abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53333472
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:21 schreef Cubewoods het volgende:
Rico is toch stukken minder dope als stickie

Zin in morgen!

September is echt een geweldige maand voor hiphop releases D:
Ik vind Rico's lyrics vaak origineler dan die van Sticks
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_53337254
voor nederhopliefhebbers.. check deze eens even http://www.doorgewinterd.(...)edoelen_het_goed.mp3
pi_53337584
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:21 schreef Cubewoods het volgende:
Rico is toch stukken minder dope als stickie

Zin in morgen!

September is echt een geweldige maand voor hiphop releases D:
bullshit! rico is minstens net zo dope (zo niet doper).
pi_53337914
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:13 schreef ghizzer het volgende:
voor nederhopliefhebbers.. check deze eens even http://www.doorgewinterd.(...)edoelen_het_goed.mp3
Ik vind woordlooijers meer belovender.
Memrox
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53338144
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik vind woordlooijers meer belovender.
Memrox
deze is inderdaad wel lauw! http://youtube.com/watch?v=JlHeoTGG7ds doet me zelfs een beetje denken aan Extince (misschien door het accent).
dikke beat ook trouwens van het nummer Stuiterballen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ghizzer op 20-09-2007 20:55:30 ]
pi_53340241
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef ghizzer het volgende:

[..]

deze is inderdaad wel lauw! http://youtube.com/watch?v=JlHeoTGG7ds doet me zelfs een beetje denken aan Extince (misschien door het accent).
dikke beat ook trouwens van het nummer Stuiterballen.
Inderdaad lekkere beat.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 20 september 2007 @ 22:35:02 #107
82589 S-Two
barba macacu
pi_53341891
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:07 schreef DubzOne het volgende:
Tijdens het live- optreden van Opgezwolle op Bazar Curieux 15-09-2007 is naast 'gisteren vandaag' ook nog een nieuwe track te horen...

Check: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=36441589
Waarom doen die filmpjes het bij mij niet .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53342603
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef S-Two het volgende:

[..]

Waarom doen die filmpjes het bij mij niet .
Je moet op de tekst met filmicoontje drukken en niet op de foto zelf... en anders weet ik het ook niet
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_53348466
Woordlooiers verveelt wel snel trouwens. En de beat Stuiterballen is erg vet, maar de tekst schiet toch wel echt te kort. Het is voor een x absoluut leuk, maar heb de nummers nu erg vaak achter elkaar gehoord en vindt er geen zak meer aan. Even een vergelijking.. Verre Oosten van Opgezwolle verveelt helemaal nooit. Heb vele nummers van hen zwart gedraaid, maar Opgezwolle verveelt nooit.
pi_53348765
http://www.youtube.com/watch?v=NvScWrU12os&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Edoorgewinterd%2Ecom%2Fsite%2F%3Fpage%5Fid%3D21 check dit even. geluidskwaliteit is ***, maar check vooral even na 2.20 minuut. erg strakke beat.
pi_53348952
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:02 schreef ghizzer het volgende:
Woordlooiers verveelt wel snel trouwens. En de beat Stuiterballen is erg vet, maar de tekst schiet toch wel echt te kort. Het is voor een x absoluut leuk, maar heb de nummers nu erg vaak achter elkaar gehoord en vindt er geen zak meer aan. Even een vergelijking.. Verre Oosten van Opgezwolle verveelt helemaal nooit. Heb vele nummers van hen zwart gedraaid, maar Opgezwolle verveelt nooit.
Ik zeg ook niet dat Woordlooijers kan tippen aan Opgezwolle, maar dat kan Doorgewinterd ook niet. Ook je nieuwe stukkie doet me niks. Er is iets vervelends aan hun stemgeluid.
pi_53349098
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Woordlooijers kan tippen aan Opgezwolle, maar dat kan Doorgewinterd ook niet. Ook je nieuwe stukkie doet me niks. Er is iets vervelends aan hun stemgeluid.
Het is Woordlooiers hoor en niet Woordlooijers. Ik vind ze tekstueel veel te matig (ondanks hun dikke beat). Doorgewinterd is tekstueel wel veel verder. Ook een stuk sneller en behendiger. Veel meer tricks. Probeer maar eens op Stuiterballen zelf een tekst te verzinnen. Heel erg gemakkelijk. En alleen het begin al van hun andere nummer Oh Nee Toch... dat is gewoon een kopie van de style van Extince. Beslist niet origineel. En tja.. stemgeluid is een kwestie van smaak inderdaad.
pi_53349145
trouwens.. Appa ft. Sjaak is wel eens de moeite waard - voor je dat nog niet gedaan hebt - te luisteren. Vindt hun style en beat erg vet (de inhoud erg zwak, ook het publiek wat het aantrekt, maar hun manier van uitspraak en hun beat is wel redelijk dope.. tekst is gewoon zo'n 13 in een dozijn rap). "Ik maak je ein met de vloer." en meer van dat soort ongein is wel grappig.

[ Bericht 27% gewijzigd door ghizzer op 21-09-2007 09:49:18 ]
pi_53349935
Dus de flow van Extince is wack? Hoezo een kopie, als we zo gaan beginnen is Doorgwinterd een kopie van Opgezwolle. Hoezo is het niet origineel? De beats en de teksten zijn niet gejat, dus oriogineel. Doorgewinterd heeft dezelfde feel als Opgezwolle dat maakt het toch niet een kopie, of onorigineel?
Overigens is Extince textueel ook matig. We kunnen niet allemaal filosoof zijn. Niet elk liedje hoeft een boodschap te hebben. Je mag ook gewoon feest maken. Dat maakt je nog niet tot een mindere artiest.

Sjaak heeft zo'n relaxte flow Die gast is echt te gek, Vind overigens de inhoud niet zwak. Beetje zelfde verhaal als NWA en Public Enemy. Heb een interview met Appa gehoord op Lijn5. Wat een sufferd is dat. Dan heeft ie nog de ambitie om de politiek in te gaan ook. Als er al een van de relmarokkanen de politiek in kan is het Salah de radicale. Die gast komt tenminste nog een beetje over.
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:27:52 #115
82589 S-Two
barba macacu
pi_53350108
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Je moet op de tekst met filmicoontje drukken en niet op de foto zelf... en anders weet ik het ook niet
nu doet ie het wel
pi_53350494
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus de flow van Extince is wack? Hoezo een kopie, als we zo gaan beginnen is Doorgwinterd een kopie van Opgezwolle. Hoezo is het niet origineel? De beats en de teksten zijn niet gejat, dus oriogineel. Doorgewinterd heeft dezelfde feel als Opgezwolle dat maakt het toch niet een kopie, of onorigineel?
Overigens is Extince textueel ook matig. We kunnen niet allemaal filosoof zijn. Niet elk liedje hoeft een boodschap te hebben. Je mag ook gewoon feest maken. Dat maakt je nog niet tot een mindere artiest.

Sjaak heeft zo'n relaxte flow Die gast is echt te gek, Vind overigens de inhoud niet zwak. Beetje zelfde verhaal als NWA en Public Enemy. Heb een interview met Appa gehoord op Lijn5. Wat een sufferd is dat. Dan heeft ie nog de ambitie om de politiek in te gaan ook. Als er al een van de relmarokkanen de politiek in kan is het Salah de radicale. Die gast komt tenminste nog een beetje over.
dat stel ik niet dat de stijl van Extince wack is. dat is jouw conclusie die onjuist is. Integendeel, vind Extince samen met Opgezwolle de beste nederhop maken. De manier van "Jip en Janneke".. dat soort ongein (met notabene dezelfde stijl) gebruikt Extince ook vaak. Extince is tekstueel beslist niet matig. Check anders maar even Viervoeters, dat is gewoon puik werk.

Ja Sjaak heeft wel stijl. Ja.. inderdaad, heb dat interview van Appa ook gehoord. Dan is het echt een watje inderdaad! Grappig dat je dat zegt, want ik heb het toevallig vorige week gehoord. Wat een mietje. Salah is slecht. Heb 'm met The Rhythm The Rebel gehoord, maar gast kan me niet bekoren. Op zich wel humor dat ie deels in het Arabisch rapt.
pi_53350711
Ik hoef niet nummers van Extince te checken ik heb alle het nederlandstalig werk van hem grijsgedraaid. Daar waar Opgezwolle 8 van de 10 liedjes een statement wil maken doet Ex het omgekeerde. Ook Extince heeft nummers met diepgang, maar een stuk minder. Ik vind Situatie misschien wel een van de beter nederhop nummers. Zo rauw je herkent Extince bijna niet, 4voeters daarentegen is gewoon een bragging and boasting nummer.

Ik zeg ook niet dat ik het met Salah eens ben. Hij komt inieder geval nog intelligent over. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Ik vind z'n album overigens zwak. Hij heeft maar twee punten:
1. Marokkanen worden kut behandeld.
2. Zijn ex heeft met iemand anders liggen ballen toen hij nachtdiensten draaide.
Geliefd om gehaat te worden, T.h.e.o., Zwarte gat op het witte doek zijn wel hard.
pi_53351038
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoef niet nummers van Extince te checken ik heb alle het nederlandstalig werk van hem grijsgedraaid. Daar waar Opgezwolle 8 van de 10 liedjes een statement wil maken doet Ex het omgekeerde. Ook Extince heeft nummers met diepgang, maar een stuk minder. Ik vind Situatie misschien wel een van de beter nederhop nummers. Zo rauw je herkent Extince bijna niet, 4voeters daarentegen is gewoon een bragging and boasting nummer.

Ik zeg ook niet dat ik het met Salah eens ben. Hij komt inieder geval nog intelligent over. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Ik vind z'n album overigens zwak. Hij heeft maar twee punten:
1. Marokkanen worden kut behandeld.
2. Zijn ex heeft met iemand anders liggen ballen toen hij nachtdiensten draaide.
Geliefd om gehaat te worden, T.h.e.o., Zwarte gat op het witte doek zijn wel hard.
Extince heeft het meer op tekstuele hoogstandjes. Hij speelt met tekst. Voor inhoudelijke rap moet je gewoon Typhoon luisteren, maar die hoge stem verveelt bij mij al na 2 nummers en ik vind hem gewoon slecht.

Ik vind Salah Edin gewoon niet al te best (laat ik het voorzichtig brengen). Het is te gemakkelijk. Als ik luister naar Extince en Opgezwolle dan denk ik WHAT-THE-FUCK. Tekstueel zo begaafd.. dat verzin je gewoon zelf niet. Salah Edin is typisch zo'n voorbeeld van een allochtoon die zich onderdrukt voelt, in één van de 40 probleemwijken woont en daarom denkt dat hij maar even een 2pac-leven moet projecteren. Ik hou er niet van. En calimerogedrag vertonen heeft Raymzter al gedaan. Marokkanen die ik ken hebben daar ook een hekel aan. Vraag qua persoonlijkheid (even afgezien van de rapkwaliteiten) als ze mogen kiezen tussen Ali B en Raymzter, zullen ze Ali B zeggen. Daarnaast is Salah gewoon een figuur die denkt dat als ie on stage staat wanneer ie harder schreeuwt, beter rapt en meer sfeer krijgt. Dat is op 1 september niet echt gelukt.
pi_53351485
Raymzter op 1 lijn zetten met Salah.
Wat doe je?
Raymzter heeft meer talent in z'n pink dan Salah in z'n hele lijf!
Verder ben ik het redelijk met je eens, hoewel ik van mening ben dat het oprecht fokked op is om Marokkaan in Overvecht te zijn.

Oud nummer, maar hoorde hem vandaag voor het eerst:
http://www.glandigomusic.com/info.php?bundle_id=54457
Check: 'Het is zoals het is'
pi_53351706
Salah heeft wel een super vette clip:
http://www.youtube.com/watch?v=gOAhLsRp3-k
Ik dig het liedje ook wel. Eigenlijk dig ik al die sneaker liedjes wel.
pi_53351826
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Raymzter op 1 lijn zetten met Salah.
Wat doe je?
Raymzter heeft meer talent in z'n pink dan Salah in z'n hele lijf!
Verder ben ik het redelijk met je eens, hoewel ik van mening ben dat het oprecht fokked op is om Marokkaan in Overvecht te zijn.

Oud nummer, maar hoorde hem vandaag voor het eerst:
http://www.glandigomusic.com/info.php?bundle_id=54457
Check: 'Het is zoals het is'
wat ik al stelde.. de inhoud als het gaat om calimerogedrag mbt marokkanen. rappend gezien mag Raymzter er zeker wezen ja! Helemaal met je eens!

Zal dat nummer ff checken!
pi_53351925
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
die van dicecream en van salah edin zijn wel leuk om een x gehoord te hebben. zal het alleen uit mezelf niet opzetten.
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:50:32 #123
82589 S-Two
barba macacu
pi_53352176
quote:
Dan vind ik Vrouwtje is een Bitch toffer. Straks maar even kijken of ze hier in Groningen Fakkelteit al hebben liggen .
pi_53352226
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:50 schreef S-Two het volgende:

[..]

Dan vind ik Vrouwtje is een Bitch toffer. Straks maar even kijken of ze hier in Groningen Fakkelteit al hebben liggen .
de titel alleen al is een heel slap aftreksel van Raymzter - Vrouw of een Bitch
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:53:38 #125
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53352248
quote:
er zit varkens leer in nikes
pi_53352270
Live heeft hij ook Vrouwtje is een Bitch gedaan. Was echt om te huilen. Ik weet niet, kan aan mij leggen, maar kan echt niets moois in die vent zn raps zien.
pi_53352327
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

er zit varkens leer in nikes
haha heel scherp
pi_53352419
trouwens.. Jawat! heel erg populair maar ook en veel te hoge stem. .Echt irritante sound en slechte teksten. Nee, Phreako, Sticks en Extince roeleren toch wel de scene! De stem van Raymzter is ook wel erg vet, maar vindt zn nummers niet allemaal even sterk.
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:16:43 #129
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53352899
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:59 schreef ghizzer het volgende:
trouwens.. Jawat! heel erg populair maar ook en veel te hoge stem. .Echt irritante sound en slechte teksten. Nee, Phreako, Sticks en Extince roeleren toch wel de scene! De stem van Raymzter is ook wel erg vet, maar vindt zn nummers niet allemaal even sterk.
Je zou eens naar een concert van Jawat moeten gaan, dan is er weinig irritants aan. Dat is gewoon aan een stuk door knallen, en zo hoog is z'n stem nou ook weer niet....
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53353298
Ik vind Jawat ook wel wat hebben. Inieder geval niet dezelfde flow als elke nieuwe nederhop act die er nu bij komt. Vreoeger had je allemaal OP klonen, nu allemaal Opgezwolle klonen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:41:51 #131
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53353520
En sjawel, Fakkelteit is binnen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_53353763
Ik is jaloers. waar gehaald?
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:51:34 #133
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53353786
Local CD store..
pi_53353975
Welke heb je?
Jewel Case, Velvet Sleeve, of LImited?
En wat is het verschil?
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:59:48 #135
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53354042
De Limited. Verschil weet ik eerlijk gezegd niet. De Limited zit in ieder geval in een soort schriftje.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:02:32 #136
82589 S-Two
barba macacu
pi_53354123
Damn.. ik moet maar eens gaan douchen en dan ook richting Plato .

En ik vind dat er nederlandstalig nog best wat rondloopt hoor. Opgezwolle en Extince zijn wel de top denk ik ja. Maar Jawat is live heel vet en zijn album ook best ok. Op Duvel's album staan ook een aantal hele vette nummers. Typhoon en Blaxtar maken misschien wel hoogstaande lyrics, maar ik trek hun manier van rappen/hun stemmen niet echt. Verder is Raymzter wel tof ja en daarnaast vind ik U-Niq en Winne ook wel tof.
pi_53354517
uitverkocht bij frs in dit klote dorp.
nu morgen maar fakkelteit kopen.
pi_53354596
Tering zo maar ff de stad in voor de cd .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:54:04 #139
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53355680
*naar de stad fietst
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:35:56 #140
82589 S-Two
barba macacu
pi_53356762
* s-two is nu ook trots bezitter van Fakkelteit.

Snap alleen die verschillende versies niet echt. Je kan er je eigen lyrics in schrijven ofso? Anyway, heb maar dat ding van 20 gehaald
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:36:57 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53356795
Ik koop hem wel wanneer ik geld in overvloed heb . Heb toch alle Opgezwolle cd's so trust me .

Maar eerst ff luisteren ^^
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:42:59 #142
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53356959
Ik heb 'm

10, 12 euro is niet duur Heb de velvetsleeve btw vond het wel wat hebben. Limited hadden ze niet. Iemand plaatje vna?
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:45:07 #143
82589 S-Two
barba macacu
pi_53357008
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb 'm

10, 12 euro is niet duur Heb de velvetsleeve btw vond het wel wat hebben. Limited hadden ze niet. Iemand plaatje vna?
Dan ben ik op zich hard genaaid Hier waren ze 16,20 en 27 euro. Die Limited is de velvetsleeve alleen dan wat groter en in een soort van boekje; ik vond het niet echt een meerwaarde hebben.
pi_53357192
FRS issie gewoon 12 euro, of 10. Hier in noordwijk hadden ze geen limited edition Velvet sleeve nu maar, maar wel dikke nummers!
pi_53357201
DELICC DELIIIIICCCCCC
DOOR NAAR DE VOLGENDE BEAT, DRUK MAAR OP IETS, CTRL ALT DELETE

hier was de enige die ik kon vinden de normale voor 15.99, heb hem nu maar alvast gedownload en zoek morgen wel weer verder.
pi_53357241
Mijn vriendin koopt hem waarschijnlijk straks voor me, dan heb ik hem morgen!
AFC Ajax - SS Lazio
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:58:28 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53357334
Godver wat is dit weer een dope album...shittttttttt
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:59:46 #148
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53357380
Tot nu toe vind ik Rico het hardst komen, terwijl het niet eens zijn album is .
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:00:07 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53357388
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tot nu toe vind ik Rico het hardst komen, terwijl het niet eens zijn album is .
klopt
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:00:41 #150
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53357404
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef Chrishop het volgende:
En die gast die echt denkt dat Rico's solo in 2012 komt is een schatje .
Ik hoop niet dat je 't over mij hebt, want dat is niet 't geval namelijk.

Morgen Fakkelteit ff halen denk ik.

edit; Jezus, wat staan er veel featurings op.
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:01:57 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53357442
Hier gaan weer veel J's op gesmoked worden

"met volle concentratie zoals vroeger bij de eindbaas"

pi_53357591
Dat liedje `Tot zo´ is echt meesterlijk overigens.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:11:02 #153
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53357657
Brak is meesterlijk, net als Sporen2.
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:13:45 #154
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_53357721
Fakkel Brigadiers

Morgen toch maar even de limited edition halen denk ik.

Heeft iemand mischien al pics van de verschillende versies?
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_53357727
Hoe kan ik hem nu trouwens ff luisteren? Want ik kan niet wachten totdat ik hem morgen pas heb.
AFC Ajax - SS Lazio
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:15:53 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53357789
De enige manier om hem nu te luisteren is om em ff te downloaden..
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:16:03 #157
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_53357798
Ik denk dat t ff wachten tot morgen word. Misschien dattie bij de 3voor12 luisterpaal komt.
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:21:47 #158
82589 S-Two
barba macacu
pi_53357954
Heb hem nu bijna helemaal geluisterd en klinkt weer zeer nice ja. En meestal wordt ie nog wel toffer als je hem een aantal keer geluisterd hebt. Moet wel zeggen dat ik de meeste collabo's het vetste vind.
pi_53358034
Heeft iemand een tracklist voor me? morgenvroeg maar eens richting de FRS fietsen om m te halen
"Nait slecht mien jong"
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:29:14 #161
82589 S-Two
barba macacu
pi_53358143
Dat laatste nummer
pi_53359272
Even luisteren.
pi_53359310
Doet Sjaak echt mee?
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:30:54 #164
191178 WalterSobchak
calmer than you are
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:39:19 #165
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53361361
Ook maar even gehaald net, normale versie. Vrij lelijke hoes, maar goed.

Straks even CD-tje erin, koptelefoontje op, jointje d'r bij. Prima luistersessie.
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:34:50 #166
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_53362523
Anders is Sporen2 even ziek zeg! Meesterlijke flow. Lekkerrrr
Are these the nazis, Walter?
pi_53362885
lijkt veel op voorgaande producties. niet onaardig.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:07:29 #168
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53363261
Geniaal album, vanmiddag gehaald bij de "Kroese" in Arnhem, bij Frisco in de straat voor de bekenden . Verkoper vertelde me dat ze ook behoorlijk hard gingen, en de limiteds waren bijna op (maar ik heb er eentje )
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53363475
Hier ging die ook wel hard. Kon hem eerst niet vinden, dus ik vroeg of ze hem al hadden. Vertelde die vrouw dat ik al de derde in een half uur was

Maar eerste indrukken zijn weer
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:30:01 #170
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53363868
Werd mij ook verteld idd dat 'ie hard ging in de winkel. Was één gast zelfs al voor openingstijd die voor de winkel stond te wachten. Kregen ze 'm 's middags pas binnen.
pi_53363907
whehehehehehhehehehehehehehehehehe
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_53364084
Dan moet ik maar hopen dat de limited niet binnen 1 dag uitverkoopt.

Goeiedag verder! (Shimmy ya, shimmy ya!)
pi_53365447
Dat mooie boekwerk past niet in mijn cd kast
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:29:43 #174
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_53365577
Ai ai ai , album is hard.
  zaterdag 22 september 2007 @ 01:34:12 #175
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53373051
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:15 schreef Strooper het volgende:
Hier ging die ook wel hard. Kon hem eerst niet vinden, dus ik vroeg of ze hem al hadden. Vertelde die vrouw dat ik al de derde in een half uur was

Maar eerste indrukken zijn weer
Achter me stonden ook 2 paupers met die cd
pi_53377427
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat t ff wachten tot morgen word. Misschien dattie bij de 3voor12 luisterpaal komt.
Daar is ie dan!

http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/36788771
pi_53379621
Brak is een van de betere tracks vindt ik.
pi_53380347
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:02 schreef S-Two het volgende:
Damn.. ik moet maar eens gaan douchen en dan ook richting Plato .

En ik vind dat er nederlandstalig nog best wat rondloopt hoor. Opgezwolle en Extince zijn wel de top denk ik ja. Maar Jawat is live heel vet en zijn album ook best ok. Op Duvel's album staan ook een aantal hele vette nummers. Typhoon en Blaxtar maken misschien wel hoogstaande lyrics, maar ik trek hun manier van rappen/hun stemmen niet echt. Verder is Raymzter wel tof ja en daarnaast vind ik U-Niq en Winne ook wel tof.
sorry, maar ik vind Jawat! z'n stem en ook die van Typhoon heel erg vervelend in het gehoor liggen. En ja, ook live. Een hoge stem hoeft niet per se lelijk te zijn (vindt zelf de stem van Akon en ook z'n gebruik echt helemaal top), maar Jawat! en Typhoon vind ik beide een verschrikking (ondanks dat Typhoon wel overkomt als een sympathieke jongen, maar goed.. dat is voor mij geen reden een cd van hem te kopen. Er zijn immers heel veel sympathieke artiesten.)

zelf vind ik de stem en de skills van kempi erg vet. Alleen jammer dat die vent muv Zoveel Stress en Waarom voornamelijk kan rappen hoe vaak hij de "mammies balt". Na een paar nummers wordt je daar wel behoorlijk moe van.

[ Bericht 4% gewijzigd door ghizzer op 22-09-2007 14:37:31 ]
pi_53380453
Bij een optreden van Jawat! gaat het altijd maximaal los. En daar gaat het om.
pi_53380522
Na een paar luisterbeurten klinkt het wel dope , alleen die refreintjes gezing vind ik wat minder , en de gastartiesten zijn naast rico ( ) ook niet echt super , de beats zijn erg geslaagd en tot zo klapt fucking hard

eerste indruk
pi_53381459
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef S-Two het volgende:
Dat laatste nummer
Ja, die is goed idd. 'Shimmy shimmy ya!'
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_53381476
Heerlijk album, en die beats
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:23:09 #183
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53381558
Godverdegloeiende, wat een vet album zeg. Later even iets uitgebreider verslagje denk ik.
  zaterdag 22 september 2007 @ 15:24:07 #184
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53381575
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:25 schreef ghizzer het volgende:

[..]

sorry, maar ik vind Jawat! z'n stem en ook die van Typhoon heel erg vervelend in het gehoor liggen. En ja, ook live.
Ik kan Jawat op cd ook echt niet meer aan inderdaad. Ik erger me d'r zelfs aan. Live daarentegen, blijft genieten. Typhoon heb 'k geen problemen mee.
pi_53383432
Spaanse Vlieg FTW!
Wie, ik?
pi_53385701
staan weer leuke tracks op
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_53385849
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:12 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik hoop dattie er ook ff wegblijft.
Ik heb gister die special edition gehaald en luister verder alleen maar een gedownloade versie op mijn mp3speler . Erg vette plaat dat wel Ga,Sporen2 en vuur/water zijn echt moddervet
pi_53386278
spaanse vlieg is zeker een vet nummer!
  zaterdag 22 september 2007 @ 19:08:01 #189
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_53386470
over 2 uurtjes winne+opgezwolle
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 23 september 2007 @ 00:52:12 #190
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53396069
Zo na een paar keer luiteren, vind ik het een redelijk tof album, omdat rico van die harde verses spit
  zondag 23 september 2007 @ 00:52:31 #191
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53396077
ja op het 'solo'-album van sticks dus
pi_53396599
De beats zijn echt hard, en Rico is ook zeker goed op dreef op dit album!
Sporen2 is tot nu toe mijn favoriet. Moet het helaas nog even doen met de luisterpaal want ik heb hem nog niet kunnen vinden om te downloaden, en kopen zal hier lastig gaan (ben niet ik nl)
Maar ga hem zeker nog een keer kopen!
Koning.
  zondag 23 september 2007 @ 01:40:19 #193
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_53396865
Daar kan ik verder even niks aan doen
  zondag 23 september 2007 @ 01:43:54 #194
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53396919
Bijzonder fijn album, dat Fakkelteit, zeg.
pi_53399800
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:08 schreef RitseB het volgende:
over 2 uurtjes winne+opgezwolle
waar traden ze trouwens op?
  zondag 23 september 2007 @ 11:22:24 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53400760
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:58 schreef Jasperrr het volgende:
Kan iemand nog ff een link sturen voor het album. Heb hem nog steeds niet kunnen halen en verder vind ik hem nergens online.
Alvast bedankt:c
3fm luisterpaal.
pi_53401745
Ondanks dat ik wel behoorlijk fan ben van Opgezwolle, moet ik zeggen dat ik Fakkelteit over het algemeen wat tegen vind vallen. Spaanse Vlieg, Utopia, Goeie Dag Verder en Broodje Aap vind ik wel goed, maar ook niet meer dan dat. Ik mis eigenlijk een echte topper als in het verleden Hoedenplak, Rustug en Verre Oosten.
  zondag 23 september 2007 @ 12:17:28 #198
11502 nipeng
The last ride is free
pi_53401849
Ik heb even wat posts geschoond. Kan zijn dat er in een enkel bericht nog een verwijderd bericht gequote staat.

Aub geen verzoeken om links e.d. in 't topic mannen.
Ook geen shit als "check je pm".
  zondag 23 september 2007 @ 12:41:17 #199
25470 SoSolid
Danke danke
pi_53402435
Ik vind het album tegenvallen tot nu toe. Veel dezelfde soort nummers en die sticks z'n stem klinkt steeds arroganter. Vooral eentonig, en elke keer hetzelfde gebruik van z'n flows en stem. Niet zoals Rico bijvoorbeeld die meer met de taal speelt, en voor elk nummer z'n flow aanpast. Ik vind het zeker geen slecht album, maar vind het wel tegenvallen, ik mis op veel tracks rico die het weer meer in evenwicht brengt. Voor mij te eentonige en arrogante raps. De beats zijn wel heel heel dope.
xxx
pi_53402832
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:41 schreef SoSolid het volgende:
Ik vind het album tegenvallen tot nu toe. Veel dezelfde soort nummers en die sticks z'n stem klinkt steeds arroganter. Vooral eentonig, en elke keer hetzelfde gebruik van z'n flows en stem. Niet zoals Rico bijvoorbeeld die meer met de taal speelt, en voor elk nummer z'n flow aanpast. Ik vind het zeker geen slecht album, maar vind het wel tegenvallen, ik mis op veel tracks rico die het weer meer in evenwicht brengt. Voor mij te eentonige en arrogante raps. De beats zijn wel heel heel dope.
ik vind dat je hier hele goeie dingen noemt. mee eens! ook dat arrogante overkomen is herkenbaar. en ja.. ook ik mis het evenwicht (maar ook wel wat vettere beats). eigenlijk vind ik dat sticks er beter aan had gedaan nooit iets buiten opgezwolle had moeten produceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')