Achter me stonden ook 2 paupers met die cdquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:15 schreef Strooper het volgende:
Hier ging die ook wel hard. Kon hem eerst niet vinden, dus ik vroeg of ze hem al hadden. Vertelde die vrouw dat ik al de derde in een half uur was![]()
Maar eerste indrukken zijn weer![]()
Daar is ie dan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat t ff wachten tot morgen word. Misschien dattie bij de 3voor12 luisterpaal komt.
sorry, maar ik vind Jawat! z'n stem en ook die van Typhoon heel erg vervelend in het gehoor liggen. En ja, ook live. Een hoge stem hoeft niet per se lelijk te zijn (vindt zelf de stem van Akon en ook z'n gebruik echt helemaal top), maar Jawat! en Typhoon vind ik beide een verschrikking (ondanks dat Typhoon wel overkomt als een sympathieke jongen, maar goed.. dat is voor mij geen reden een cd van hem te kopen. Er zijn immers heel veel sympathieke artiesten.)quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:02 schreef S-Two het volgende:
Damn.. ik moet maar eens gaan douchen en dan ook richting Plato.
En ik vind dat er nederlandstalig nog best wat rondloopt hoor. Opgezwolle en Extince zijn wel de top denk ik ja. Maar Jawat is live heel vet en zijn album ook best ok. Op Duvel's album staan ook een aantal hele vette nummers. Typhoon en Blaxtar maken misschien wel hoogstaande lyrics, maar ik trek hun manier van rappen/hun stemmen niet echt. Verder is Raymzter wel tof ja en daarnaast vind ik U-Niq en Winne ook wel tof.
Ik kan Jawat op cd ook echt niet meer aan inderdaad. Ik erger me d'r zelfs aan. Live daarentegen, blijft genieten. Typhoon heb 'k geen problemen mee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef ghizzer het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind Jawat! z'n stem en ook die van Typhoon heel erg vervelend in het gehoor liggen. En ja, ook live.
Ik heb gister die special edition gehaald en luister verder alleen maar een gedownloade versie op mijn mp3speler . Erg vette plaat dat wel Ga,Sporen2 en vuur/water zijn echt moddervetquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop dattie er ook ff wegblijft.
3fm luisterpaal.quote:Op zondag 23 september 2007 10:58 schreef Jasperrr het volgende:
Kan iemand nog ff een link sturen voor het album. Heb hem nog steeds niet kunnen halen en verder vind ik hem nergens online.
Alvast bedankt:c
ik vind dat je hier hele goeie dingen noemt. mee eens! ook dat arrogante overkomen is herkenbaar. en ja.. ook ik mis het evenwicht (maar ook wel wat vettere beats). eigenlijk vind ik dat sticks er beter aan had gedaan nooit iets buiten opgezwolle had moeten produceren.quote:Op zondag 23 september 2007 12:41 schreef SoSolid het volgende:
Ik vind het album tegenvallen tot nu toe. Veel dezelfde soort nummers en die sticks z'n stem klinkt steeds arroganter. Vooral eentonig, en elke keer hetzelfde gebruik van z'n flows en stem. Niet zoals Rico bijvoorbeeld die meer met de taal speelt, en voor elk nummer z'n flow aanpast. Ik vind het zeker geen slecht album, maar vind het wel tegenvallen, ik mis op veel tracks rico die het weer meer in evenwicht brengt. Voor mij te eentonige en arrogante raps. De beats zijn wel heel heel dope.
Dat arrogantie klopt op zich wel een beetje hoor. Maar dat doen ze al sinds Spuugdingen geloof ik, en ook geheel terecht. Beetje braggen hoor er ook wel bij.quote:Op zondag 23 september 2007 15:01 schreef WalterSobchak het volgende:
Je mag het natuurlijk een minder album vinden, maar 'dezelfde soort nummers' en dezelfde flows..?? Ik hoor juist verschillende en hele nieuwe flows (weg kwijt, sporen2) Sticks is bovendien echt een woordengoochelaar, dus dat ie niet met taal speelt herken ik ook totaal niet. En dan nog arrogantie.. zit misschien in je eigen hoofd ofzo. Ik zou zeggen, luister nog een paar keer!
Je denkt dat dit niet zo bedoeld was?quote:Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef ghizzer het volgende:
Hoop dat er snel weer iets uit komt van Opgezwolle zoals het ooit bedoeld en begonnen is.
wat je nu weer aanhaalt hiermee heeft dus ook gewoon wederom betrekking op smaak. Of braggen er bij hoort.. mwoah..quote:Op zondag 23 september 2007 15:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat arrogantie klopt op zich wel een beetje hoor. Maar dat doen ze al sinds Spuugdingen geloof ik, en ook geheel terecht. Beetje braggen hoor er ook wel bij.
[..]
nou.. ik bedoel.. het is ooit wel eens anders geweest.quote:Je denkt dat dit niet zo bedoeld was?Beetje rare uitspraak.
[..]
concept2? bedoel je daarmee niet sporen2? en de verdeling maakt me geen zak uit. Leve de shuffle!quote:De tering wat is concept2 hard/lekker. Sowieso 't overgrote deel van de eerste helft van de cd. Wel jammer dat aan 't einde wat minder uptempo nummers zitten (niet dat die niet tof zijn), had misschien wat beter verdeelt kunnen worden. Maar alsnog is dit album echt véél beter dan ik verwacht had.
quote:Op zondag 23 september 2007 16:28 schreef ghizzer het volgende:
concept2? bedoel je daarmee niet sporen2? en de verdeling maakt me geen zak uit. Leve de shuffle!
Misschien is dat het wel, ik luister die albums al vanaf het begin. Beetje genoeg ervan. En nogmaals, ik vind het geen slecht album. Dat zijn gewoon punten die me tegenvallen. En tuurlijk is het wat nieuwer, maar ik luister liever iets anders. En nee, geen THC en Akon. Maar de nieuwe pete philly vind ik bijvoorbeeld wel beter. Die raps zijn dan misschien niet heel speciaal (wel leuke onderwerpen), maar die heffen het muzikaal weer op.quote:Op zondag 23 september 2007 15:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat arrogantie klopt op zich wel een beetje hoor. Maar dat doen ze al sinds Spuugdingen geloof ik, en ook geheel terecht. Beetje braggen hoor er ook wel bij.
[..]
Je denkt dat dit niet zo bedoeld was?Beetje rare uitspraak.
De tering wat is concept2 hard/lekker. Sowieso 't overgrote deel van de eerste helft van de cd. Wel jammer dat aan 't einde wat minder uptempo nummers zitten (niet dat die niet tof zijn), had misschien wat beter verdeelt kunnen worden. Maar alsnog is dit album echt véél beter dan ik verwacht had.
Ik heb 't juist andersom. Nieuwe van Pete is erg vet, maar valt me uiteindelijk toch tegen somehow. En ik had verwacht dat Fakkelteit de hype e.d. niet waar zou maken, maar das dus ook niet waar.quote:Op zondag 23 september 2007 18:13 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Maar de nieuwe pete philly vind ik bijvoorbeeld wel beter.
Daar staat me ook nog iets van bij ja...quote:Op zondag 23 september 2007 18:56 schreef Brownietje het volgende:
Maar.. ik weet nog dat toen Fakkelteit werd uitgesteld, dat kwam omdat er een supertrack met Sticks' 5 favoriete rappers (o.a Extince?) nog moest worden opgenomen, maar waar is die dan gebleven?
Ach ja, die BuitenWesten DVD is ons 1,5 jaar geleden oid ook beloofd.quote:Op zondag 23 september 2007 22:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Daar staat me ook nog iets van bij ja...
Ik ga hier in mee leuke is dat ik Ga vorig jaar al hoorde tijdens de eigen wereld tourquote:Op zondag 23 september 2007 14:38 schreef Ordinair het volgende:
Ga vind ik het beste nummer, daarna komen Sporen2, Utopia en Spaanse Vlieg.
Je bent niet de enige, als Ty erbij was deden ze die plaat regelmatig.quote:Op maandag 24 september 2007 00:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik ga hier in mee leuke is dat ik Ga vorig jaar al hoorde tijdens de eigen wereld tour.
haha.. wel heel erg vet gemaakt hoe sticks dan brak klinkt. ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben. zou ie echt brak geweest zijn?quote:Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Brak is voor mij het hoogtepunt. Je moet hem denk ik echter niet draaien als je brak bent, dan ga je kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |