Check de OP.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef Brownietje het volgende:
Opgezwolle topic en als tt een nummer van Kubus ft. Sticks![]()
OP updatequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Check de OP.
Die ik trouwens eens zal updaten, zo mooi vind ik 'm niet.
edit; Dat vorige topics lijstje gaat ook maar tot deel 8.
lllllllllikkend, maar toch, ik weet het niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sticks en Steen zouden eens samen een track moeten opnemendie gozer is zo tering leip joh
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wPTpuNbejOI
Yep, 23 septemeber ofso Fakkelteit.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben te lui om zelf te zoeken, maar is er al nieuwe shit aangekondigd?
koning! ben benieuwd, werd wel eens tijd..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yep, 23 septemeber ofso Fakkelteit.
http://www.project7002.com/quote:HOTEL en Duvel werken samen aan experimentele film
De Rotterdamse rapper Duvel voelt zich thuis in het museum. Afgelopen maand presenteerde hij zijn nieuwe album Puur Kultuur al in het Nationaal Architectuurinstituut. Nu werkt hij samen met creatief bureau HOTEL aan de experimentele korte film 7002, die begin september te zien zal zijn in het Rotterdamse Boijmans Van Beuningen. HOTEL was verantwoordelijk voor scenario en regie en Duvel maakte een zelfgecomponeerde muziekscore.
De samenwerking tussen de twee is niet verrassend. HOTEL en Duvel zijn al jaren bevriend, en HOTEL ontwierp de opvallende hoezen van Aap-O-Theek en Puur Kultuur. In 7002 worden documentaire en fictie, videoclip en film, geluid en muziek in een achtbaan aan absurdistische fantasieën, mindscapes en geluiden verweven, aldus HOTEL. Het idee achter de film is niet toevallig vergelijkbaar met de thematiek van Duvels album Puur Kultuur: het doorbreken van clichés. De makers willen op een andere manier verhalen vertellen.
“We hebben onszelf een aantal regels opgelegd”, vertelt Jay Sunsmith van HOTEL. “Ten eerste hebben we de lineaire vorming losgelaten. Normaal heb je in het proces een vaste volgorde, maar iedereen die aan deze film meewerkte is hiërarchisch gelijk en kan zijn mening geven. Dat maakte het project ook al interessanter voor cameraman Lennard Hillege. Verder heeft de film geen dialoog en geen hoofdpersonen. Mens en materie zijn gelijk, en er is geen plot.” Deze zelfgekozen beperkingen bieden volgens Sunsmith mogelijkheden om creatief na te denken over je werkwijze: “Je moet bijvoorbeeld een spanningsboog opbouwen zonder gesproken woord.”
Dat klinkt allemaal vrij arty farty, maar de ‘normale’ Duvelfan hoeft niet bang te zijn voor een volkomen onbegrijpelijke film: “Het is niet zo’n performance act waarbij iemand tien minuten zijn hoofd stoot tegen een muur. Maar als je verwacht dat het een hiphopfilm is, word je teleurgesteld. Er zitten geen breakdancers of dj’s in de film. Hiphop is voor ons meer een attitude.” In de trailer van de korte film is Duvels maat Supahdupah ook te zien, maar Sunsmith benadrukt dat hij niet als rapper optreedt: “Hij speelt een rol.”
7002 is op vrijdag 7 september (17.00 uur – 22.00 uur), zaterdag 8 september (13.00 – 22.00 uur) en zondag 9 september (13.00 – 17.00 uur) doorlopend gratis te zien tijdens het Festival De Wereld van Witte de With. HOTEL hoopt de film daarna te vertonen op grote internationale filmfestivals in Berlijn, Toronto en natuurlijk Rotterdam. Volgend jaar volgt wellicht een dvd-release.
Doet ie ook van:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
Live @ Lowlands 2007
downloadable
Winne
Kubus & BangBang
Blaxtar
Nice, beter doen ze Vera Groningen ook ff.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:43 schreef Brownietje het volgende:
Zie ik nou dat Typhoon samen met Sticks gaan touren binnekort?
tenminste, ze staan samen in Speakers, Delft.
Top!![]()
![]()
Yep, er komt een club-tour van Typhoon & Sticks!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:43 schreef Brownietje het volgende:
Zie ik nou dat Typhoon samen met Sticks gaan touren binnekort?
tenminste, ze staan samen in Speakers, Delft.
Top!![]()
![]()
Sticks & Delic dan lijkt me?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:17 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Yep, er komt een club-tour van Typhoon & Sticks!![]()
Ik denk beide (sticks & typhoon) voor de promotie van hun albums. Maar wel in één package...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Sticks & Delic dan lijkt me?
Ja, ik bedoelde dus in die tour. Dat 't waarschijnlijk Sticks met Delic word. En dan Typhoon erbij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik denk beide (sticks & typhoon) voor de promotie van hun albums. Maar wel in één package...
Ooh op die manier... dan ga ik er inderdaad van uit met Delic jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus in die tour. Dat 't waarschijnlijk Sticks met Delic word. En dan Typhoon erbij.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nice, beter doen ze Vera Groningen ook ff.
Is ook leuk, maar Vera is net wat kleiner/gezelliger inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
, een stuk beter dan de Oosterpoort.
Ja dat bedoel ik ook, Vera is wat intiemer. Ga Pete Philly ook wel ff chekken ja. En Jawat over 2 week ofso ook in de SImplon he? Moet nog ff kijken of ik daar nog heen ga, lijkt me wel vet weer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Is ook leuk, maar Vera is net wat kleiner/gezelliger inderdaad.'k Ga bijvoorbeeld Pete Philly wel even checken ergens in Oktober in de Opoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |