Daar is ie dan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat t ff wachten tot morgen word. Misschien dattie bij de 3voor12 luisterpaal komt.
sorry, maar ik vind Jawat! z'n stem en ook die van Typhoon heel erg vervelend in het gehoor liggen. En ja, ook live. Een hoge stem hoeft niet per se lelijk te zijn (vindt zelf de stem van Akon en ook z'n gebruik echt helemaal top), maar Jawat! en Typhoon vind ik beide een verschrikking (ondanks dat Typhoon wel overkomt als een sympathieke jongen, maar goed.. dat is voor mij geen reden een cd van hem te kopen. Er zijn immers heel veel sympathieke artiesten.)quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:02 schreef S-Two het volgende:
Damn.. ik moet maar eens gaan douchen en dan ook richting Plato.
En ik vind dat er nederlandstalig nog best wat rondloopt hoor. Opgezwolle en Extince zijn wel de top denk ik ja. Maar Jawat is live heel vet en zijn album ook best ok. Op Duvel's album staan ook een aantal hele vette nummers. Typhoon en Blaxtar maken misschien wel hoogstaande lyrics, maar ik trek hun manier van rappen/hun stemmen niet echt. Verder is Raymzter wel tof ja en daarnaast vind ik U-Niq en Winne ook wel tof.
Ik kan Jawat op cd ook echt niet meer aan inderdaad. Ik erger me d'r zelfs aan. Live daarentegen, blijft genieten. Typhoon heb 'k geen problemen mee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef ghizzer het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind Jawat! z'n stem en ook die van Typhoon heel erg vervelend in het gehoor liggen. En ja, ook live.
Ik heb gister die special edition gehaald en luister verder alleen maar een gedownloade versie op mijn mp3speler . Erg vette plaat dat wel Ga,Sporen2 en vuur/water zijn echt moddervetquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop dattie er ook ff wegblijft.
3fm luisterpaal.quote:Op zondag 23 september 2007 10:58 schreef Jasperrr het volgende:
Kan iemand nog ff een link sturen voor het album. Heb hem nog steeds niet kunnen halen en verder vind ik hem nergens online.
Alvast bedankt:c
ik vind dat je hier hele goeie dingen noemt. mee eens! ook dat arrogante overkomen is herkenbaar. en ja.. ook ik mis het evenwicht (maar ook wel wat vettere beats). eigenlijk vind ik dat sticks er beter aan had gedaan nooit iets buiten opgezwolle had moeten produceren.quote:Op zondag 23 september 2007 12:41 schreef SoSolid het volgende:
Ik vind het album tegenvallen tot nu toe. Veel dezelfde soort nummers en die sticks z'n stem klinkt steeds arroganter. Vooral eentonig, en elke keer hetzelfde gebruik van z'n flows en stem. Niet zoals Rico bijvoorbeeld die meer met de taal speelt, en voor elk nummer z'n flow aanpast. Ik vind het zeker geen slecht album, maar vind het wel tegenvallen, ik mis op veel tracks rico die het weer meer in evenwicht brengt. Voor mij te eentonige en arrogante raps. De beats zijn wel heel heel dope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |