abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2007 @ 13:13:35 #201
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_53403170
Geniaal album op het eerste gezicht, ik vind het grappig dat de gasten die haten wél Kempi en Akon tof vinden. Maargoed, ik hoorde: bij shows staat Gerrit vooraan tegenwoordig, word hier wel weer bewezen.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_53403781
Ik vind het op het eerste gehoor een lekker album, maar om een echt oordeel te vellen is het te vroeg. Maar dat komt wel goed.

Mijn mening: Ik ben blij dat lang niet iedereen deze shit waardeert, anders werd het ook zo'n saaie boel. Mensen die Kempi of Akon willen luisteren en verkiezen boven opgezwolle etc doen dat maar lekker, dan staan die stumpers tenminste niet bij de shows waar ik ook ben .
pi_53404401
Laatste dagen is moeilijk
pi_53405717
Ga vind ik het beste nummer, daarna komen Sporen2, Utopia en Spaanse Vlieg.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zondag 23 september 2007 @ 15:01:55 #205
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_53406260
Je mag het natuurlijk een minder album vinden, maar 'dezelfde soort nummers' en dezelfde flows..?? Ik hoor juist verschillende en hele nieuwe flows (weg kwijt, sporen2) Sticks is bovendien echt een woordengoochelaar, dus dat ie niet met taal speelt herken ik ook totaal niet. En dan nog arrogantie.. zit misschien in je eigen hoofd ofzo. Ik zou zeggen, luister nog een paar keer!
Are these the nazis, Walter?
pi_53406494
Hoe je het ook wendt of keert.. het is en blijft een kwestie van smaak. En mijn smaak is van dit album niet zo best. Hoop dat er snel weer iets uit komt van Opgezwolle zoals het ooit bedoeld en begonnen is.
  zondag 23 september 2007 @ 15:47:15 #207
75556 erkel
back from Dagestan
pi_53407746
Erg fijne beats. Helft van het album pas gehoord, maar lijkt me sterk dat het minder wordt
Weisst
  zondag 23 september 2007 @ 15:56:19 #208
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53408040
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:01 schreef WalterSobchak het volgende:
Je mag het natuurlijk een minder album vinden, maar 'dezelfde soort nummers' en dezelfde flows..?? Ik hoor juist verschillende en hele nieuwe flows (weg kwijt, sporen2) Sticks is bovendien echt een woordengoochelaar, dus dat ie niet met taal speelt herken ik ook totaal niet. En dan nog arrogantie.. zit misschien in je eigen hoofd ofzo. Ik zou zeggen, luister nog een paar keer!
Dat arrogantie klopt op zich wel een beetje hoor. Maar dat doen ze al sinds Spuugdingen geloof ik, en ook geheel terecht. Beetje braggen hoor er ook wel bij.
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:10 schreef ghizzer het volgende:
Hoop dat er snel weer iets uit komt van Opgezwolle zoals het ooit bedoeld en begonnen is.
Je denkt dat dit niet zo bedoeld was? Beetje rare uitspraak.

De tering wat is concept2 hard/lekker. Sowieso 't overgrote deel van de eerste helft van de cd. Wel jammer dat aan 't einde wat minder uptempo nummers zitten (niet dat die niet tof zijn), had misschien wat beter verdeelt kunnen worden. Maar alsnog is dit album echt véél beter dan ik verwacht had.
  zondag 23 september 2007 @ 16:15:10 #209
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53408643
Ik zou trouwens wel een album van Shyrock willen horen met Kubus en Delic beats, want wat die gast tot nu toe heeft laten horen klinkt erg lekker.

Ik vind 't ook wel tijd voor een BuitenWesten2, aangezien iedereen ondertussen z'n albumpjes wel weer uitgebracht heeft enzo.

En Kubus(&)Delic instrumental album is ook nogsteeds meer dan welkom.
pi_53409080
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:56 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Dat arrogantie klopt op zich wel een beetje hoor. Maar dat doen ze al sinds Spuugdingen geloof ik, en ook geheel terecht. Beetje braggen hoor er ook wel bij.
[..]
wat je nu weer aanhaalt hiermee heeft dus ook gewoon wederom betrekking op smaak. Of braggen er bij hoort.. mwoah..
quote:
[..]
nou.. ik bedoel.. het is ooit wel eens anders geweest.
quote:
De tering wat is concept2 hard/lekker. Sowieso 't overgrote deel van de eerste helft van de cd. Wel jammer dat aan 't einde wat minder uptempo nummers zitten (niet dat die niet tof zijn), had misschien wat beter verdeelt kunnen worden. Maar alsnog is dit album echt véél beter dan ik verwacht had.
concept2? bedoel je daarmee niet sporen2? en de verdeling maakt me geen zak uit. Leve de shuffle!
  zondag 23 september 2007 @ 17:53:21 #211
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53410929
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:28 schreef ghizzer het volgende:
concept2? bedoel je daarmee niet sporen2? en de verdeling maakt me geen zak uit. Leve de shuffle!
. Sporen2 idd. En ik luister m'n albums (bijna) altijd af in de volgorde zoals ze bedoeld zijn, dus als dat een beetje goed ingedeeld is, is dat wat fijner. Zo storend is 't ook weer niet tho.
  zondag 23 september 2007 @ 18:13:56 #212
25470 SoSolid
Danke danke
pi_53411316
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:56 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

[..]

Misschien is dat het wel, ik luister die albums al vanaf het begin. Beetje genoeg ervan. En nogmaals, ik vind het geen slecht album. Dat zijn gewoon punten die me tegenvallen. En tuurlijk is het wat nieuwer, maar ik luister liever iets anders. En nee, geen THC en Akon. Maar de nieuwe pete philly vind ik bijvoorbeeld wel beter. Die raps zijn dan misschien niet heel speciaal (wel leuke onderwerpen), maar die heffen het muzikaal weer op.
xxx
pi_53411598
ik luister Akon om z'n stem (maar ik heb ook periodes dat ik totaal geen Akon luister) en heb wel overal zo m'n mening over. Kempi vind ik qua stem, skills en met name de beats zeker lauw, maar het niveau van z'n teksten "kijk-hoe-ik-even-elke-keer-de-mammies-met-dikke-titties-bal" is echt om te janken. Echt bekoren heeft die vent me nooit. En naar een optreden van hem of van Akon gaan zal ik van m'n leven ook niet doen. Wat dat betreft spreekt Opgezwolle me veel meer aan. Bovendien zijn Sticks en Rico gewoon lauw. Ook al viel Fakkelteit me wel een beetje tegen.
pi_53412196
Bij elke featuring van Rico/Shyrock/Winne denk ik, fuck, waar blijft die gozer toch met een album, maar eerlijk gezegd denk ik dat ik het bij hun geen heel album vol houdt (behalve Rico, Rico is een held)

Fakkelteit klinkt erg lekker. Stickert en Delic snappen iig wel dat ze moeten blijven vernieuwen en dat is uitstekend gelukt

Maar.. ik weet nog dat toen Fakkelteit werd uitgesteld, dat kwam omdat er een supertrack met Sticks' 5 favoriete rappers (o.a Extince?) nog moest worden opgenomen, maar waar is die dan gebleven?

Kubus / Delic / Perquisite instrumental album
  zondag 23 september 2007 @ 20:59:33 #215
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53415130
Geniale plaat indeed
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 23 september 2007 @ 21:15:07 #216
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53415549
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:13 schreef SoSolid het volgende:

[..]

Maar de nieuwe pete philly vind ik bijvoorbeeld wel beter.
Ik heb 't juist andersom. Nieuwe van Pete is erg vet, maar valt me uiteindelijk toch tegen somehow. En ik had verwacht dat Fakkelteit de hype e.d. niet waar zou maken, maar das dus ook niet waar.
pi_53418350
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:56 schreef Brownietje het volgende:

Maar.. ik weet nog dat toen Fakkelteit werd uitgesteld, dat kwam omdat er een supertrack met Sticks' 5 favoriete rappers (o.a Extince?) nog moest worden opgenomen, maar waar is die dan gebleven?

Daar staat me ook nog iets van bij ja...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  maandag 24 september 2007 @ 00:44:58 #218
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_53422073
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:34 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Daar staat me ook nog iets van bij ja...
Ach ja, die BuitenWesten DVD is ons 1,5 jaar geleden oid ook beloofd.
pi_53422133
Ik zat op mijn fiets naar mijn pa, ipod mee. Fakkelteit luisteren. Ben al een tijd fan van Opgezwolle, dus ik was heel benieuwd.
En het resultaat mag er zijn mensen, ik vind het een goed album en kan er geen genoeg van krijgen
pi_53422241
quote:
Op zondag 23 september 2007 14:38 schreef Ordinair het volgende:
Ga vind ik het beste nummer, daarna komen Sporen2, Utopia en Spaanse Vlieg.
Ik ga hier in mee leuke is dat ik Ga vorig jaar al hoorde tijdens de eigen wereld tour .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 24 september 2007 @ 02:50:02 #221
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_53423358
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:54 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik ga hier in mee leuke is dat ik Ga vorig jaar al hoorde tijdens de eigen wereld tour .
Je bent niet de enige, als Ty erbij was deden ze die plaat regelmatig.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  maandag 24 september 2007 @ 02:56:41 #222
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53423379
Fakkelteit bevalt me vrij goed, lekker onconventioneel tov hun eerdere werk.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_53425495
Ik heb mezelf er toe gezet in de korte tijd de plaat grijs te draaien. Spaanse Vlieg springt het meest in het gehoor, maar op de lange termij is Goeiedag Verder wel mijn favoriet. Met name door de ijzersterke Rico. "Van dag één of Achmea Groeneland verzekerd." wat een held, die Rico!
pi_53426863
Brak is voor mij het hoogtepunt. Je moet hem denk ik echter niet draaien als je brak bent, dan ga je kapot. Spaanse Vlieg is ook oke, hoewel ik in dat zelfde genre Passievrucht vele malen sterker vind.
De line: "Wat motje? Een tweede hands kapotje met een hangslotje" Is toch al eerder gebruikt door Opgezwolle?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53426906
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Brak is voor mij het hoogtepunt. Je moet hem denk ik echter niet draaien als je brak bent, dan ga je kapot.
haha.. wel heel erg vet gemaakt hoe sticks dan brak klinkt. ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben. zou ie echt brak geweest zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')