haha heel scherpquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:53 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
er zit varkens leer in nikes
Je zou eens naar een concert van Jawat moeten gaan, dan is er weinig irritants aan. Dat is gewoon aan een stuk door knallen, en zo hoog is z'n stem nou ook weer niet....quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:59 schreef ghizzer het volgende:
trouwens.. Jawat! heel erg populair maar ook en veel te hoge stem. .Echt irritante sound en slechte teksten. Nee, Phreako, Sticks en Extince roeleren toch wel de scene! De stem van Raymzter is ook wel erg vet, maar vindt zn nummers niet allemaal even sterk.
Dan ben ik op zich hard genaaidquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb 'm
10, 12 euro is niet duurHeb de velvetsleeve btw vond het wel wat hebben. Limited hadden ze niet. Iemand plaatje vna?
kloptquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tot nu toe vind ik Rico het hardst komen, terwijl het niet eens zijn album is.
Ik hoop niet dat je 't over mij hebt, want dat is niet 't geval namelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef Chrishop het volgende:
En die gast die echt denkt dat Rico's solo in 2012 komt is een schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |