar dat geven jullie al aan, even in de buurt vragen hoe of wat. Misschien is iemand dat beestje kwijt nadat ze ontsnapt is... En anders moet ze maar in huize Ingetje er bij komen![]()
Jill, top joh! Ik heb ook navigatie gelukkig en een Smart, dus dan gaan we in onze automobieltjes wel wat crossen straksHeel lief!
Don, wil jij nog iets aanpassen voor me? Bij ElisaB staat nog 'eh...' bij de regio, maar dat kan West-Brabant worden
Donequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:54 schreef Greys het volgende:
Don, wil jij nog iets aanpassen voor me? Bij ElisaB staat nog 'eh...' bij de regio, maar dat kan West-Brabant worden
Bij Rotterdam in de buurtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Purple!![]()
![]()
Ik kreeg net een PM van een user uit Krimpen a/d Ijssel die kattenspeeltjes over had en vroeg waar ze het kon brengen. Nou is mijn topografisch inzicht om te huilen, dus waar is het voor haar het dichtste bij om te brengen?
Klopt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, maar het is toch de bedoeling dat het gezamenlijk opgehaald gaat worden?
Je hebt een PM!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:49 schreef purplerose het volgende:
Dat is idd of Greys of ik die daar in het meest in de buurt wonen
Hoiiii!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:59 schreef -Lillith- het volgende:
Ik ben dus de user uit Krimpen aan den IJssel, ligt inderdaad in de buurt van Rotterdam
Die maffe katten van mij vinden het niet leuk om te spelen, ze willen alleen maar slapen eten en kotsen (verder zijn ze wel lief hoor![]()
Maar de speeltjes liggen hier nu weg te stoffen en das natuurlijk een beetje zonde....
Dat zou ideaal zijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:28 schreef Greys het volgende:
Ingetje, Lillith..... ik bedenk me net... mijn vriendin Maes woont in Capelle. Dat is helemaal een kippeneindje van Krimpen
Zal ik haar even vragen of je het daar af kunt geven?Dat is echt vijf minuutjes ofzo!
Heb je al bloed laten prikken bij de DA?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef purplerose het volgende:
Volgens mij heb ik een kattenfluisteraar nodig ofzo want de poezzzz zit al tijden niet lekker in dr vel en veel naar me kijken en ik niet weten wat er aan de hand is met dr. Kom er ook niet echt achter
Ze is idd door de dierenarts nagekeken en zelfs dr tandjes zijn gedaan omdat ik dacht dat het daaraan lag dat ze zo loopt te sjaggerijnen en irriteren, en steeds naast me komen zitten of van een afstandje naar me gaan zitten kijken. Er is iets en kom er niet bijquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je al bloed laten prikken bij de DA?
Je zou zeggen van wel, misschien dat Greys ff contact op kan nemen of een bench ook van pas kan komen, wat tof dat je zusje die wil doneren!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:01 schreef RPG het volgende:
mijn zusje heeft nog een bench over. met de afmetingen 70x50x60 dxbxh
Interesse?
Hara!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
tvp. Ik geef mn ouders dit weekend nog om die zooi oud papier ed op te ruimen, eer dat gedaan is kan ik beginnen. Ik mag zelf niet rijden ofcourse. Ik wil wel, maar ze laten me niet dus schieten ze maar op. Maandag ga ik papieren laten kopieren. 100 voor 4 euro
.
En murp kan Bowie niet nemen, dus die is nog steeds vrij
propjes heb ik wel eens geprobeerd, maar daar is ze niet echt geinteresseerd in of ze moet een bui hebben zeg maar. Ze is al 12 dus mja, de speelbuien worden wat minder ook zeg maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:52 schreef Greys het volgende:
Ingetje, nu NET heb ik Welkoop gemaildDe meeste bedrijven hebben geen emailadres op de site staan, maar wel een contactformulier, waar ik dan als mailadres asielactie@gmail.com vermeld.
Gehad nu: Pedigree, Overvecht, Sorbo, Whiskas (met dank aan Purple) en zojuist dus Welkoop.
Te doen: Felix, Dierenland, Dobey, SuperdeBoer, Starinkbv.nl
Die ga ik er nu ook uit sturen
Purple, probeer het maar! Heb je geen plumeau anders ofzo?Of probeer eens gewoon met een klein propje papier naar haar over de grond te rollen?
Dan kan ze het of in bleiswijk bij Greys kwijt of bij mij in maassluisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:57 schreef RPG het volgende:
mijn zusje woont een tijdje bij mij in spijkenissedus aardig in de buurt en heeft een auto dus misschien als ik haar lief aan kijk dat ze het ergens heen kan brengen
![]()
Neem een kitten erbij, uiteraard uit het asielquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:59 schreef purplerose het volgende:
Hee Hara! Schoppen die ouders
Ze is gewoon een miep wat spelen betreft volgens mij, tis al zo een bitsj geworden
Ze vindt het dan 5min leuk en dan is het weer over
Maassluis een idee? Purple, zou die bench bij jou in de berging mogen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:57 schreef RPG het volgende:
mijn zusje woont een tijdje bij mij in spijkenissedus aardig in de buurt en heeft een auto dus misschien als ik haar lief aan kijk dat ze het ergens heen kan brengen
![]()
Ja joh, ga me gedachtes nog ff zitten voeden ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem een kitten erbij, uiteraard uit het asiel![]()
You are on al roll girl!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maassluis een idee? Purple, zou die bench bij jou in de berging mogen?
Ingetje en Lillith, wie van jullie twee stuur ik een PM met het mobiele nr van Maes? Ze vond het helemaal prima namelijk (net even gebeld) dat het bij haar in Capelle a/d IJssel afgeleverd wordt, die kattenspeeltjes! Dan kan er even gebeld worden met elkaar wanneer het uitkomt
Dobey ook gemaild. Next
Psiesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Een kat als huisdier is niet zo duur.
Alleen als ze ziek worden ken je je lol op v.w.b. dierenartskosten.
8 jaar terug hebben wij via de dierenarts een lieve kater van het asiel/spuitje gered, die in 2002 diabetes kreeg. Dat was best wel een beetje heel erg duur![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
Nou vind mijn poezzz het ook erg fijn om klapjes op dr bibs te krijgen (just don't ask) maar kan moeilijk heel de dag dat doen
Misschien is ze wel frustie omdat ze nix te neuken heb ofzo, dr baasje heb daar ook last van
![]()
![]()
Purple, wil jij dat even op MSN bespreken met de zus van RPG dan, dan kan je je adres aan haar doorgeven! RPG, doe maar ff PM naar purplerose, want daar mag de bench in de berging staan tot het einde van de actiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:04 schreef RPG het volgende:
ze heeft hem vanaf dinsdag hier in spijkenisse. Wie zal ik haar nummer/msn geven zodat jullie zelf met haar het kunnen bespreken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |