abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53115516
lijn5.com bij 'Wat anders' eerste track van Fakkelteit.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53115784
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
lijn5.com bij 'Wat anders' eerste track van Fakkelteit.
Beat klinkt opzich wel dope... maar ben nog niet overtuigd!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  woensdag 12 september 2007 @ 11:47:20 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_53117657
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:51 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

*Mailt Top-Notch of ze Grunn boycotten*
Goed plan ja
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 12 september 2007 @ 12:25:45 #54
82589 S-Two
barba macacu
pi_53118468
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Beat klinkt opzich wel dope... maar ben nog niet overtuigd!
Ik ook niet, vind het best een zaad-track .
pi_53118536
Ik vond het eigenlijks ook niks.
Nieuwe Wu Tang daarentegen.^O^
Dat ze denken dat Busta meer gaat verkopen
pi_53119411
Iemand linkje naar alleen die track? GEen zin om heel die lijn5 uitzending te downloaden
  woensdag 12 september 2007 @ 13:20:07 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53119539
26 oktober present in Nijmegen bij Doornroosje. Vrijdag ff kaartje scoren, want dan naar Pete Philly .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53131920
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef S-Two het volgende:

[..]

Yep, 23 septemeber ofso Fakkelteit.
Mocht ook wel eens tijd worden. Binnenkort de cd van Duvel maar eens halen.
pi_53133612
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand linkje naar alleen die track? GEen zin om heel die lijn5 uitzending te downloaden
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
  woensdag 12 september 2007 @ 23:35:25 #60
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53135083
quote:
Beste Koek,

Er staat een show van Typhoon en Sticks gepland in Vera en daarnaast is er in december een show in de Oosterpoort. Alles komt goed!

Groet,
Nice. Ben benieuwd wat die show in december in de Oosterpoort inhoudt.
pi_53140281
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:35 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Nice. Ben benieuwd wat die show in december in de Oosterpoort inhoudt.
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Ook nog in de Vera zelfs, nice!
pi_53152443
http://www.myspace.com/opgezwolle

Nummer van Fakkelteit online.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53152548
En de nieuwe clip van Salah Edin op YouTube.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53157270
Kan niet wachten op Fakkelteit...volgende week is het al.
pi_53157310
Fases, flows, situaties en shows
Opdarren!
pi_53164958
yeey! ze komen eerst naar Breda, wordt feesten
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:50:31 #67
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53172791
Had Kubus laatst gemaild of Anyone Can Make A Day op Pie & Mash komt, aangezien ik die toch echt nog op cd wil hebben. Antwoord is ja.
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:23:15 #68
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53187774
Heyy mensen uit groningen, ff wat nieuws hier.

Ik had een berichtje geplaatst op de Opgezwolle hyve, of ze Groningen boycotten ofzo..omdat er dus niks gepland is voor Groningen voor de fakkelteit tour..

Kreeg een berichtje terug

Opgezwolle (12149)
gisteren, 21:20
wees niet bang 22 december is wat leuks ingepland voor groningen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:58:32 #69
82589 S-Two
barba macacu
pi_53188583
Ey MMaRsu niet bij Jawat geweest jongen? Die shit ging weer los in de Simplon.. Sooo weer een mooi showtje van die man. Kan me zo niemand bedenken die een toffere show neer zet dan Ja-ja-Jawat!

Geniaal ook dat ze Batterij over lieten gaan in een hardcore-nummer en iedereen (met Jawat voorop) ging hakken.. Gekkenhuisssss
  zaterdag 15 september 2007 @ 03:04:57 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53190370
Shit man was er graag bij geweest, maar ik ben fucking blut op het moment..
pi_53190879
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:58 schreef S-Two het volgende:
Ey MMaRsu niet bij Jawat geweest jongen? Die shit ging weer los in de Simplon.. Sooo weer een mooi showtje van die man. Kan me zo niemand bedenken die een toffere show neer zet dan Ja-ja-Jawat!

Geniaal ook dat ze Batterij over lieten gaan in een hardcore-nummer en iedereen (met Jawat voorop) ging hakken.. Gekkenhuisssss
Dat laatste heb ik ook meegemaakt toen ik naar jawat ging in den haag, opeens herinner ik me dat weer nu jij dat post
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_53192182
godver dat klinkt echt gruwelijk. hopenlijk komt jawat weers eens optreden in amsterdam. ik heb er zin an.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:51:31 #73
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53195774
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef MMaRsu het volgende:
Heyy mensen uit groningen, ff wat nieuws hier.

Ik had een berichtje geplaatst op de Opgezwolle hyve, of ze Groningen boycotten ofzo..omdat er dus niks gepland is voor Groningen voor de fakkelteit tour..

Kreeg een berichtje terug

Opgezwolle (12149)
gisteren, 21:20
wees niet bang 22 december is wat leuks ingepland voor groningen
Kijk eens wat posts omhoog. Ben benieuwd wat 't wordt dan de 22e.
pi_53324872
Morgen release Fakkelteit?
pi_53325001
23ste releaseparty toch?
pi_53325228
Ja klopt, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de 21ste al gereleased wordt. Lijkt me ook een beetje vreemd trouwens maar goed.
pi_53327218
Check http://www.plato.nl om fakkelteit te bestellen. Naar mijn weten de eerste, online, waar je de cd kan bestellen.
pi_53327635
Waarom is het nu steeds vaker Sticks en Delic (Fakkelteit) en de optredens Sticks en Typhoon. Die Typhoon is mateloos populair kan ik niet ontkennen, maar persoonlijk vind ik het niks. Opgezwolle is gewoon Phreako en Sticks. Als ik de agenda's bekijk treden ze in die formatie nauwelijks nog op. Echt jammer, want ik vind de combinatie van die 2 (en dan Delic op de beats, al hoewel Kubus is ook best ok) veel vetter dan met die Typhoon (of Jawat). Weet iemand waarom Phreako Rico (van de frikandellevet voor in de frituur) nu meer op de achtergrond raakt?
pi_53327852
Op zich niet zo raar toch? Sticks heeft een nieuwe plaat dus gaat die promoten; een tour door Nederland. Daarnaast is het nog niet zo lang geleden dat Typhoon z'n plaat uit kwam en zo kunnen ze dus mooi samen touren. Dat vind ik vrij logisch.

Ben het wel met je eens de combo Sticks en Rico gewoon het tofste is. En baal er dan ook wel van dat we Rico niet meer zoveel horen de laaste tijd.
pi_53328095
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:48 schreef S-Two het volgende:
Op zich niet zo raar toch? Sticks heeft een nieuwe plaat dus gaat die promoten; een tour door Nederland. Daarnaast is het nog niet zo lang geleden dat Typhoon z'n plaat uit kwam en zo kunnen ze dus mooi samen touren. Dat vind ik vrij logisch.

Ben het wel met je eens de combo Sticks en Rico gewoon het tofste is. En baal er dan ook wel van dat we Rico niet meer zoveel horen de laaste tijd.
ja dat is inderdaad wel logisch. Maar waarom solo en niet (meer?) met Phreako. Ik vind die stem van Typhoon niet relaxt (te hoog of zo, weet niet waarom ik hem niet vet vind) en zn tracks echt slecht. Wel vind ik het tof dat hij gelovig is en daar ook niet voor wegloopt. Z'n bescheidenheid siert hem ook wel. In ieder geval niet zo over de top als zn broers O-Dogg en Blaxter (al vind ik Blaxter wel een betere rapper).

Phreako Rico zie je regelmatig in Hedon en gewoon op straat in Zwolle. Keirelaxte gast en een erg vette rapper (qua rhymz en ook qua stemsound). In combinatie met Sticks is het gewoon vet. Hoop niet dat dit het begin is van het einde van Opgezwolle.
  donderdag 20 september 2007 @ 15:11:30 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53328476
akkelteit 23 september zei sticks gister @ new attraction hij zei erbij:
als je die shit verspreid in forums zeg dan 23 september.

las ik ergens..
pi_53328579
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
akkelteit 23 september zei sticks gister @ new attraction hij zei erbij:
als je die shit verspreid in forums zeg dan 23 september.

las ik ergens..
23ste is zn releasepary in hedon (inmiddels uitverkocht). zn release is al op de 21ste, sjewel.
ben benieuwd of phreako (in het publiek) staat de 23ste.

trouwens... die site van opgezwolle is ook wel hard toe aan een nieuwe update!
  donderdag 20 september 2007 @ 15:19:59 #83
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53328730
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:56 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ja dat is inderdaad wel logisch. Maar waarom solo en niet (meer?) met Phreako. Ik vind die stem van Typhoon niet relaxt (te hoog of zo, weet niet waarom ik hem niet vet vind) en zn tracks echt slecht. Wel vind ik het tof dat hij gelovig is en daar ook niet voor wegloopt. Z'n bescheidenheid siert hem ook wel. In ieder geval niet zo over de top als zn broers O-Dogg en Blaxter (al vind ik Blaxter wel een betere rapper).

Phreako Rico zie je regelmatig in Hedon en gewoon op straat in Zwolle. Keirelaxte gast en een erg vette rapper (qua rhymz en ook qua stemsound). In combinatie met Sticks is het gewoon vet. Hoop niet dat dit het begin is van het einde van Opgezwolle.
Ik zou me geen zorgen maken hoor. Ik heb al vaak genoeg in interviews gelezen dat Sticks gewoon sneller werkt dan Rico, met z'n lyrics. Dat 'ie dan ff een albumpje tussendoor dropt vind ik ook niet raar.

En Rico's soloalbum staat zoals velen weten gepland voor 2012, dus niets aan de hand.
pi_53328770
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef ghizzer het volgende:

[..]

23ste is zn releasepary in hedon (inmiddels uitverkocht). zn release is al op de 21ste, sjewel.
ben benieuwd of phreako (in het publiek) staat de 23ste.

trouwens... die site van opgezwolle is ook wel hard toe aan een nieuwe update!
Kan ik em morgen al halen bij Free Record dan?
pi_53328848
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:19 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik zou me geen zorgen maken hoor. Ik heb al vaak genoeg in interviews gelezen dat Sticks gewoon sneller werkt dan Rico, met z'n lyrics. Dat 'ie dan ff een albumpje tussendoor dropt vind ik ook niet raar.

En Rico's soloalbum staat zoals velen weten gepland voor 2012, dus niets aan de hand.
ja dat heb ik ook gelezen ja. Maar dat lijkt me niet per se een reden dat ze nu opeens minder vaak werken. Waarom konden Vloeistof, Opgeduveld, Brandstof, Eigen Wereld enz enz wel met z'n tweeën gemaakt worden? Dat Sticks makkelijk z'n rhyms dropt is daar geen reden voor lijkt me, want Phreako is rappend gezien minstens net zo goed. En Fakkelteit is bovendien geen tussendoortje. Die plaat had begin 2006 al af moeten zijn.

Tja.. 2012.. heb inderdaad gehoord dat ie solo iets wilde droppen, maar wat je nou met een jaartal als 2012 moet terwijl het nu pas 2007 is... die kerel is dan ook al bijna 35. Weet niet of hij er dan nog zoveel zin in heeft. ja.. of hij moet Extince heten. Dan gaat ie nog wel door tot aan z'n 60ste.
pi_53328863
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

www.hedon-zwolle.nl meldt dat bij de Plato op 8 september het laatste kaartje verkocht is.

en als je 't hebt over Fakkelteit.. ik zou het niet weten. maar z'n release stond gepland op de 21ste zei Sticks tijdens The Rhythm The Rebel.
pi_53328898
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef ghizzer het volgende:

[..]

www.hedon-zwolle.nl meldt dat bij de Plato op 8 september het laatste kaartje verkocht is.
Ik bedoel de CD natuurlijk...
  donderdag 20 september 2007 @ 15:26:03 #88
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53328911
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik denk 't wel.

3Voor12; "Sticks en Rico geven exclusiefvoorproefje van Fakkelteit"
quote:
Visitekaartjes vliegen in de rondte. Opgezwolle gooit ze vanaf het podium om reclame te maken voor Fakkelteit. Het nieuwe album - dat vrijdag in de winkels ligt - is een project van Delic en Sticks, zonder Rico en is dus geen Opgezwolle-album.
pi_53328912
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef ghizzer het volgende:

[..]

en als je 't hebt over Fakkelteit.. ik zou het niet weten. maar z'n release stond gepland op de 21ste zei Sticks tijdens The Rhythm The Rebel.
pi_53328923
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook gelezen ja. Maar dat lijkt me niet per se een reden dat ze nu opeens minder vaak werken. Waarom konden Vloeistof, Opgeduveld, Brandstof, Eigen Wereld enz enz wel met z'n tweeën gemaakt worden? Dat Sticks makkelijk z'n rhyms dropt is daar geen reden voor lijkt me, want Phreako is rappend gezien minstens net zo goed. En Fakkelteit is bovendien geen tussendoortje. Die plaat had begin 2006 al af moeten zijn.

Tja.. 2012.. heb inderdaad gehoord dat ie solo iets wilde droppen, maar wat je nou met een jaartal als 2012 moet terwijl het nu pas 2007 is... die kerel is dan ook al bijna 35. Weet niet of hij er dan nog zoveel zin in heeft. ja.. of hij moet Extince heten. Dan gaat ie nog wel door tot aan z'n 60ste.
Staat er wat in de planning dan? ZIjn site doet het ook niet meer.
Respect voor die man!
pi_53329013
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Staat er wat in de planning dan? ZIjn site doet het ook niet meer.
Respect voor die man!
niet dat ik weet, maar hij is nu al 41. en nederhop en sites (die up-to-date zijn) heeft nooit bestaan. Trouwens.. voor de liefhebbers van Opgezwolle is het misschien wel eens vet om op Youtube te zoeken naar Doorgewinterd of te kijken op doorgewinterd.com

En absoluut respect voor Peter Kops. Die kerel die flowt. Wat was z'n optreden op The Rhythm The Rebel gruwelijk. Oh ja, Karrel_Laaglawaai, hierboven heb ik mijn posts aangepast mbt de cd Fakkelteit.
  donderdag 20 september 2007 @ 15:30:44 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53329032
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:58 schreef S-Two het volgende:

Jawat was ook op Sensation Black, hij rapte een stukje over de beats van een nummer van Angerfist.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 20 september 2007 @ 15:31:23 #93
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53329042
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef ghizzer het volgende:

[..]

Die plaat is allang af, Top-Notch wil 'm alleen op een "goed moment" releasen. Ik zei alleen dat Sticks snéller werkt, niet beter ofzo. Dus vandaar dat 'ie nu ook dit plaatje heeft, geen probleem toch?
quote:
Tja.. 2012.. heb inderdaad gehoord dat ie solo iets wilde droppen, maar wat je nou met een jaartal als 2012 moet terwijl het nu pas 2007 is...
Heeft 'ie ooit als grap gezegd, omdat mensen nu dus vragen n.a.v. Sticks z'n solostuff, of Rico ook wat gaat doen. Z'n antwoord daarop was in 2012, en sindsdien houdt 'ie dat vol.
pi_53329101
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Die plaat is allang af, Top-Notch wil 'm alleen op een "goed moment" releasen. Ik zei alleen dat Sticks snéller werkt, niet beter ofzo. Dus vandaar dat 'ie nu ook dit plaatje heeft, geen probleem toch?
[..]
nee ok, maar dat is toch nog steeds geen reden om nu opeens niet meer met Rico op te treden / een cd uit te brengen?
quote:
Heeft 'ie ooit als grap gezegd, omdat mensen nu dus vragen n.a.v. Sticks z'n solostuff, of Rico ook wat gaat doen. Z'n antwoord daarop was in 2012, en sindsdien houdt 'ie dat vol.
nou ja, ok.
pi_53329115
quote:
Joepie
  donderdag 20 september 2007 @ 15:37:06 #96
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53329209
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:33 schreef ghizzer het volgende:

[..]

nou ja, ok.
Ik wil je niet aanvallen ofzo hoor, leg alleen even mijn idee van 't geheel uit. Als je dat 3voor12 linkje ook even checkt, zie je dat Rico alle teksten van Fakkelteit lekker meedoet. Lijkt me al met al geen reden om je zorgen te maken.
pi_53329405
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik wil je niet aanvallen ofzo hoor, leg alleen even mijn idee van 't geheel uit. Als je dat 3voor12 linkje ook even checkt, zie je dat Rico alle teksten van Fakkelteit lekker meedoet. Lijkt me al met al geen reden om je zorgen te maken.
nee, dat gevoel had ik ook niet dat je me wilde aanvallen. het is ook niet zo dat ze helemaal niet meer samen optreden (denk bv. aan uden), maar bij mijn weten zijn ze niet bezig met een nieuw album (als zijnde Opgezwolle) en Eigen Wereld is ook al weer bijna 2 jaar oud. Binnenkort treden ze nog op in Uden, maar veel meer staat er ook niet op het programma samen. Dus ja.. het is wel veel minder dan voorheen. Dat vind ik persoonlijk jammer, want heb wel weer zin in een optreden Opgezwolle (en het liefst met nieuw werk).
pi_53330527
Die gasten willen gewoon de markt niet overwoekeren met muziek. Daarom treed sticks nu solo op met typhoon. En die gast die echt denkt dat Rico's solo in 2012 komt is een schatje .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_53332143
Rico is toch stukken minder dope als stickie

Zin in morgen!

September is echt een geweldige maand voor hiphop releases D:
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_53333436
Tijdens het live- optreden van Opgezwolle op Bazar Curieux 15-09-2007 is naast 'gisteren vandaag' ook nog een nieuwe track te horen...

Check: http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=36441589
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')