Beat klinkt opzich wel dope... maar ben nog niet overtuigd!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
lijn5.com bij 'Wat anders' eerste track van Fakkelteit.
Goed plan jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
*Mailt Top-Notch of ze Grunn boycotten*
Ik ook niet, vind het best een zaad-trackquote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Beat klinkt opzich wel dope... maar ben nog niet overtuigd!
Mocht ook wel eens tijd worden. Binnenkort de cd van Duvel maar eens halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yep, 23 septemeber ofso Fakkelteit.
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand linkje naar alleen die track? GEen zin om heel die lijn5 uitzending te downloaden
Nice.quote:Beste Koek,
Er staat een show van Typhoon en Sticks gepland in Vera en daarnaast is er in december een show in de Oosterpoort. Alles komt goed!
Groet,
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Ook nog in de Vera zelfs, nice!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nice.Ben benieuwd wat die show in december in de Oosterpoort inhoudt.
Dat laatste heb ik ook meegemaakt toen ik naar jawat ging in den haag, opeens herinner ik me dat weer nu jij dat postquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:58 schreef S-Two het volgende:
Ey MMaRsu niet bij Jawat geweest jongen? Die shit ging weer los in de Simplon.. Sooo weer een mooi showtje van die man. Kan me zo niemand bedenken die een toffere show neer zet dan Ja-ja-Jawat!
Geniaal ook dat ze Batterij over lieten gaan in een hardcore-nummer en iedereen (met Jawat voorop) ging hakken.. Gekkenhuisssss
Kijk eens wat posts omhoog.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
Heyy mensen uit groningen, ff wat nieuws hier.
Ik had een berichtje geplaatst op de Opgezwolle hyve, of ze Groningen boycotten ofzo..omdat er dus niks gepland is voor Groningen voor de fakkelteit tour..
Kreeg een berichtje terug
Opgezwolle (12149)
gisteren, 21:20
wees niet bang 22 december is wat leuks ingepland voor groningen
ja dat is inderdaad wel logisch. Maar waarom solo en niet (meer?) met Phreako. Ik vind die stem van Typhoon niet relaxt (te hoog of zo, weet niet waarom ik hem niet vet vind) en zn tracks echt slecht. Wel vind ik het tof dat hij gelovig is en daar ook niet voor wegloopt. Z'n bescheidenheid siert hem ook wel. In ieder geval niet zo over de top als zn broers O-Dogg en Blaxter (al vind ik Blaxter wel een betere rapper).quote:Op donderdag 20 september 2007 14:48 schreef S-Two het volgende:
Op zich niet zo raar toch? Sticks heeft een nieuwe plaat dus gaat die promoten; een tour door Nederland. Daarnaast is het nog niet zo lang geleden dat Typhoon z'n plaat uit kwam en zo kunnen ze dus mooi samen touren. Dat vind ik vrij logisch.
Ben het wel met je eens de combo Sticks en Rico gewoon het tofste is. En baal er dan ook wel van dat we Rico niet meer zoveel horen de laaste tijd.
23ste is zn releasepary in hedon (inmiddels uitverkocht). zn release is al op de 21ste, sjewel.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
akkelteit 23 september zei sticks gister @ new attraction hij zei erbij:
als je die shit verspreid in forums zeg dan 23 september.
las ik ergens..
Ik zou me geen zorgen maken hoor. Ik heb al vaak genoeg in interviews gelezen dat Sticks gewoon sneller werkt dan Rico, met z'n lyrics. Dat 'ie dan ff een albumpje tussendoor dropt vind ik ook niet raar.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:56 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad wel logisch. Maar waarom solo en niet (meer?) met Phreako. Ik vind die stem van Typhoon niet relaxt (te hoog of zo, weet niet waarom ik hem niet vet vind) en zn tracks echt slecht. Wel vind ik het tof dat hij gelovig is en daar ook niet voor wegloopt. Z'n bescheidenheid siert hem ook wel. In ieder geval niet zo over de top als zn broers O-Dogg en Blaxter (al vind ik Blaxter wel een betere rapper).
Phreako Rico zie je regelmatig in Hedon en gewoon op straat in Zwolle. Keirelaxte gast en een erg vette rapper (qua rhymz en ook qua stemsound). In combinatie met Sticks is het gewoon vet. Hoop niet dat dit het begin is van het einde van Opgezwolle.
Kan ik em morgen al halen bij Free Record dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef ghizzer het volgende:
[..]
23ste is zn releasepary in hedon (inmiddels uitverkocht). zn release is al op de 21ste, sjewel.
ben benieuwd of phreako (in het publiek) staat de 23ste.
trouwens... die site van opgezwolle is ook wel hard toe aan een nieuwe update!
ja dat heb ik ook gelezen ja. Maar dat lijkt me niet per se een reden dat ze nu opeens minder vaak werken. Waarom konden Vloeistof, Opgeduveld, Brandstof, Eigen Wereld enz enz wel met z'n tweeën gemaakt worden? Dat Sticks makkelijk z'n rhyms dropt is daar geen reden voor lijkt me, want Phreako is rappend gezien minstens net zo goed. En Fakkelteit is bovendien geen tussendoortje. Die plaat had begin 2006 al af moeten zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik zou me geen zorgen maken hoor. Ik heb al vaak genoeg in interviews gelezen dat Sticks gewoon sneller werkt dan Rico, met z'n lyrics. Dat 'ie dan ff een albumpje tussendoor dropt vind ik ook niet raar.
En Rico's soloalbum staat zoals velen weten gepland voor 2012, dus niets aan de hand.
www.hedon-zwolle.nl meldt dat bij de Plato op 8 september het laatste kaartje verkocht is.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kan ik em morgen al halen bij Free Record dan?
Ik bedoel de CD natuurlijk...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef ghizzer het volgende:
[..]
www.hedon-zwolle.nl meldt dat bij de Plato op 8 september het laatste kaartje verkocht is.
Ik denk 't wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kan ik em morgen al halen bij Free Record dan?
quote:Visitekaartjes vliegen in de rondte. Opgezwolle gooit ze vanaf het podium om reclame te maken voor Fakkelteit. Het nieuwe album - dat vrijdag in de winkels ligt - is een project van Delic en Sticks, zonder Rico en is dus geen Opgezwolle-album.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef ghizzer het volgende:
[..]
www.hedon-zwolle.nl meldt dat bij de Plato op 8 september het laatste kaartje verkocht is.
en als je 't hebt over Fakkelteit.. ik zou het niet weten. maar z'n release stond gepland op de 21ste zei Sticks tijdens The Rhythm The Rebel.
Staat er wat in de planning dan? ZIjn site doet het ook niet meer.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gelezen ja. Maar dat lijkt me niet per se een reden dat ze nu opeens minder vaak werken. Waarom konden Vloeistof, Opgeduveld, Brandstof, Eigen Wereld enz enz wel met z'n tweeën gemaakt worden? Dat Sticks makkelijk z'n rhyms dropt is daar geen reden voor lijkt me, want Phreako is rappend gezien minstens net zo goed. En Fakkelteit is bovendien geen tussendoortje. Die plaat had begin 2006 al af moeten zijn.
Tja.. 2012.. heb inderdaad gehoord dat ie solo iets wilde droppen, maar wat je nou met een jaartal als 2012 moet terwijl het nu pas 2007 is... die kerel is dan ook al bijna 35. Weet niet of hij er dan nog zoveel zin in heeft. ja.. of hij moet Extince heten. Dan gaat ie nog wel door tot aan z'n 60ste.
niet dat ik weet, maar hij is nu al 41. en nederhop en sites (die up-to-date zijn) heeft nooit bestaan. Trouwens.. voor de liefhebbers van Opgezwolle is het misschien wel eens vet om op Youtube te zoeken naar Doorgewinterd of te kijken op doorgewinterd.comquote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Staat er wat in de planning dan? ZIjn site doet het ook niet meer.
Respect voor die man!
Jawat was ook op Sensation Black, hij rapte een stukje over de beats van een nummer van Angerfist.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:58 schreef S-Two het volgende:
Ey MMaRsu niet bij Jawat geweest jongen? Die shit ging weer los in de Simplon.. Sooo weer een mooi showtje van die man. Kan me zo niemand bedenken die een toffere show neer zet dan Ja-ja-Jawat!
Geniaal ook dat ze Batterij over lieten gaan in een hardcore-nummer en iedereen (met Jawat voorop) ging hakken.. Gekkenhuisssss
Die plaat is allang af, Top-Notch wil 'm alleen op een "goed moment" releasen. Ik zei alleen dat Sticks snéller werkt, niet beter ofzo. Dus vandaar dat 'ie nu ook dit plaatje heeft, geen probleem toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gelezen ja. Maar dat lijkt me niet per se een reden dat ze nu opeens minder vaak werken. Waarom konden Vloeistof, Opgeduveld, Brandstof, Eigen Wereld enz enz wel met z'n tweeën gemaakt worden? Dat Sticks makkelijk z'n rhyms dropt is daar geen reden voor lijkt me, want Phreako is rappend gezien minstens net zo goed. En Fakkelteit is bovendien geen tussendoortje. Die plaat had begin 2006 al af moeten zijn.
Heeft 'ie ooit als grap gezegd, omdat mensen nu dus vragen n.a.v. Sticks z'n solostuff, of Rico ook wat gaat doen. Z'n antwoord daarop was in 2012, en sindsdien houdt 'ie dat vol.quote:Tja.. 2012.. heb inderdaad gehoord dat ie solo iets wilde droppen, maar wat je nou met een jaartal als 2012 moet terwijl het nu pas 2007 is...
nee ok, maar dat is toch nog steeds geen reden om nu opeens niet meer met Rico op te treden / een cd uit te brengen?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die plaat is allang af, Top-Notch wil 'm alleen op een "goed moment" releasen. Ik zei alleen dat Sticks snéller werkt, niet beter ofzo. Dus vandaar dat 'ie nu ook dit plaatje heeft, geen probleem toch?
[..]
nou ja, ok.quote:Heeft 'ie ooit als grap gezegd, omdat mensen nu dus vragen n.a.v. Sticks z'n solostuff, of Rico ook wat gaat doen. Z'n antwoord daarop was in 2012, en sindsdien houdt 'ie dat vol.
Joepiequote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk 't wel.
3Voor12; "Sticks en Rico geven exclusiefvoorproefje van Fakkelteit"
[..]
Ik wil je niet aanvallen ofzo hoor, leg alleen even mijn idee van 't geheel uit. Als je dat 3voor12 linkje ook even checkt, zie je dat Rico alle teksten van Fakkelteit lekker meedoet. Lijkt me al met al geen reden om je zorgen te maken.quote:
nee, dat gevoel had ik ook niet dat je me wilde aanvallen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wil je niet aanvallen ofzo hoor, leg alleen even mijn idee van 't geheel uit. Als je dat 3voor12 linkje ook even checkt, zie je dat Rico alle teksten van Fakkelteit lekker meedoet. Lijkt me al met al geen reden om je zorgen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |